Bölüm 3 Neler Oluyor

23 5 3
                                    

Öyle bi içimden geldi, dedim okunsa da okunmasa da atıyım ben bölümü. Deprem sebebiyle de atmak istememiştim eğer deprem bölgelerinden okuyanlar varsa içinizde umarım hepiniz iyisinizdir. Zor bir süreçti hatta hâlâ daha korkusu olanlarımız var her şey geçer umarım desteklerimizi hissetmişsinizdir. Neyse çok uzattım okuyun bakıyım yeni bölümü.

Keyfilik okumalarrr :)

Sahilde oturmamızın üstünden 4 gün geçmişti işe başlamıştık. Rüzgar bey bize gerekmediği sürece inşaat alanlarına gidilecek malzemeleri yönetmemizi ve sözleşmelere bakmamızı istemişti. Yani kısaca bu işle ilgileniyorduk diğeri bizim karanlık yüzümüz gibiydi. Her şey çok garip başlamıştı burdan hâlâ uzaklaşmak istiyordum, ama Murat mutluydu her an gelebilecek araştırma için hazırdı ve bunu beklerken düşündüğü şeyler beni güldürmeye o anlık bir huzura yetiyordu. Başka ne isterdim ki o yanımdaydı ve bana iyi geliyordu. "Hey söylemeden edemicem ama Aksu gerçekten çok güzel değil mi?" birde bu vardı değil mi Aksu... O gün bizimle asansöre binen ve Muratı gözleriyle yiyen kız gözlerimi devirerek Murata döndüm "Hâlâ şaşı bakan o çakma sarıyı mı düşünüyorsun sen gerçekten güzel değil olsa neden kabul etmiyim ki?" Kız gerçekten çok güzeldi ama Murata asılıyordu ve bunu benim yanımda çekinmeden yapıyordu bu yüzden şaşı ve çakma ünvanı alıp kara listenin en başında yerini almıştı. Bu dediklerime keyifli ve koca bir kahkaha atan Murat tam bir şey dicekken kapı çaldı "Girin" ikimiz aynı odada çalışıyorduk bu yüzden aynı anda seslenmiştik, hadi ya keşke müsait değiliz deseydim bakalım sırada ne saçmalamaya gelmişti şaşı olan çakma sarışın "Murat bey kahve içmek ister misiniz diye sormaya gelmiştim öğlen arasında isterseniz birlikte bildiğim bir kafe var gidebiliriz" dedi. Hey bu Aksu neler diyordu böyle Muratı buluşmaya çağırdı ve benim burda olduğumu bile bile yaptı üstelik beni davet bile etmedi yakıştıramadım sana Aksu "Aslında Rüyayla birlikte geçirmeyi düşünüyordum yine de kararım değişirse sana haber veririm" dedi Murat aferin oğlum işte böyle tabi ki benimle geçirmeyi düşünmelisin ve kararını değiştirmezsin, yani umarım değiştirmezdi, bunu yapmazsın değil mi koca oğlan? Aksu aldığı cevapla bozulsa da bozulmamış gibi gülümsedi ve odadan çıktı, "çakma sarı seni benden almaya çalıştı gördün mü bir de güzel olduğunu söylüyorsun güzel olsa ne yazar koca oğlan, o seni benden almak istiyor resmen" dedim yerimden kalkıp Muratın yanına geçerek. Bana yok artık bakışlarını atıyordu bense yanında sevimli bakmaktan başka bir şey yapmıyordum aksi takdir de o şaşıyla öğlen yemeğine giderdi BAŞBAŞA!!! Bu halime dayanamayıp kolunu omzuma attı kafamı göğsüne yasladı "Bak güzelim o sadece bu şirkette çalışan ve arkadaş olmaya çalışan biri biliyorum belki de bana asıldığını düşünüyorsun, beni senden almak istediğini düşünüyorsun. Varsın böyle bir şey yapmaya çalışsın beni senden seni de benden değil onlar ölüm bile alamaz o yüzden Rüya Kaya ben o öğlen yemeğine gidiyorum "dedi burnumu sıkarken, şerefsiz o kadar güzel konuşmuştu ki kalbimi bir kez daha avuçları içine almıştı hem dediklerinde haklıydı varsın bizi birbirimizden koparmaya çalışsınlar değil onlar ölüm bile alamazdı onu benden...
Parmak uçlarımda yükselip kollarımı boynuna doladım o da hemen belime doladı kollarını "Bir gün sensiz kalma fikri beni deliye çeviriyor koca oğlan söylesene sensiz ben nefes alabilir miyim yaşabilir miyim?" dedim tüm gardımı ona karşı indirmiştim işte ben ona karşı hep böyleydim savunmasız çünkü onun yanında bana zarar gelmezdi buna izim vermezdi, "Sana söz miniğim seni bensiz beni de sensiz bırakmam, bırakamam da zaten bunu en iyi sen bilirsin bir de yıldızlar" dedi gülümsedim geri çekilip ufak bir öpücük bıraktım yanağına "Ben ve yıldızlar her şeyi biliriz senin olduğun, senin anlattığın. Ayrıca kaşla göz arasında şaşı kızla buluşma ayarladığını ve beni ektiğini fark ettim akşam yemekleri sen yapmayı göze alıyorsan buluşmaya gitmene bu seferlik göz yumabilirim" dedim kocaman sırıtışımla, "Ahh Aksu ahh bak ne hallere soktun beni gör bunları gör, tamam kabul yemekler benden 2 saat sonra o öğlen yemeğine gidiyorum senin aksine benim için bu sadece bir öğlen yemeği fazlası değil miniğim" dedi bana Murat o güzel gülümsemeyle kıskandığımı biliyordu korktuğumu da öyle ve bana olan yaklaşımını seviyordum o yüzden daha fazla bir şey demedim ve işlerimizin başına döndük.

DÖNÜŞTÜĞÜM KİŞİ:BİR İNTİKAM HİKAYESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin