Saat 22:10 geçiyodu ve o gün tam bir dakika arayla ilk önce Milyader bir ailenin iki ikizi doğmuştu Peri ve Manolya çift yumurta ikiziydiler birbirlerine o kadar çok benziyolardıki isimlerini karıştırmamak mümkün değildi ama o gece hastaneden yeni doğan bebekler için olan odada Peri'nin yattığı yer boştu kaçırılmıştı hemşire bebekleri kontrol ederken veya bir sıkıntıları varmı diye bakarken Peri bebeğin uyuduğu yerin boş olduğunu fark edince çok şaşırmıştı ilk önce yeni doğan minik bir bebeğin beşikten çıkması imkansız olsada odayı aramaya başladı her yerin altını üstüne getirdi ama bu işlemi sessizce yaptı çünkü diğer bebeklerin uyanmasını istemiyordu ve aklına tekrar kontrol etmek amaçlı Peri bebeğin ikizi olan Manolya'nın yattığı yere baktığında Manolya'nın mışıl mışıl uyuduğunu fark etti ufakta olsa içine bir su serpilmişti ama hâla büyük hatta devasa bir sorunları vardı Peri bebek yoktu yeni doğmuş küçük bir bebek tek başına bir yere gidemeyeceği için hemşire artık o onun kaçırıldığındığından emindi hemen cebinden telefonunu çıkarttı ve hastanenin güvenlik görevlisini aradı hemşire güvenlik görevlileri gelene kadar gözünü bile kırpmadan hiç bir bebeği gözünün önünden ayırmadan orda öylece bekledi bir kaç güvenlik görevlisi geldikten sonra hemşire hâla orda duruyordu oradaki bir güvenlik görevlisi cebinden telefonunu çıkarıp bir şeyler söylemişti galiba birinden güvenlik kamera kayıtlarına bakmasını istemişti ve baktıklarında bebeklerin kaldığı odaya üstü siyahlara bürünmüş bir tahminlere göre erkek girmişti ve kucağında bir bebekle çıkmıştı ve o kucağındaki bebek Peri bebekdi artık edindiler bebek bir hırsız tarafından kaçırılmıştı olayın üstüne olay yerine polisler geldi ve Manolya bebeği koruma altına aldılar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
Mystery / Thrillerİntikam ama kötü olanından... Monolya adındaki bir kızın yıllar önce kaybolan ikiz kardeşi Peri ikisinin aynı anda doğduğu hastende Peri kaçırılıyor ve milyarder ailesi kızlarını kaçıran kişiyi yıllarca arıyor ama sonuç olarak bulamıyor ikiz kardeşi...