Probudila mě zima. Rozlepila jsem od sebe víčka a zmateně se podívala kolem sebe. Ležím v autě vedle Jakuba který ještě spí.
Tak nějak jsme si včera řekli že bude super přespat v autě. Takže jsme sklopili zadní sedačky a přikryly se dekami. Nic se mezi námi nestalo. Jen jsme se líbali. Když si na to vzpomenu tak se musím usmívat...
Posadila jsem se a obmotala kolem sebe jednu z dek kterými jsme byli přikrytí. Sledovala jsem ho jak spokojeně spí. Dneska se mám sejít s Nel a nemám z toho vůbec dobrý pocit. Je mi jasný že se semnou bude bavit o Jakubovi a na to fakt náladu nemám.Nějaký city k němu začínám vážně mít a děsí mě to. "Ty už jsi vzhůru?" Zamumlal. "Chvilku" zachumlala jsem se do mikiny a podívala se na něj. "Kolik vůbec je?" Protřel si oči a já vzala do ruky mobil abych zkontrolovala čas. "Šest" zamračila jsem se. "Ráno?!" Vykulil oči a já se musela zasmát. "Jakto že jsi vzhůru? Vždyť zrovna ty jsi strašný spáč" smál se. "Nevím, vzbudila mě zima" mykla jsem rameny. "Pojď sem" stáhl si mě k sobě a obejmul mě jednou rukou. Přehodil přes nás i druhou deku a chvilku se na mě jen tak koukal. "Vyspala jsi se vůbec?" Starostlivě se na mě podíval a do druhé ruky vzal mé ledové ruce..
"Jo. Na spánek mám pak ještě spoustu času" zasmála jsem se. "Ty jsi se vyspal jak?" Uculila jsem se. "Skvěle. Ale už nikdy nespím v autě... bolí mě úplně všechno." Uchechtl se.
"To mě ne" zakroutila jsem hlavou. "Ještě aby jo když jsem celou noc byl tvoje postel" zasmál se. "Promiň" šeptla jsem po chvilce.
"Ne tak jsem to nemyslel. Vždyť já jsem rád že tu jsem zrovna s tebou" zakroutil hlavou a políbil mě do vlasů. "Jdeš dneska s tou Nelou?" Povzdechl si a já kývla na souhlas. "Kdyby to hrotila tak když tak přijď"
......"Takže se pořád scházíte?" Zamračila se. Jsme s Nelou na obědě a samozřejmě že semnou řeší Jakuba. "Jo" kývla jsem. "I přesto že jsem ti to zakázala? Vždyť víš že ho chci" nepřestávala se mračit. "Nechceš. Chceš mu jen pomotat hlavu a pak ho poslat k vodě... tak jako to děláš se všemi ostatními" zakroutila jsem hlavou a pak mi došlo co jsem vlastně řekla. Chtěla jsem se jí omluvit ale ona začala mluvit znovu. "Cos to řekla? Posloucháš se? Najednou ti to vadí. Měla jsi jeden vztah a budeš mi tady kecat do těch mých" odfrkla si. Co to má společného s tím že jsem měla jeden vztah který trval dva roky?
"S většinou kluků jsi mě seznámila ty a pokaždé když jsi viděla že tam začínají být city tak jsi se mezi nás začala plést a odehnala je ode mě. Bylo ti jedno že mi tím ublížíš" poznamenala jsem. "A opovaž se říct že si to dělala kvůli mně. Obě víme jak to bylo. Kdykoliv mám něco co ty mít nemůžeš tak ti to hned vadí a hledáš jakýkoli způsob abys to měla ty a né já. Tak mě prosím aspoň pro jednou nech šťastnou" dostala jsem ze sebe, položila na stůl peníze za mé jídlo a odešla. Nemůžu uvěřit že zrovna já jsem to řekla. Řekla jsem Nele to co si myslím. Možná se jí za to později omluvim ale cítím se líp.
Napsala jsem Kubovi co semnou Nela chtěla probírat, už jen z důvodu že jsem mu to ráno slíbila. '𝑡𝑎𝑘 𝑠𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑣 𝑗𝑒𝑠𝑡𝑙𝑖 𝑚𝑢𝑧𝑒𝑠' odpověděl během chvilky. Takže můj směr je jasný.
Říkám vám že v tom začínám být až po uši. Dělá toho pro mě strašně moc a je tu pro mě. Přitahuje mě a chová se ke mně hezky.
......
