PÁTEK VEČER
Madie (nejlepší kamarádka), mě přemlouvala, ať večer něco podniknem. Přeci jsme měly jen posledních pár dní v Neapoly. Celý týden jsem řešila pracovní povinnosti, přiletely jsem sem až z New Yorku, na pracovní schůzku. Máme už jen pár dnů, abychom si to tu užily, jelikož v pondělí letíme domů.
Nešlo jí říct ne, když dělala ty psí oči, o kterých ví, že na mě platí. A tak jsme se šly převléct.
Vzala jsem si na sebe bíle šaty s výstřihem do V, černý kabát a zlaté boty na podpatku. Doladila jsem to malou kabelkou. Oči jsem si namalovala jen řasenku a na rty nanesla pouze lesk. Madie si vzala stejné šaty jako já, jen v černé barvě a bílý kabát.
Sotva jsme vyšly z domu, už tam na nás čekalo taxi, do kterého jsme radostně nastoupily.
***
Ještě před tím, než jsme vystoupily z taxíku, byla extrémně slyšet hudba.
Vešly jsme do klubu, kde tancovalo snad stovky lidí a raději přešly k baru. Barman nás už zahlédl a přišel k nám. Slušně pozdravil a hezky se na nás usmál. Byl hodně roztomilý, a když se usmíval, měl na tváři ďolíčky. Všimla jsem si, že má zelené oči a hnědé vlasy.
„Co si dáte, dámy?“ zeptal se s úsměvem.
„Dvakrát mojito." mrkla jsem na něj a úsměv mu oplatila.
„Mayo, já jdu na toaletu, hned přijdu.“ řekla Madie.
„Dobře, ale hned se vrať." odpověděla jsem jí.
Hned jak Madie odešla na toaletu, se u baru objevil nějaký vysoký, blonďatý a docela i dost namakaný muž, s modrýma očima. Prohodil pár slov s barmanem italsky. Já jim však nerozuměla.
„Co čumíte, slečno?“ řekl blonďák a já jsem na něj jen hleděla a nic neřekla.
„Tak ještě jednou, slečno, máte nějakej problém?" Zavrtěla jsem hlavou. On se hned otočil, vzal si od barmana malou, černou tašku a odešel pryč.
Až teď jsem si všimla, že byl celý v černým.
„Tak co kočko, jdeme to roztočit?" Ozvala se za mnou Madie, po sedmé rundě čisté vodky, jsem objednala další.
„Tak pojď krásko, jdeme na parket." Vyzvala mě Madie.
„Jak si přejete, má paní." řekla jsem s ironií v hlase. Nedalo nám to a musely jsme se tomu zasmát .
Tancovaly jsme do rytmu hudby, jako nikdy předtím. S Madie jsme si vždycky rády vyšly. Každý pátek to rozjížděly a každý nám záviděl, naše přátelství. Jsem ráda, že jí mám.
Cítila jsem na sobě několik pohledů ze strany mužů, ale neřešila jsem to a dál tancovala do rytmu hudby.
„Jdu na toaletu." oznámila jsem.
Šla jsem po dlouhé chodbě a hledala toaletu. Asi jsem toho moc vypila, takže můj mozek nebyl schopen, normálně pracovat. Šla jsem až na konec chodby a otevřela velké černé kožené dveře.
Jakmile jsem to udělala, uviděla jsem, jak tam stojí asi tak devět mužů, v černých oblecích. Byl tam i ten blonďák a uprostřed stál muž, který držel zbraň v ruce. Zmáčkl spoušť a zastřelil muže, který mu teď ležel u nohou. Hlava se mu rozprskla po celém pokoji.
Bylo mi špatně už předtím, ale po tom, co jsem viděla, jsem to už nevydržela a vypustila to ze sebe ven. Přímo před zraky všech.
Běžela jsem hledat toaletu a jakmile jsem jí našla, jsem se vyzvracela znovu. Nějaký muž za mnou vyběhl. Myslím, že to byl ten, co střílel. Doběh ke mně a ochotně mi podržel vlasy, abych si je nepozvracela.
ČTEŠ
V Pasti s Mafiánem
RomanceMaya Russo nebo Ricci ? Když odjela se svou nejlepší kamarádkou na pracovní cestu potkalo ji tam něco nečekaného byla unesená mužem do kterého se zamiluje a zjistí pravdu o svém pravém otci převezme pozici mafiana po svém otci? vezme si Chrise John...