Male japonia x Female reader

81 6 8
                                    

Zamówienie od:MagorzataKozak3

To mój pierwszy w życiu one shot,serio.
oby było dobrze

Dbr wiadomo cn?
[T/I]-Twoje imie

Hehe...

Uwaga Lemon!
______________________

perspektywa [T/I]

Właśnie wychodziłam z domu. późno nie było. Godzina 17:38. idealnie. Gdzie ide? No taka para butów że idę spotkać sie z Japonią w kawiarni! Jaram sie bardzo mówiąc szczerze. Chłopak od pewnego czasu zaczął mi sie podobać co utrudniało mi rozmowe z nim ponieważ: jąkałam sie czasem,czerwieniłam gdy nasze spojrzenia sie skrzyżowały oraz pociły mi sie strasznie ręce!

Po chwili znalazłam sie przed kawiarnią. Uśmiech wkradł sie na moją twarz a fala ekscytacji zalała mnie. Cóż, nie moge sie doczekać! Potrząsnęłam głową by odgonić myśli od siebie i już po chwili znalazłam sie w środku kawiarni. Rozejrzałam sie po kawiarence poszukując Japonii co mi dużo czasu nie zajeło ponieważ już po chwili mogłam dojrzeć chłopaka siedzącego przy stoliku. Nie widział mnie. Cóż, nie dziwie sie.Zapatrzony w telefon,jak zwykle!

Pokręciłam głową rozbawiona i podeszłam do stoły żeby zaraz usiąść przed chłopakiem. Pomachałam ręką przed jego twarzą.

- Japonia,Japonia,hej Japonia? japaaaan..-głuchol

- JAPONIA!-Dopiero teraz zwrócił swój wzrok w moją strone. wyłączył telefon od razu i Uśmiechnął sie do mnie lekko zażenowany sytuacją, która miała przed chwilą miejsce

[T/I]-Mógłbyś trochę bardziej kontaktować ze światem, wiesz?- powiedziałam z sarkazmem w głosie

J-Wybacz...
zaczytałem sie trochę..- zaśmiał sie krótko. Kocham jego śmiech.

[T/I]-Trochę? Bardzo!- Zaśmiałam się cicho i oparłam głowe o ręke cały czas spoglądając na chłopaka przede mną.

J- Dobra. Może zamowimy sobie coś i pójdziemy do ciebie? co ty na to?- Zaproponował chłopak. westchnęłam.

[T/I]- Serio? Zaprosiłeś mnie do kawiarni,żeby coś wjebać i pójść do mnie? Mogłeś powiedzieć,nie tracilibyśmy pieniędzy tylko zjedlibyśmy u mnie w domu..-
Odpowiedziałam trochę załamana
-ale niech ci już będzie.- machnełam  ręką zrezygnowana

chłopak uśmiechnął się i podał mi menu. Wybrałam sobie aby jakieś ciasto czekoladowe. Powiedziałam chłopakowi co chce a on złożył zamówienie. On zamówił sobie również ciasto no ale truskawkowe. Teraz pozostaje czekać...nienawidze czekać no ale cóż ja moge na to poradzić?..
Z moich zajebistych zamyśleń wyrwał mnie głos chłopaka

J-Więc...jak tam u ciebie?-Zapytał chłopak,uśmiechając sie delikatnie. Zarumieniłam sie lekko i odwróciłam wzrok

[T/I]- Całkiem dobrze! z resztą co to za pytanie? Z tobą zawsze jest dobrze-
Usmiechnełam sie szeroko i ponownie spojrzałam na chłopaka
- a u ciebie jak tam?-Zapytałam przyglądając mu sie uważnie. On jest takiiii przystojnyyy WAAAA

J- u mnie też jest dobrze,dzięki że pytasz.-odpowiedział również poszerzając swój uśmiech

Po tym przyszło nasze zamówienie. Kelner życzył nam smacznego.
Podziękowaliśmy i zabraliśmy sie za jedzenie. Przy tym gadaliśmy o wszystkim i o niczym.  No wiecie..takie tam sraty pierdaty. Gdy zjedlismy,wstaliśmy od stolika. Japonia zapłacił. Troche mi głupio że zawsze on stawia no ale gdy ja chce zapłacić to on sie upiera bo to niby "Żaden problem" dla niego...czasem jest serio głupi no ale właśnie takiego go lubie! Wyszliśmy z kawiarni i poszliśmy w strone mojego domu. Oczywiście po drodze szybko znaleźliśmy temat do rozmowy więc droga minęła nam szybciej..

|•One Shoty•|~Countryhumans~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz