Кінець літа - найкраща пора для багатьох учнів Хоґвортсу. Зазвичай за декілька днів до початку нового навчального року Гаррі їздить на Алею Діаґон за новими мантіями , книгами і т.д. Цей рік не виключення. Як завжди пройшовши стіну Гаррі попрямував до Ґрінґотсу.
Вийшовши з банку хлопець побачив свого шкільного ворога Драко. Мелфой як завжди мав бліде обличчя трохи прилизане неначе вибілене волосся. На диво йшов він з матір'ю , хоча зазвичай його супроводжував батько. Як завжди задержи носа блондин пройшов повз Гаррі навіть не глянувши на нього. Брюнет вже доволі давно не відчував ненависті як раніше. Звісно його дещо дратувало коли Мелфой ображав його друзів.
...
На наступний день Гаррі попрямував до вокзалу Кінґ-Крос.
Сівши в купе блище др вікна Гаррі почав роздивлятися краєвид який ще не змінюватиметься на протязі 15 хвилин поки всі учні не займуть свої місця.
Зазвичай брюнет сидить з Роном та Герміоною , але за декілька днів до початку осені вони посварились. Тому Рон їде в купе з його братами , а Герміона з Полумною. Через декілька хвилин двері купе відчинились. Гаррі обернувшись на звук побачив , Мелфоя ?
- Привіт , я сяду ? запитав блондин.
Брюнет не повірив своїм вухам та очам. Невже сам слизеринський принц став чемним ?
( сарказм автора дійшов навіть до історії страх )
- Поттере , ти мене чуєш ? - пощолкуючи перед очима брюнета сказав хлопець.
- Так - кинув брюнет виходячи з так званого трансу.
Пройшовши в купе Мелфой поставив свою валізу та сів навпроти Поттера.
- А що це наш герой не ввічливим став ? - язвучи запитав блондин.
- А що це ти без своїх собачок ? - відповів брюнет.
- А ми так і будемо відповідати питанням на питання ? - з легкою насмішкою сказав слизеринець.
- Ні , так ти відповіси на моє питання ? - з ще більшою зацікавленістю запитав ґрифіндорець.
- Їх батьки на канікулах посварилися та виїхали з Британії.
Далі хлопці сиділи в повній тиші , кожен перебував в своїх думках.
Через декілька годин потяг почав потроху забавляти ходу. Хлопці по черзі пішли перевдягатись , Малфой пішов перший. Підходячи до дверей туалету хлопець ненароком почув двох осіб. Один голос він впізнав одразу , це був Рон , кращий друг Гаррі.
Розмова
- Невже ти реально думаєш що це спрацює ? - запитував Рон
- Не думаю , але хочу хочаб спробувати - у голосі дівчини було повно рішучості.
Драко впізнав і цей голос це була Джині ( молодша сестра Рона )
( автор : І не запитуйте якого чорта ті двоє разом в туалеті. Я сама не знаю )
* Якого чорта ці двоє замислили ? Добре , Драко це не твоя проблема. Але чорт всерівно цікаво *
( нормальний прям як автор )
Поки Драко перебував у своїх роздумах рижикі вже вийшли з туалету та ледь не налізли на Малфоя коли відчинили двері.
- Якого дідька ти тут стоїш ? - запитав Рон
- Де хочу там і стою маглолюбе - відгризнувся слизеринець.
Рижики відійшли від блондина та пішли до свого купе.
Перевдягнувшись Драко вийшов з туалету та попрямував до свого купе. Як тільки слизеринець увійшов в купе з нього в тей час виходив ґрифіндорець.
- Дивись , куди преш - з легкою злостю вимовив Драко.
- Це ти дивись куди сунеш - огризнувся Гаррі.
———————————————————————————
Мдааа...... щось я люблю сварки. Наступна частина вийде ...... вийде ...... Короче я не знаю коли вийде наступна частина , але готуйтесь буде весело. Шкода що тут не можна когось вбити , бо тоді вб'ють мене.
Наступна частина вийде скоро.
Надіюсь
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я не вірю своєму щастю
FanfictionФф про кохання двох хлопців які з початку школи були ворогами , але з 3 курсу все почало круто мінятись. ( Буду викладати частини доволі часто)