tanışma

11.5K 34 2
                                    

Merhaba ben Ahmet lise son sınıf öğrencisiyim. Babam ortaokulda ortamım çok kötü olduğu için beni olduğum yerden uzaklaştırmak istedi ve şehrin öbür ucundaki bir liseyi tercihlere yazdı , ben ilk başta karşı olsamda babam sonuçta sözüne pek karşı gelemiyorum. Okul evimden bu kadar uzak olunca babamda beni yurda yazdırdı , genel olarak her hafta sonu eve gidiyordum ancak bazen başka şehirden gelen arkadaşlarım kalmam için ısrar ediyordu bende sırf onların kalbi kırılmasın diye kalıyordum.
Gel zaman git zaman lise sona geldim. Okul fazla karismiyordu yoklamada sorun  olmuyordu bende evde daha fazla ders çalışıyordum, çünkü okulda hem ses fazla oluyordu hemde edebiyat gibi benim cozmeyecegim derslerin hocaları konu anlatıyordu. Ailemde bana hak verdi pek birşey demediler.
Zaten annem çok fazla üstüme düşüyordu. Tahminime göre annem vefat ettikten sonra anne eksikliği cekmeyeyim diye bende çok severdim kendisini zaten.
Biraz geçmişten bahsedeyim; Ben daha küçükken annem intihar etti ,babamın anlattığına göre ruh sağlığı yerinde değilmiş gereken profesyonel desteği almalarına rağmen böyle sonuçlanmış, o vakitte sonra babam bir süre deprosyana girdi küçük olmama rağmen hatırlıyorum . Bir süre çok yoğun geçti ama sonra herkes kendini toparladı , henüz olayın üstünden 1 yıl geçmeden kendi gibi dul olan biriyle evlendi babam . Ancak kadının kocası hala hayattaydi sadece bosanmislardi. Ve kadının benden 2 yaş küçük bir kız çocuğu vardı.
Ben ne kadar iyi anlaşmaya calissamda hep bana saldırırdı . Nezaketten uzak  sanki Tanzanya canavarı gibiydi. Ancak ben hep ona abilik yapmaya çalıştım , onu hep korudum, sevdim...
Babam ise çarşıda dükkan isletirdi , işler şükürki iyiydi ancak babam üç beş kuruş daha fazla kazanmak için hep sabah erken çıkar akşam geç gelirdi. Herşey bizim iyiligimiz içindi ancak benim aklımda hala bir baba figürü oturmamiştı.

olasılıklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin