Baktım ki okunma sayısı artıyor dedim ki devamını da atsam mı, atmaya karar verdim çünkü neden olmasın ben bu yola çıktım. Ve sonuçlarını görmek istiyorum, bu yolda yanımda olduğunuzu görmek beni mutlu ediyor şuan çoğunluk arkadaşlarım ve annem ama belki ilerde çoğu kişi okur bunu :)
Sanırım çok konuştum ama hepsi heyecandan.
Keyifli okumalar dilerimBurdaydık işte, şimdi girişte karşılaştığımız ne işle ilgilendiğini bilmediğim kız bizi patronun yanına götürmesi gerektiğini söyledi. Götürmekte haklıydı ama gözleriyle resmen Muratı yemişti buna daha fazla göz yumamazdım. Yavaş hareketlerle Murata doğru kaydım ve koluna girdim neden bunu yaptığımı anlayan Murat gülmemek için kendini tutarken kız resmen ağzını açıp bakmamak için zor duruyordu, nasılda büyümüştü kalmıştı gözleri öyle eee kalırdı tabi benim kardeşime bakmak neymiş görsün. Tam o sırada asansör kapısı açıldı ve kız bizim önümüzde yürümeye başladı, buraya geldiğimiz içeri girdiğimiz andan itibaren içimde çok garip şeyler oluyordu, bi ses bana geri dönün der gibiydi fazla sessizdi burası, huzursuz edicek şekilde. Oysa böyle bi holding beklemiyordum etrafta insanların bazen konuştuğu gülüştüğü ve tatlı bir telaşın olduğu bir yer beklemiştim. Uzun koridorun sonunda kız bize döndü "Burası Rüzgar Beyin odası içeriye girdiğiniz zaman size tüm gerekli şeyleri kendisi bizzat anlatıcak şimdiden aramıza hoş geldiniz" dedi ve yüzünde hiçte samimi olmayan o gülümsemeyi gösterip gitti. Murat elini kapıyı çalmak için kaldırınca elini tuttum, ona nasıl baktım bilmiyorum ama kaşlarını çattı "Hey neyin var iyi misin miniğim, yüzün kötü görünüyor bi şey mi oldu istersen eve gidebiliriz" dedi o kadar kötü olduğum belli miydi, ona hissettiğim kötü düşünceleri söylemeli miydim? Ama o bu işi çok istiyordu nasıl da mutlu olmuştu öyle söylemekten vazgeçtim, en azından şimdi söylemicektim "Bir şeyim yok sadece biraz fazla stres oldum, sanırım herkes çok ciddi duruyor şuna bak, bu beni biraz gerdi sadece hepsi bu" dedim ve gülümsedim. İkna olmuşa benzemiyordu, gözlerime böyle bakmaya devam ederse anlardı da. Ama buna izin vermedim bu onun mutlu günüydü bunu bozmadım ve kapıyı ben tıklattım, içeriden boğuk bir "Girin" sesi duyunca kapıyı açtım ve Muratla içeri girdim. Karşımızda nerdeyse Muratla aynı boyda olan, ama Muratın aksine sert yüz hatlarına sahip olan ve buna eşlik eden koyu kahverengi gözlerle bize bakan Rüzgar Beyi gördük, "Oturun, yeni çalışanlar sizsiniz demek bilgisayarlarla aranız iyiymiş verdiğiniz CV yi bizzat ben okudum, ve etkilendim bir çok bilgiye kısa sürede ulaşabilmeye kadar giden bir el beceriniz bile var. Bunlar beni çok etkiledi" dedi sert ve otoriter bir sesle. Hadi ama bu bakışlar hiçte yardımcı olmuyordu kaçıp gitmek istiyordum, burası hiçte iyi gelicek gibi durmuyordu umarım hislerim beni yanıltır, her şey senin için Murat her şey senin için. "Evet aynen dediğiniz gibi ben ve Rüya 16 yıldır bilgisayarlarla ilgileniyoruz ve gerçekten işimizde iyiyiz bunun için burada çalışmak istedik" dedi Murat'a Rüzgar Beye karşılık olarak aynı otoriter sesle. Rüzgar Bey gülümsedi ama bu gülüş yemin ederim ki o zaman her şeye hazır oldun, der gibiydi. Biz burda gerçekten güvende miydik, adam bi anda silah çıkarıp bizi vurmak ister gibiydi, aman Allahım yoksa bir katille karşı karşıya mıyız!! Hadi ama Rüya kendine gel kızım çok büyütmedin mi toparlan ve sende konuşmaya başla. "Evet Rüzgar Bey bir çok bilgiye çoğu insandan daha hızlı ulaşabiliyoruz hatta kimisinin ulaşamadığı bilgiye ulaşıyoruz ama burda bize verilecek iş önemli isterseniz bize yapmamız gerekenleri söyleyin" hey bu kadar şeyi ben söylemiştim ve sesim titrememişti evet kızım işte bu, adam seni yiyecek değil ya "Öncelikle ayakta durmayın oturun lütfen" dedi Rüzgar Bey işler derinleşiyor mu ne? Hiç istemiyorum. Allahım sanki oturursak bir daha hiç bir şey iyi olmıcak gibiydi kendime gelmem lazımdı bu kadar korku hiç normal değil. "Evet öncelikle burda duyduklarını bizim aramızda kalmalı çünkü holdingimiz aslında bir inşaat alanında çalışanlara yardım ediyormuş gibi dursa da içeride pekte öyle olduğu söylenemez" dedi çok sert bir tonda Allahım geliyor işte adam katil hadi gidelim burdan, neler oluyor burda, korkularımı bir kenara bırakıp Murata baktım son derece ciddi bir tavırla Rüzgar Beye bakıyordu hiç mi korkmamıştı "Peki içeride olanlar ne bizden asıl istediğiniz iş çok farklı gibi duruyor asıl istediğiniz ne, bizim bilgisayarlarla olan bu işlerimiz size ne gibi bir katkı sağlayacak?" Ne bunları Murat mı demişti nası yani içeride olan şeyleri kabullenmiş miydi? Hey ya bu adam bir katilse ve bizde ölüceksek Murat niye bu kadar hızlı kararlar alıyordu ne dönüyordu burda? "Murat, verdiğin cevaplar gerçekten beni mutlu ediyor bu işte bizimle olduğunu görebiliyorum ama arkadaşın Rüya o bunu beğenmemiş gibi, kötü ve ya yasa dışı herhangi bir iş yapmıyoruz ama bu işi gizli tutmamız gerektiği doğru, bizimle bu işte olmak istediğine emin misin Rüya? Çünkü eğer evet dersen geri dönüşü olmayan bir yolda olucaksın bunu istiyor musun? " Bu neydi, hangi yolu seçmeliydim, Muratı bırakmalı mıydım, burdan çekip gitmeli miydim? Hayır benim bildiğim Rüya Muratı bırakıpta gitmezdi, gitmemeliydi derin bir nefes aldım "Evet, evet istiyorum bu yolda her ne olursa olsun çalışmak istiyorum" işte söylemiştim kıyametime giden o ilk adımı atmıştım. Murat bana bakıp gülümsedi bu gülümseme ben hep yanındayım gülümsemesiydi, bir an gerçekten içimi huzur kapladı bir an gerçekten tüm kötülükler uzaklaştı ve elimin içinde bir sıcaklık hissettim korktuğumu hisseden canıma can olan arkadaşım, elimi tutmuştu, hep yanındayım demişti bana ben o an daha da güçlü hissettim kendimi daha da dik durdum burda ve evet her şeye hazırdım duyacaklarıma bizi neyin beklediğine hazırdım. "Rüzgar beyin gülümsemesi büyüdü " O zaman görevinizi anlatıyorum, bildiğiniz gibi bir çok inşaat alanına yardım gönderdiğimiz için ve fazla miktarda para yardımı yaptığımız için duyulan ve ünlenen bir şirketiz fakat her sektörde olduğu gibi bu sektörde de bizi bitirmek isteyen çok fazla şirket var. Ve bunları çokta iyi yoldan yapmıyorlar, açık konuşmamı isterseniz iş tehtit ve can alma gibi bir çok yere bile kaydı ama bunu bu sektörün içinde tutmayı başardık. Bi nevi kendi içinde mafyacılık oynayan bir sektör haline geldik. " Bir dakika katil derken şaka yapmıştım bu duyduklarım, neler oluyordu böyle bu nasıl bir işti böyle korkmuştum çok korkmuştum. Murat elimi sıktı burda olduğunu belli eder gibi ona baktım sanki içimde ki fırtına duruldu ben onu bırakıp gidemezdim o yüzden dinlemeye devam ettim. "Sizden istediğim karşı şirketlerin bilgilerine ulaşabilmeniz hangi işi almışlar ya da ne biliyim sırada ki hamleleri neler. Biliyorum kulağa çılgınca geliyor ama bu iş bizim için gerçekten önemli" dedi sanki basit bir şey söyler gibi ve yanda ki çekmeceden iki kağıt çıkardı "bunlar işi kabul ettiğinize dair sözleşmeler lütfen her bir maddeyi okuyup imzalayın" Rüzgar bey konuşmasını bitirmişti, ama bende bitmiştim bu olanlar biraz fazlaydı resmen karşı şirketlerin işlerini elinden almaktı bu Murata baktım dikkatlice sözleşmeyi okuyordu bu işi istediğini anlamıştım, sonra eski bir konuşmamızı hatırladım.
