Günlerden Perşembeydi Ahmet kalktı kahvaltısını yaptı ve direkt masaya oturdu çalışmaya başladı. Yaklaşık 1 saat sonra Dilber hanım içeriye girdi. Evde kimse yoktu. Ahmet çok fazla odaklanmış olacak ki Dilber hanımın yani sahibesinin girdiğini farketmedi.
Dilber hanım arkadan yaklaştı, kafasından tutup sağa doğru itti. Ahmet yere düştü ama hatasını anladı hemen Dilber hanımın karşısında dizlerinin üstüne çöktü. Dilber hanım bunu saçından çeke çeke oturma odasına geçti.
Ahmet'i karşısına aldı ve konuşmaya başladı;Dilber hanım: Evet Ahmet bildiğin gibi bir süredir benim kontrolüm altındasın. Ancak bu sürede beni pek tatmin edemedin. Nasıl ki okulda bir eğitim gördüysen evde de bir eğitim görmen gerekiyor yoksa senden adam olmaz. Dün benim sözümü dinlemedin bu gerçekten senin için üzücü bir durum. Normalde sana ceza vermek gibi bir niyetim yoktu ama hatanın tekrarlanmasını göze alamayız. Şimdi üstündekileri hemen çıkart ben geliyorum.
Dilber hanım kalktı ve oturma odasından çıktı. Ahmet hemen üstündekileri çıkarttı , dizlerinin üstüne çöküp sahibesini beklemeye başladı. Acaba sahibesi ne yapacaktı , nasıl bir ceza , amaaaaan nasıl bir ceza verirse versin nasıl olsa Ahmet için ödül gibi olurdu . Değil mi? Yani değil miiii????
Dilber hanım içeriye girdi , bir adet dildo , prezervatif, maske, eldiven , krem ve havlu vardı elinde. Ahmet'in tek duası prezervatifi kendi üzerinde kullanmamasıydı. Dilber hanım eldiveni taktı , maskeyi taktı , havluyu açtı , dildoyu kremledi ve "domal" dedi. Dilber hanımın elindeki tamamen çelik , parlak yüzeyli , titreşimli ve hafifte uçlarinda yukarıya doğru kıvrılan bu dildo normalde eşiyle pek bir cinsel hayatı olmadığı için kendisini tatmin etmek için kullanıyordu ancak şimdi Ahmet'e ceza olacaktı.
Ahmet sahibesinin sağ , gri çoraplı ayağını tuttu , sarıldı ve yalvarmaya başladı. "Sahibem lütfen affedin , size söz veriyorum birdaha yapmayacağım. Cezam bu olmasın , bunun dışında herşey razıyım ancak bu olmasın" gözleri dolmuştu. Dilber hanım sakinliğini koruyordu . Sol ayağını kaldırdı , Ahmet'in kafasına sağlam bir tekme attı. Ahmet'in dünyası kaymıştı. Eğer biraz daha sert vursa belkide ciddi bir zarar görebilirdi.
Dilber hanım konuşmaya başladı " sen ne laftan anlamaz çocuksun, sen sözümü dinlemiyorsun diye sana ceza vereceğim ancak sen gene sözümü dinlememek için bana yalvarıyorsun. Bak Ahmet bu daha başlangıç eğer beni sinirlendirmeye devam edersen yapabileceğim şeylerin bir sınırı yok şuan benim avucumdasın haberin olsun. Benle iyi geçinirsen senin yararına olur , benle kötü geçinirsen senin zararına olur benim için hicbirşey değişmez . Anladın mı?" Dedi. Ahmet kafasını salladı ve çaresizce Dilber hanımın dediği gibi domaldı.
Dilber hanım: şimdi senin elin değmeden tamamen G noktasını uyararak seni boşaltacağım. Ne kadar erken bosalirsan senin cezan o kadar erken biter yoksa akşama kadar devam ederim. Normalde sana destek olmak için corabimi verecektim ancak sen o şansını az önce kaybettin. Neyse hadi başlayalım .
Dildonun iyice her yerinin kaygan olduğundan emin olduktan sonra yavaş yavaş Ahmet'in deliğine sürttürmeye başladı. Bu Ahmet'i psikolojik olarak hazırlıyordu . İlk başta başını soktu , içerde donderdi ve geri çıkardı . Bunu bir süre tekrarladiktan sonra bu sefer titreşimle aynı işlemi yapmaya başladı . Size belki kısa gibi geliyor olabilir ancak Ahmet'in canından can alıyorlardı. Yaklaşık 30 dk geçmişti ama Ahmet için bir ömürdü. Her seferinde ahlıyor her ahladığında Dilber hanım gülümsüyordu.
Ahmet'in biraz alistigindan emin olduktan sonra bu sefer yarısına kadar yapmaya başlamıştı Dilber hanım. Ancak Ahmet'in götünün içi kirli olduğu için odada bok kokusu vardı. Ahmet Dilber hanımın neden maske taktığını anlamıştı.
Derken tamamını sokmaya başladı Dilber hanım. Ahmet artık acının yerini zevke bırakmış olsada daha önce böyle birşey yapmadığı için kendini tam olarak orgazm edemiyordu. Dilber hanım durumunu anlamıştı Ancak karışmadı.
Öğlen olmasına yaklaşık bir saat kalmasına rağmen Ahmet hala bosalmamis. Dilber hanım bile yorulmuştu ama sözü sözdü Ahmet boşalana kadar yapacaktı.
Dilber hanım makine titreşirken tamamını soktu. Makineyi o şekilde bıraktı . Önce eldiveni sonrada üstündeki t-shirt'ü çıkarttı. Dilber hanım biraz yaşı gereği olsa gerek tam bir milf olduğu için memeleri gerçekten büyüktü. Ahmet'in sırtına yaslandi. Direkt memelerle temas etmeye başladı Ahmet. Yarı kalkık olan mali dimdik olmuştu. Dilber hanım Ahmet'in ensesini 1-2 kere öptü. Ahmet artık iyice kendinden geçiyordu. Dilber hanım bu seferde Ahmet'in malını eline aldı. ileri-geri yapmıyordu sadece eline almış tutuyordu . Amını tam Ahmet'in götüne gelecek şekilde ayarladı. Sanki Ahmet kız Dilber hanım erkekmiş de Dilber hanım Ahmet'i s*kiyormuş gibi oldu.
Dilber hanım Ahmet'in kulağına doğru yaklaştı. Sakin bir ses tonuyla "Eğer 1 dk içinde boşalmazsan daha büyük bir" derken bir anda Dilber hanımın eli yapış yapış oldu . AHMET BOŞALMIŞTI. Ahmet'in biraz yüzü kızardı , Dilber hanım ise kahkayı patlattı . Gülerek üstünü giydi ve elini yıkamaya giderken" etrafı iyice topla hicbirşey kalmasın dildoyuda prezervatifini attıktan sonra benim yastığımın altına koy" dedi.Ahmet elini alttan attı dildoyu yavaşça çıkarttı. Titreşimini kapattı , havlunun üstüne koydu ve tam dizlerinin üstüne oturupta bir soluklanayım dediği anda acıyla ayağa fırladı. Hiç alışık olmamasına rağmen uzunca bir süre anal deneyimi yapmıştı . Böyle olması normaldi. Üstünü giyindi , etrafı topladı , sahibesinin yanına gidip teşekkür edecekti ancak kapı kilitliydi (üstünü değiştiriyordu) ve Ahmet bitap düşmüştü. Odasına girdi ve yatağına uzandı. Götü çok ağrımasına rağmen yorgunluktan dolayı hiç umursamıyordu bile .
