Ahmet'i yatağından annesi kaldırdı. Mutfağa oturdu , kahvaltısını yaptı , annesi hariç herkes gidince hizmet etmeye başladı. İlk başta masayı topladı sonra mutfaktan başlayarak tüm evi temizledi. Üstelik Dilber hanım hicbirşey söylemeden.
Dilber hanım ise kahvaltıdan sonra bilgisayarın başına oturmuş birşeyler araştırıyordu.Ahmet tüm işler bitince Dilber hanımın karşısına geçti ve "hav" dedi. Nerden çıkmıştı bu. Elbette bir nevi köpeği olmuştu Dilber hanımın ama böyle söyleyince kendisini garip hissetti.
Dilber hanım bilgisayarı kenara koydu , kafasını eğdi ve gülümsedi. Havlayan oğlunun kafasını okşadı ve " tüm işleri halletmiş mi benim oğlum , ödülü haketmiş mi" dedi . Odasına gitti kutuyla beraber geldi. Kutudan bir çift spor ayakkabısı çıkardı ve "uzan" dedi. Ahmet uzandı , Dilber hanım ise Ahmet'in üstüne çıktı ancak amacı Ahmet'in pipisini ezmekti .
Ahmet yerinde hem acıyla hem de zevkle kıvranıyor ve bir an önce Dilber hanımın ayaklarına kafasını gömmek istiyordu.
Dilber hanım ise o sırada " bu pipin bana ve kardeşine kalkıyor demek ha , aileye kaldırılır mı , baban duysa ne der , onu yok edeyimde aklı başına gelsin" gibisinden şeyler söyleyerek Ahmet'in pipisini eziyordu.
Bu böyle kısa bir süre devam etti çünkü Dilber hanım bundan pek fazla zevk almadı.Dilber hanım kanepeye oturdu , bacak bacak üstüne attı ve bir ayakkabıyı çıkarttı. Tüm odaya ayağının kokusu yayılmıştı . Ahmet sanki cennete düşmüş edası ile yerinden doğruldu , ayakkabıyı tam kafasıyla birleştirecekken yanlış yaptığını anladı ve ayakkabıyı koyup sakince yere dizlerinin üstüne oturdu. Dilber hanım gülümsedi ve " aferin eğitim bir işe yaramış" dedi. Ahmet'te kafasını yaklaştırdı , Dilber hanım ise kafasını okşadı.
Dilber hanım: şimdi önce kokla sonra öp en son ise yala. Tek bir kir tanesi bile kalması yoksa ayaklarımı rüyanda bile göremezsin
Ahmet hemen başladı ilk başta ayakkabıya burnunu daldırdı . 2-3 kere derin nefes aldı kendinden geçiyordu. Elleri değmeden bosalabilirdi şuan . Kafasını kaldırdı sakince diğer ayakkabısını da çıkardı onuda 4-5 kere derin derin kokladı ve ayağa yöneldi.
İlk başta kısa bir süre izledi , yavaş yavaş yaklaştı ve koklamaya başladı . Ohhhhhhh malafatı öyle bir kalkmıştı ki sanki vücudunda kan kalmamış , kalp sadece penise kan pompalıyor gibiydi. İyice kokladigindan emin olduktan sonra öpmeye başladı , tabanlarını iyice öptü . Sonra üstünde çorap varken yalamaya başladı , taki çorap ıp ıslak oluncaya kadar yaladı. Sonra sakince çoraplarını da çıkarttı ve karşısında tüm saflığı ve doğallığıyla ayak duruyordu . Ahmet yavaş yavaş yalamaya başladı. Önce sol ayağın topuğunu yaladı sonra topuktan parmaklara kadar özene özene , kraliçesinin huylanmayacağı şekilde yaladı. Parmakları ve parmak aralarını özenle yaladı sonuçta dişlerinin değmesi bile rahatsız edecekti .
Şimdi de sağ ayağını aldı ve aynı seyleri bu ayağa da uyguladı . Dilber hanım rahatlamış ancak Ahmet azginliktan kıpkırmızı olmuştu . Dilber hanım durumu fark etmiş olacak ki ayağını iyice yaladiktan sonra Ahmet'i yere ittirdi . Ayağıyla penisini ezmeye başladı . Boşalınca da bıraktı gitti.
...............
Öğlen vakti olmuştu Dilber hanım hazırlanıp dışarıya çıktı ve Ahmet'e bakıp gülümsüyordu. Ahmet her ne kadar bir anlam veremesede yakında anlayacağı kesindi . Dilber hanım yokken oturup dersini çalıştı. Konulardan geri kalmak istemiyordu.
İkindi vakitleri odaya gülümseyerek Dilber hanım girdi . Ahmet hemen ayağa kalktı .
Dilber hanım Ahmet'in dudağına yapıştı ve sevişmeye başladılar. Dilber hanım Ahmet'i kaç kere boşalttı hiç bilinmez. Ancak o kadar çok boşalttı ki artık Ahmet'in penisi çok fazla ağrıyor ve kalkmiyordu. Dilber hanım durumu anlayınca odasına gitti, bir poşetle geri döndü . Poşeti açtı ve içindeki penis kelepçesini gösterdi. Ahmet bir an dondu kaldı. Sahibesinin ayaklarına kapandı .Ahmet : efendim lütfen yapmayın ne olursanız ne isterseniz yaparım ama bu olmaz çok küçük birşey hep canım yanar ben bununla düzgün tuvalet bile yapamam
Dilber hanım : sen dünkü eğitimi herhalde yeterince anlayamamışsın
Dilber hanım tekrar odasına yöneldi , bir tane belden bağlamalı dildo aldı ve geri döndü. Krem falan hicbirşey yoktu . Ahmet'i hızlı hızlı s*kiyor . İyice canının yandigindan emin olmak istiyordu. Ahmet'i böyle saatlerce s*kti. Ahmet'in tek umudu Feyza'nın gelmesiydi ancak kaç saat geçmişti ona rağmen gelmemişti.
Ahmet yatakta inliyor , artık gözlerinde yaş kalmadığı için aglayamiyordu. Böyle böyle artık götünden kan gelmeye başlayınca Dilber hanım bıraktı . Ahmet'i tuttu penisinden , kelepçeyi taktı ve gitti .
Ahmet anlaması gereken şeyi anlamıştı . Ne olursa olsun Dilber hanımın sözünden çıkmayacaktı. Çünkü Dilber hanımın istediği olacaktı ya seve seve ya s*ke s*ke. Ağlaya ağlaya odayı temizledi sonra Dilber hanım girdi , kremi attı ve dışarı çıktı . Bu Ahmet'in geçen gün kullandığı acıyı hemen geçiren kremdi . Bol bol sürdükten sonra yatağa uzandı ve penisinin acısıyla uyumaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
olasılıklar
RomanceYazım hatalarına çok fazla takılmayın , "Ahmet" diye bir gencin hayat hikayesi. Yaşadığım şeyleri biraz değiştirerek aktaracağım