"Günaydın." Felix gözünü daha yeni açmışken yanında gördüğü sırıtan suratla anında ayılmıştı. Hızla doğruldu ve refleks olarak üzerini kontrol etti.
"Daha neler! Bunu hallettiğimizi sanıyordum?" Diye sitem etti Hyunjin, Felix gibi doğrulurken.
"Yine de sana güvenebileceğimi sanmam. Benim suçum mu?" Dedi alayla Felix ve yorganı üzerinden atarak yataktan kalkıp yerini bildiği banyoya girdi.
Dün gece zor bela Hyunjin'in dudağına pansuman yapmış, biraz içip yatmışlardı. zaten sabaha karşı eve geldikleri için fazla oturamamışlardı. Hoş, Felix'in de işine gelmişti.
"İşin bitince mutfağa inersin." Diye seslendi Hyunjin. Felix ise derin bir nefes verip elini yüzünü birkaç defa daha yıkadı.
Hyunjin'de ilk kalışı değildi. Hatta bayağı alışmışlardı, düzenleri bile vardı.
Hyunjin şu anda büyük ihtimalle kahvaltıyı hazırlıyordu, bulaşıkları da Felix'e bırakacaktı. Bu her zaman böyle olmuştu.
Felix ise hem uyandığı anı hem de dün Hyunjin'le yaptığı konuşmayı düşünmekten, pek de ayılmış sayılmazdı. En yakın zamanda arkadaşlarına sakladığı şeyleri anlatacaktı.
Kısa süre sonra tuvaletten çıkıp mutfağa indi ve tahmin ettiği gibi, Hyunjin çoktan sofrayı hazırlamış, onu bekliyordu.
Engelleyemediği gülümsemesiyle masaya oturdu ve kahvaltıya başladılar.
Felix, ne kadar düşünmek istemese bile karşısındaki kişiye oldukça alışmıştı. İstemiyordu ama birlikte iyi anlaştıklarını da göz ardı edemiyordu bir türlü. Hoşuna da gidiyordu ve bu onu rahatsız ediyordu.
Kahvaltı bittikten sonra beraber masayı topladılar ve Felix bulaşıklara koyuldu. Hyunjin ise kapının pervazına yaslanmış, kollarını göğsünde birleştirip onu izliyordu.
"Daha ne kadar orada duracaksın? He çok istiyorsan bugünlük sana devredebilirim." Dedi Felix alayla.
"Çok alıştın bakıyorum." Felix, duyduğuyla kısa süre duraksasa da Hyunjin fark etmemişti.
"Sen alışmadın mı?" Dedi kısa sürede toparlayarak.
"Hm, alıştım. Diyorum ki..." Dedi Hyunjin yavaş ve sessiz adımlarla Felix'e yaklaşarak.
Felix, Hyunjin'in varlığını arkasında hissederken gerginlikle gözlerini kapattı ve derin bir nefes aldı. Onun gerildiğini fark eden Hyunjin ise iyice dibine girerek tüm vücutlarının temas etmesini sağladı. Şu anda Hyunjin'in göğsü, Felix'in sırtıyla tamamen temas hâlindeydi.
Felix iyice gerilirken boğazını temizledi.
"Ne yapıyorsun?"
Hyunjin iyice eğilerek dudakları Felix'in sağ kulağına hafif değecek şekilde yaklaştı ve nefesini vererek fısıldadı, "Diyorum ki acaba şu refakat edeceğin yarışı bu gece mi yapsak? İkimiz de modumuzdayız bence."
Felix kulağına değen nefeslerle tüylerinin diken diken olduğunu hissetti. Haklıydı da, tahrik edici hareketler onu etkilemişti.
"Bayrak ne olacak?" Dedi Felix kendini toparlamaya çalışırken. Başarılı olduğu söylenemezdi, sesi titrek çıkmıştı ve Hyunjin'in yerinde olan keyfini arşa çıkarmıştı bu.
"İstersem kaç kızı oraya bayrak için dizerim, en iyi sen biliyorsun." Dedi alayla. Hâlâ Felix'in kulağına hafifçe temas eden dudaklarını bu sefer önündeki kulağa sürtmüştü.
Felix bu temasla titrekçe nefes alarak yavaşça arkasını döndü. Bu sefer de Hyunjin'le burun burunalardı.
"Ne yapmaya çalışıyorsun?"
Hyunjin yavaşça Felix'in boynuna gömdü yüzünü ve derin bir nefes çekti içine. Felix'in tüm kokusu ciğerlerine dolarken, kollarını da küçüğün beline dolanmıştı.
"Geceki içki şimdi mi tesir ediyor?" Diye sordu Felix tüm havayı bozarak.
Hyunjin hiç oralı olmadan dudaklarını Felix'in boynuna sürttü ve kendinin bile hissedemeyeceği hafiflikte bir öpücük kondurdu. Bu harekete kendi bile şaşırırken ikisi de artık tam olarak ayılmıştı. Felix hızla geri çekilirken Hyunjin de şaşırdığını belli etmemek için konuşmuş, ardından tuvalete gitmişti.
"Gece geliyorsun, itiraz yok."
"Etmedim zaten!" Diye seslenmişti Felix arkasından. Evet, itiraz etmemişti çünkü onun da hoşuna gidiyordu.
Arkadaşlarıyla konuşmayı bir gün daha erteleyebilirdi.
-
Dicek bi seyim yok sadece bana ilham veren takıntılı olduğum asphalt 9 oyununa yb için verdiği ilhamdan ötürü teşkür ederim
KENSIWBDKWNDKWDOWNDKWJDLWMS
hâlâ taslak yok ama artık yazabileceğim fikirlerim var tıkanmadan atabilirim yani şükhür
-
withRa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
escapism
FanfictionArkadaşlarından gizli yarış pisti işleten Hyunjin ve yarışlarında bayrak sallayan Felix *texting-hyunlix