"Takže si z tama odešla?" Nadzvedl obočí. "Jo" přikývla jsem. Řekla jsem mu úplně všechno. "Asi toho začínám litovat. Asi jí zavolám a omluvím se jí" dodala jsem trošku zahanbeně. "To ať tě ani nenapadne" vykulil oči. "Ona by si to měla nejdříve uvědomit. Vše se netočí jen kolem ní" zavrtěl hlavou. "Asi jo" přikývla jsem nakonec. Rozvalovala jsem se vedle něj na posteli a koukala do stropu. "Dívala jsem se na nějaký podnájem" řekla jsem do ticha. "Našla si něco?" Podíval se mým směrem. Přikývla jsem a dodala. "Mám domluvenou prohlídku bytu" zazubila jsem se."Máma už to ví?" Nadzvedl obočí a chytil mě za ruku. "Ještě ne, až bude jistý že ten byt bude můj,tak ji to řeknu" řekla jsem a on pokýval hlavou. "Nemá babička problém s tím že si jí zase zdrhla?" Zasmál se a začal tím nové téma. "Ne to fakt ne" zakroutila jsem se smíchem hlavou. "Uvědomuje si že nejsem malá holka. Ale je ráda když jí dám vědět kde jsem" uklidnila jsem se a zkontrolovala čas.
.......
"Úplně v klidu. Prostě si budem povídat, kouknem na nějaký videa a zareagujem na ně a bude to v chillu" pousmál se. Je půl deváté večer a on mě přemluvil abych s ním šla streamovat na Twitch. Věděla jsem že něco takového dělá, ale že by mě zrovna on poprosil jestli bych tam nebyla s ním, mě nenapadlo. Jsem z toho lehce nervózní. Prý nestreamoval skoro týden takže jim to musí vynahradit.
"Můžeme?" Podíval se na mě. "Sofi já tě nenutím. Pokud nechceš tak-" skočila jsem mu do řeči. "Chci" vyhrkla jsem."Fajn,tak jdeme na to" zazubil se a začal něco nastavovat. Nevyznám se v tom je tu moc věcí. "Nazdar chat. Dlouho jsem tu nebyl" zasmál se. "Dneska tu máme jinak návštěvu. Buďte na ní hodní" ukázal na mě a já mávla.
Řešili jsme různé dramata co se dějí na internetu a já se nakonec rozpovídala.
Jde vidět že ho to baví. Nedělá to jen proto že mu to vydělává. Baví ho to. "Krásko vezmeš si mě?" Přečetl otázku z chatu. "Nevím na koho to je ale já říkám ne" rovnou i odpověděl a podíval se na mě. Já jen zakroutila hlavou a tupě se usmívala."No ale jdeme se podívat na nějaký bizárky" Ušklíbl se a otevřel tik tok. Najel na videa kde ho lidi označovali a začali jsme je sledovat. "Jo koukej. Znáš tuhle holku?" Povytáhl obočí když našel video nějaké holky. "Ne, proč?" Zvědavě jsem se podívala a čekala co mi odpoví. "No prostě tohle je jedna slovenská feministka. To mluví za vše" zasmál se. "Chat já nic proti feministkám nemám ale you know" zašklebil se. "A podívej se na ty videa" pár mi jich pustil.
"Co si o tom myslíš. Myslím si že chat by taky zajímalo vyjádření holky a né nějakýho rádoby debila co nesnáší lidi" zasmál se. V chatu se začali objevovat otázky na mou osobu. "Nejvíc je zajímá co si myslíš o tom holení jak tam mluvila že ženy by se holit neměly" ukázal mi otázku. Nemusela jsem nad tím ani přemýšlet. "No slečně názor neberu. Ani nikomu jinému. Pokud se někdo holit nechce ať se neholí. Mně osobně to přijde nehygienické. Neumím si představit že bych neměla oholené ani podpaží nebo tak" mykla jsem rameny a sáhla si po několikáté do obličeje.
"A já už čekal že jako ženy budete držet při sobě" zasmál se. "Ale máš pravdu. Já jsem chlap vole a holím si podpažní protože zaprvé mi to vadí a zadruhé mi to přijde nehygienické" přikývl.
"Proč si pořád sahá do obličeje?" Přečetl další otázku která byla mířená na mě.
"Když mám makeup tak mám tendenci si pořád sahat na obličej a upravovat ho" zasmála jsem se...
ČTEŠ
Hvězdy nám přály...
Teen FictionUž když jsme se viděli poprvé tak jsi ve mně vzbudil nějaké emoce ale jaké přesně? To nevím...