O sırada içeriye Dilber hanımın girmesiyle Ahmet'in yataktan fırlaması bir oldu , hemen Dilber hanımın ayaklarına kapanarak Dilber hanıma yaptıkları için teşekkür ediyordu. Dilber hanım kafasını kaldırmasını söyledi. Ahmet'in masasına yöneldi . Kitapları eline aldı . Ratgele sayfaları telefonuna kaydetmeye başladı . (TYT biyotik 50-70, vb) bunları SS aldi , Ahmet'e Whatsappdan attı ve masanın üstüne bir krem koydu.Dilber hanım: bu kremi kullanıyorsun acısını 30-60 dk arasında geçirecek çok etkili bir krem. Sana Whatsappdan attiklarimda ben gelene kadar bitecek. Tekrar sözümü dinlemezsen bu seferki gibi merhamet etmem. Eğer bitirirsen sana ödül bile veririm
Sonrasında ise Dilber hanım kapıyı çarpıp çıktı. Ahmet zihnini boşalttı. Ve kafasında yapacaklarını planlamaya başladı.
1. Elini hemen kreme attı alıp bol bol sürdü (annesinde bu kremin ne gezdiğini düşünmemeye çalıştı)
2. Mutfağa yöneldi , kettle'a suyu koydu hemen kahveyi eline aldı bardağa kaşık kaşık koyarken bunu yapacak vaktinin olmadığı aklına geldi ve hemen yemeye başladı.
3. Dilber hanımın attığı testlere baktı , önce kolaylardan başlayacak şekilde sıraladı.
Ve hemen oturup çözmeye başladı. Aylardır sınav için çalışıyordu ancak ilk defa bu kadar istekli olmuştu. Normalde 1 belki 2 günde yapacağı şeyi birkaç saate sığdırmaya çalışıyordu. Kendinden emindi ve Dilber hanım gelmeden hepsini bitirdi ve masan başında kafasını koyup uyudu. Dilber hanım arkadaşlarından ayrıldıktan sonra eve geldi . Ahmet'i kontrol etmek için odasına girdi ve gördüğü manzara karşısında mutlu oldu. Vedigi testleri çözmüş mü diye kontrol etti ve hepsini çözdüğünü farketti. Yanağına bir öpücük kondurup , sessizce odadan çıktı .
Dilber hanım akşam yemeğini hazırladı bu sürede kızı geldi. Annesine sarildiktan sonra odasına geçti . Dilber hanım iki çocuğunuda çağırdıktan sonra mutfağa geçti. Herzamankj gibi Dilber hanım ile Feyza konuşarak yemek yiyordu Ahmet ise sadece susuyordu.
Akşam yemeği yendi , Ahmet mutfağı temizlemeye başladı. Evdeki kimse bundan şikayetçi değildi. Feyza dışarıya arkadaşlarıyla oturmaya çıktı.
Dilber hanım ise geceliğini giyip mutfağa gitti. Sessizce Ahmet'e yaklaştı, arkadan sarılınca Ahmet direkt dimdik oldu. Dilber hanım elini Ahmet'in saçına attı , tuttu ve kendisine bakacak şekilde ayarladı.Dilber hanım: bugün seni çok zorladığımın farkındayım. Senin için büyük bir cezaydi. Şimdi ise ödülü görmeni istiyorum dedi .
Yavaş yavaş sevişmeye başladılar ve 1-1.5 saat birlikte oldular. En son Ahmet Dilber hanımın ayaklarını yalamaya başladı ,bir yandanda teşekkür ediyordu.
Sonrasında kapı çaldı , gelen Feyzaydı. Ahmet hemen şort, t-shirt çekti ve kapıya bakmaya gitti . Dilber hanım ise yatip uyudu.
Ahmet kapıyı gülümseyerek açtı ve "hoş geldiniz kraliçem" dedi ancak Feyza hiç umuramadan odasına geçti. Ahmet bu duruma üzülmüştü ancak şuan çok yorgundu ve sadece uyumak istiyordu....
(Evet arkadaşlar bu bölüm biraz uzun oldu, tatil haftasına bir veya iki bölüm var . Tatil haftasında Ahmet'i çok zorlayacagiz. Aklınıza gelen şeyler varsa bana özelden yazmayı unutmayın . Seviliyorsunuz)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
olasılıklar
RomanceYazım hatalarına çok fazla takılmayın , "Ahmet" diye bir gencin hayat hikayesi. Yaşadığım şeyleri biraz değiştirerek aktaracağım