Новина 2

211 16 2
                                    

( Давайте уявимо що всі учні-новачки вже були розтосовані по своїх факультетах. Автору лінь це все описувати )

Через пів години коли всі учні та вчителі прийшли. Дамблдор стукнув вилкою по келиху вина аби привернути увагу , та попросити тишу.

- Дякую - сказав професор підходячи до трибуни ( оцей стіл з орлем для промов , думаю ви зрозуміли ) - Дорогі учні , вітаю всіх з початком навчального року. Для когось він буде останнім , а для когось першим - він зробив п'яти секунду паузу та після продовжив - Хочу представити вам нового вчителя захисту від темних мистецтв Долорес Амбридж  ( так , я вирішила додати суди цю жабу тому , що з неї можна буде познущатись ) - всі почали плескати в долоні , а ця мимра .... Кмх.... жінка вийшла з-за столу та підійшла до Дамблдора.

- Я Долорес Амбридж так як сказав професор Дамблдор я новий викладач захисту від темних мистецтв. Сподіваюся ми з вами потоваришуємо- проказала це рожева чучундра, та пішла др свого місця.

- А тепер новина !- крикнув король лимонних дольок - Оскільки багато учнів сьомого курсу нажаль покинули нашу школу , тому всі сьомі курси будуть жити у одному гуртожитку. Буде одна староста та один декан Северус Снейп , розклад і так далі. Наразі це все. Смачного ! - як тільки Альбус закінчив свою промову на столі з'явилися різні страви.
Після промови професора звідусіль було чути шепіт здивованих студентів. Були такі питання як: Чому один гуртожиток ? Хто з ким буде в кімнаті ? По скільки вони будуть жити ? і тд.

( Але була людина якій на це все насрати і звісно це Рон )

                                         ...

Після 5 хвилиного шепоту всі почали їсти. Під час трапези Гаррі не одноразово ловив на собі погляди слизеринського принца. Біля ґрифіндорця сиділа Герміона , як почала розмову :

- Слухай Гаррі , вибач ми були не праві та не мали права тебе ображати - сказала шотенка.

Насправді зеленоокий вже давно не сердився на друзів. Тому з легкістю пробачив їх.

- Як думаєш , хто з ким буде жити в кімнаті ? - запитав брюнет.

- Я навіть не знаю. Дивлячись скільки буде місць. - відповіла та.

Пройшла година від початку бенкету , тому всі почали розходитися по гуртожиткам окрім семикурсників. Які попрямували до кутка де стояв професор Снейп.

- Одже. В кімнатах ви будете подвоє - як завжди беземоційно мовив чорноволосий - проведу вас туди я. В одній частині вежі будуть Слизерин та Ґрифіндор , а в іншій Коґтевран та Хафелпаф. Також кімнати будуть поділятись на дівочі та хлопчачі - сказавши це професор пішов на вихід з кімнати.

- Сподіваюся ми будемо в одній кімнаті - з усмішкою сказав Рон.

- Сподіваюся - з смутком сказав Гаррі.







———————————————————————————

Такс , нова частина , щось я зачастила. Прошу вибачити мене за помилки якщо вони є ( а вони є ). Так , я знову не знаю коли буде прода. Хоча у мене вже є початок нової глави.

Я не вірю своєму щастюWhere stories live. Discover now