já si tě nikdy nevezmu! Chrysi slyšíš nikdy to rači zemřu !!!Vběhla jsem na zadní zahradu za domem
Sedla jsem si u bazénu sundala si boty vzala si je do rukou a namočila si do bázenu nohy , obličej sem si dala do dlaní plakala jsem, přišel za mnou Chris a v očích jsem mu viděla snad slzyChci ti to vysvětlit máš právo vědět o tvém otci
Tak mluv !
Tvůj otec byl taktéž mafián s mým otcem byly nejlepší kamarádi , byly jako bratři , měli problémy , šla po nich Ruska mafia solomanye, tvůj otec nechtěl aby se o vás dozvěděli o tobě a tvojí matce, vzdal se vás jen aby vás ochránil,
Mayo luca není twůj táta ale strýc , je to totiž bratr tvého otce
Tvá matka a tvůj strýc se vzali na příkaz tvého otce Alessandra Ricci tvé pravé jmení je Maya Ricci ne Russo .
Hhah myslíš že ti to mám věřit zasmála jsem se ale zoufale jako bych chtěla aby to byl jenom sen a chtěla jsem aby to tak bylo to ale to samé sem už slyšela od Mattea může to být pravda nebo to celé je jejích plan .
Mayo já ti ne- mlč!! Už dost! Přestan si kruci vymýšlet, můj život byl zcela normální jen kdybych nešla ten večer do toho klubu ty si mně unesl !!! Chápeš to já se chci vrátit domů a žít normální život moje matka ani neví kde jsem.
Nemůžeš mě tu držet násilím, buď mě zabiješ ty nebo se zabiju sama, rozhodni se nebo mně nech jít vlastní cestou, dnes bych byla už 3 dny doma a namísto toho tady poslouchám tvé příběhy které sis vymyslel!!!
A vůbec já si tě brát nechci proč bychom to dělali?!! Mayo uklidni se ať ti to můžu říct !!! Zařval ..... Tak prosím mluv poslouchám .
Před 11 lety naší otcove dohodly to že v dospělosti se vezmeme ,. Po naší svatbě jse měli ještě více upevnít vztahy našich otců v práci jelikož v osobním životě už byly dost pevné.
Když my bylo 16 táta tě dál sledovat vždy my nosíval tvé fotografie zamiloval jsem se už v 16 táta my pak oznámil že když vyrostu tak se vezmeme .
Počkej Christiane chceš tím říct že jsi do mě už 9 let ??? Ano! Mayo už 9 let jsem do tebe až po uši čekal jsem na tebe do mých 25 .
Hhah smála jsem se nevěřila jsem mu .
Dobře to že je do mně zamilovaný jsem mu nevěřila ale to ostatní dávalo smysl.
Pokud by ses chtěla setkat s tvým otcem a promluvit si s ním musela by si převzat pozici tvého otce, ale jen na malou chvíli nechci po tobě abys dělala špinavou práci ,jen potřebujeme podpis abychom mohli uskutečnit náš plán na Rusy. Samozřejmě se můžeš zeptat, promluvit si s tvou matkou, která ti všechno potvrdí, já vím že to pro tebe není lehké ale všechno se vyjasní. Slibuju .
ČTEŠ
V Pasti s Mafiánem
RomantikMaya Russo nebo Ricci ? Když odjela se svou nejlepší kamarádkou na pracovní cestu potkalo ji tam něco nečekaného byla unesená mužem do kterého se zamiluje a zjistí pravdu o svém pravém otci převezme pozici mafiana po svém otci? vezme si Chrise John...