twelve

397 49 57
                                    

arkadaşlar en azından yorum istiyorum fic büyümüyo amk

-

Hazır mısın güzellik?" Diye sordu Hyunjin alayla. Felix ise sahte olduğu belli olan yapmacık bir gülümsemeyle cevap verdi.

"Aynen, kusmaya çok hazırım." Hyunjin bunun üstüne küçük bir kahkaha atmış eksik etmediği alayla yanıtlamıştı.

"Alışmışsındır bence ya."

"Hıı, ne demezsin." Diyip göz devirmiş, üstünü kontrol edip tekrar Hyunjin'e dönmüştü.

"Hangi arabayla yarışalım?" Demesiyle Felix'in gözleri hayretle aralandı.

"Bir tane yok mu?"

"Burda çalışmıyormuş gibi konuşuyorsun. Tabii ki bir tane yok. Bu seferki gerçek bir yarış olacak, kendini hazırlasan iyi edersin." Hyunjin koltuğa oturmuş, telefonuyla ilgilenirken söylemişti.

"Bak, buraya sadece bayrak sallamaya ve biraz içmeye geliyorum. Hiçbir zaman yarışlarla ilgilenip düzgünce izlememiştim ki." Dedi ve Hyunjin'in yanına oturdu Felix.

Hyunjin ise hayretle Felix'e döndü.

"Dalga mı geçiyorsun? Burada işin ne ki o zaman?" Dedi hayretini bastıramadan.

"O zaman sana şunu söylemeliyim, bugün tanık olacağın şeyler önceki sefere benzemez haberin olsun." Dedi Hyunjin sıkıntıyla nefes vererek.

"Nasıl?" Dedi Felix. Yarışlara göz bile atmadığı şimdi tescillenmişti.

"Şaka yapıyorsun... Yarışların yasadışı olmasının bir sebebi var Yongbok. Önceki seferin, yeni arabamı test ettiğim, öylesine bir sürüştü. Şimdiki tamamen kuralsız, gerçek bir yarış olacak." Dedi ve dedikleri Felix'i germeye yetmişti.

"Ama korkma, yanında ben varım." Diyerek ayaklandı Hyunjin. Alayla söylediği için Felix'e gram güven vermemişti.

Felix de Hyunjin'in arkasından ayaklanarak peşinden ilerlemişti.

"Gerilme. Tabii ki yarışın kuralları var. Ama yarışacaklardan iki kişi, kesinlikle kuralları takmıyor orası kesin." Dedi Hyunjin arkasını dönmeden.

Felix biraz hızlanarak Hyunjin'in hemen yanına geçti ve sonunda pistte hazır bekleyen aracın yanına varmıştı. Fakat Felix'i rahatsız eden başka bir şey vardı,

Herkes Felix'e bakıyordu.

Geçen seferki yarış olmadığı için tabii ki böyle şeylerle karşılaşmamıştı. Yine izleyici çoktu fakat herkesin gözü yeni arabanın üzerindeydi. Şimdiki gerçek bir yarıştı ve Hwang, onların bildiğiyle Sam, ilk kez yanına birisini alıyordu.

Gelen ıslık sesiyle bir anda ikilinin dikkati sesin geldiği yöne döndü. Karşılarındaki genç, Felix'i baştan aşağı süzüp ıslık öttürmüştü.

"Bu ilk kez oluyor Sam, neye borçluyuz?" Dedi alayla.

"Önüne bak ve kazanmaya çalış Wooyoung." Dedi Hyunjin düz bir ifadeyle.

Kısa bir süre sonra herkes arabalarına yerleşti. Felix'in gergin olduğunu fark eden Hyunjin, yanındaki bedene döndü.

"Çok abartmadığın sürece dikkatim dağılmaz, yarış 1.5, 2 dakika falan sürecek. Az önceki çocuk, Wooyoung bahsettiğim kuralsızlardan bir tanesi. Ayrıca yarış başladığında radyoyu aç, ellerim dolu olacak." Dedi Hyunjin bahsetmesi gereken başka şeylerin kalıp kalmadığını kafasında tartarken. Playlistinin nasıl açılacağını da gösterdikten sonra başlama zamanı gelmişti.

escapismHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin