1 |"Kanka parti varmışş"

185 16 9
                                    

(Bu fic tiktok hesabı @straykids._.pov olan kişinin videosundan esinlenilmiştir)

(Jisung'tan)

"AAAAAA"

Gözümü açtığım anda tiz bir çığlık atmıştım. Çünkü yatağımın dibindeki komedinin üstünde,yüzü bana dönük bir adet gargamel oyuncağı gördüm.

Galiba biraz sesli bağırdım,yurt odasında ki arkadaşlarım  bağırarak uyandı

Hyunjin:"NOLUYO BE"

"BU GARGAMELI BURAYA KIM KOYDU"

Hyunjin:"Ben"

"Bak bide sakince söylüyo.ULAN KOYUYOSAN NIYE YÜZÜNÜ BANA ÇEVIRIYOSUN"

Hyunjin:"Çünkü neden olmasın"

Biz burada bağırırken Changbin yatağına oturmuş,önüne boş boş bakıyordu.

Tam tekrar yatacakken gözüm Felix'in yatağına kaydı. Ve sorun şu ki,yatakta Felix yoktu.

"LAN FELIX NEREDE?"

Changbin:"Felix kim?"

Changbin bunu söyledikten sonra Hyunjin de ben de gözlerimizi Changbin'e diktik.Ulan uyku sersemi olursunda bu kadar olmazsın.

Hyunjin:"Halbiden Felix nerede?"

Hyunjin bunu dediği anda kapı açıldı. Felix gelmişti.

"Nereye gittin ya sabah sabah"

Felix:"Saat on bir farkındaysan."

"E çok mu erken?"

Felix bir La havle çekip konuşmaya başladı:

Felix:"Dışarıda dolaşıyodum bi de baktım bir club ın önünde bi afiş var"

"Ne afişi?"

Felix:" Bu akşam saat 8'de parti varmış"

Changbin:"Eee yani?

Felix:"Yani bu akşam partiye gidiyoruz."

Hyunjin:" Bizim gideceğimizi kim söyledi?"

Felix:"Ben."

"Ben partiye falan gelmem aga"

Felix:"Ulan yaz tatilinde yapacak bir şeyimiz yok zaten boş boş oturucaz 3 ay boyunca. Bari bir gün eğlenelim."

Changbin:"Ben gelebilirim.Ama bir şartla.'

Felix:"Ne şartı?"

Changbin:" Bana yemek ısmarlayacaksın."

Felix:"Allah belanı vermesin. Neyse tamam ısmarlarım.

Changbin bu cevaptan memnun olmuştu. Yani partiye katılacağı belliydi. Ama ben ve Hyunjin kararsızdık.

Felix de ikimizden cevap alamayınca benim yanıma gelip konuştu

Felix:"Kanka bak gelirsen şu Minho'yu da unutursun en azından. Kafan rahatlar.

Cidden bu çocuğun A0 Türkçesi beni öldürüyordu. Ama buna takılmadım,aklıma Minho'nun bana yaptıkları gelmişti çünkü. Beni okula rezil etmek için herşeyi yapmıştı. Üstüme yemek ve su dökmesi,kaç kez çelme takıp düşürmesi,benimle alay etmesi,kafama basketbol topu atması...Tüm bunları düşünürken dalmıştım.Felix'in beni dürtmesiyle kendime geldim.

Felix:"Kanka geliyo musun?"

Aşırı derecede kararsız kaldım. Ama sonra kabul ettim çünkü reddedersem,Felix beni ikna edene kadar "Kanka parti varmııış." Diye bağıracağına emindim.

Hyunjin ben kabul edince üzüldü çünkü hepimiz gittiğimiz için o da gitmek zorunda kalıyor.

Felix:"AKŞAMA PARTI VAR LADIES"

overbearing |MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin