...
"Partiden sonra özgüvenin artmış." dedi ikimizde banka oturunca."Ne?"
"Sen benimle konuşurken bile korkardın. Şimdiyle benden nefret ettiğini yazdın ve sesini yükselttin."
"Yani? Sana ses yükseltmek yasak mı?"
"Hayır. Demek istediğim şey,ikimizde değiştik. Ben sana karşı nazikleştim,sen ise kabalaştın."
"Sana nazik davranmamı mı bekliyorsun?"
"Tabii ki de hayır."
"Diyeceklerin bu kadarsa ben gidiyorum."
Tam kalktığımda bileğimden tuttu.
Tekrar oturdum."Daha konuşmam bitmedi." Bunu dedi ve tahminimce asıl konuşmasın başladı "Partiden sonra ne olduysa pişmanlık duygusu bastı beni. Gece uyuyamadım bile. İnan bana ben bile şaşırıyorum pişman olduğuma."
"Cidden buna inanmamı mı bekliyorsun? Partide üstüne içecek döktüm,sende beni sıkıştırıp içecek döktün ve tam dövecekken bir çocuk bize çarptı sende gittin. Normalde hep yaptığın zorbalığı yapınca mı pişman oldun?"
"Bir olayı atlıyorsun." En son bunu dedi ve kalkıp gitti.
Ben arkasından şaşkın şaşkın bakarken Hyunjin ve Felix'in sesini duydum
"AAAAAAA"
"ŞİZOFREN OLDUM GALIBA"
"ŞIZOFRENLER KORKUNÇ ŞEYLER GÖRÜR MAL"
"BU DA KORKUNÇ BIR ŞEY"
Bu şeyleri avaz avaz bağırarak söylemişlerdi ve tabii ki de rezil olmuşlardı. Fakat umursamayacak kadar şaşkın görünüyordular.
"MİNHO ÖPÜŞME KONUSUN-" Felix böyle bağırınca yanına koşup ağzını kapatmıştım.
"Rezil oldunuz millete" Bunu demiştim çünkü konunun kapanmasını istiyordum fakat başarısız olacağımı da biliyordum.
"BU UMRUMDA DEĞİL MINHO O KONUY-" bu seferde Hyunjin bağırmıştı ve onunda ağzını kapatmıştım.
"BENIM BU OLAYDA BAĞIRMAM LAZIM AMA BURDA BAĞIRAMIYORUM.O yüzden yurda gidelim." Felix ilk cümleyi bağırarak,ikinci cümleyi ise sakince söyleyip yürümeye başladı. Hyunjin de peşinden gitti. Onlarla gitmek istemiyordum çünkü hem beni soru yağmuruna tutarlar hem de bağırarak çırpınırlar. Fakat sürü psikolojim beni onlarla gitmeye zorladı.
×××
SelammmDün bölüm atamadım çok meşguldum. Bu yüzden bugün bir bölüm daha atacağım(büyük ihtimalle akşamüstü atarım).
Görüşürüzzzz
Bu arada oy vermeyi unutmayınn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
overbearing |Minsung
FanfictionArkadaşlarının zorlamasıyla rastgele bir partiye katılan jisung, partide zorbası olan Minho'yla karşılaşıyor.