-10 yıl önce-
"Düşünsene minik, bir gün bu bilgisayar işi sayesinde mafyacılık oynuyoruz ve hep bir arada oluyoruz çok heyecanlı olmaz mıydı" dedi Murat hareketli bir şekilde "Ben seninle olursa her işi yaparım koca çocuk nede olsa sen çok büyüksün ve beni korursun bi şey olmasına izin vermezsin"
-Şimdi-
Gülümsedim vermezdi tabi koca çocuktu o bende onun miniği bu konuşma aklıma gelince gözlerim doldu sözleşmeye baktım ama okumadım çünkü Muratında okumayı bırakıp imza attığını gördüm bu işi istiyordu o zamanlar bize garip gelen hayali gerçekleşmişti. Bende okumadım çünkü Muratı yalnız bırakmazdım kalemi aldım ve imzaladım. İlerde neler olucağını düşünmeden, bir cümle bile okumadan o imzayı attım. Keşke önce sözleşmeyi okusaydım.
Kağıtları Rüzgar beye verdik ve bu günlük bunların yeterli olduğunu yarın saat 9.00 da burda olmamızı söyledi teşekkür edip odadan çıktık, şirketten dışarı çıkana kadar tek bir kelime etmedik, motora bindik ve burdan uzaklaştık hâlâ ikimizde konuşmamıştık her zaman ki sahil kenarına geldik kumlara oturduk yol üstüne aldığımız simitleri çıkardım ve birini Murata verdim. "Kurduğun o hayal gerçekleşti neler hissediyorsun koca oğlan" dedim dayanamayarak, gülümsedi "Garip" dedi sadece başımı kaldırıp ona baktım uzaklara bakıyordu ve hâlâ çok ciddiydi "Neden, bir şey mi oldu kafanı yoran, içine yatmayan bir şey mi oldu?" diye sordum, bana döndü derin bi nefes aldı "O an gerçekten o günlerimize gittim ve o konuşmaları hatırladım Rüya, ama Rüzgar beyin dedikleri sonradan aklıma geldi ölüm dedi, tehtit dedi ya sana bir şey olursa bunları düşünüyorum gerçekten bu kadar büyür mü olaylar biz geri dönüşü olmayan bir işe girdik. Ama sana bir şey olma fikri aklımı kaçırmama sebep oluyor "dedi bende ciddileştim ve ona döndüm "Bunları bende düşünüyorum seniz kalma fikri sinirlerimi bozuyor delircek gibi oluyorum ama biz bunun hayalini kurduk. Sen bunun hayalini kurdun geceleri uykusuz kaldığın oldu bunları düşlerken ben bunlar için tekrar atarım o imzayı. Hem sen varsın yanımda bana bir şey olmasına izin vermezsin beni korursun sen koca çocuk "dedim eskiyi hatırlatarak. Gülümsedi ve beni kendisine çekip saçlarımın arasına bir öpücük bıraktı. Neden onu kaybedicek gibi hissediyorum, bunlar son sarılmamız gibi geliyordu bana, bu kötü düşüncelerden uzaklaştırdım kendimi ve ellerimi ona doladım sıkıca sarıldım ve yaşama sebebim olan bu insanın kokusunu içime çektim.
Her şeyden habersiz orda öylece sarıldık birbirimize. Kıyametimizi böyle bekledik....
Ikinci bölüm pek heyecanlı şeyler olmamış olabilir ama üçüncü bölümün sonunda her şey garipleşmiş olucak. Okuduğunuz için teşekkür ederimm.
Güzel gidiyor mu, oldu mu bilmiyorum sadece yazıyorum, siliyorum tekrar yazıyorum..
Sonra böyle olması gerektiğini söylüyor içimden bi ses ve bırakıyorum beğenip beğenmediğinize dair yorum yapar mısınız? Eksiklerimi de yazmanızı istiyorum çünkü güzel bir iş çıkarmak istiyorum.Destek ve yorumlarınız için teşekkür ederim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖNÜŞTÜĞÜM KİŞİ:BİR İNTİKAM HİKAYESİ
Roman pour AdolescentsDoğru olan neydi? Ben kimim? Kime dönüşmüştüm? Daha doğrusu kim olmak istiyorum? Ben Rüya geçmişinde acının bol olduğu yaşadıklarıyla "Bayan R" olan, acının acımasızlaştırdığı Rüyayım, herkesin tabiriyle "Bayan R" Bana yaşatılan her acıyı yaşamaları...