Gözlerim dolu bir şekilde sıraya yarı bir şekilde yaslanmis gözlerimi kısarak hocanin tahtaya yazdıklarını okumaya çalışıyorum.Ben ne kadar çok gözlerimi kısarsam okadar çok bulaniklaşıyor etraf.Sanki gözyaşlarım içime akıyor.Ağlayamadiğım için gözümde kalıyor ve etraf bulaniklaşıyor.Buna üzülecek bir kız değildim fakat ailem öğrenirse çok ama çok kizarlardi.Kendimi toparladım ve dersime odaklanmaya başladım.
Kapının çalmasıyla dikkatim bozuldu.Gelen kiz"Hocam müdür senemi çağırdı.Alabilir miyim?Dedi.hoca"hadi Senem sen çık gelirken izin kağıdı getirmeyi unutma"dedi ve kafami sallayıp sınıftan çıktım.
Kapıyı iki kez tıklatip içeri girdim.Poyraz ve müdür bana bakmaya başladılar.müdür"Gel Senem otur şöyle"dedi.Etegimi düzelterek oturdum ve müdür boğazını temizleyip ellerini bağlayıp masanın üzerine koydu ve konuşmaya başladı"Bu okuldaki öğrencilerimin hepsi benim için çok değerli.Eğer birisi ceza alıyorsa bunu mutlaka hak etmiştir.Poyrazla nasıl bir arkadasliginiz var bilmiyorum."Bir poyraz bir bana bakarak"Ama nasıl bir arkadasliginiz varsa poyraz bana gelip karşı çıkarak seni savunmaya başladı."dedi.Sinirdnen deliye dönecektim.Adamin işi gücü yok buraya Poyrazla bizim arkadaşlığımızı sorgulamak için çağırmıştı resmen.Bunu yapmaya hakkı yok."Afedersiniz hocam ama bizim Poyrazla gayet normal bir arkadaşlığımız var.Siz bunu yanlış anladiysaniz bilemem."Poyraz bunu benden beklemiyormus gibi bana bakmaya başladı.Bende ondan güç alıp dahada fazla konuşmaya başladım."Madem eteğin boyu kısa neden bu okul eteği.Giymemizi istemiyorsaniz okul eteginiz olarak bu eteği kullanmaycaksiniz.Ayrica bu okulda okadar kavga oluyor okadar olay oluyor sizin sorununuz sadece benim eteğim mi?Ben bunu kabul etmiyorum.Ayrica tek ben bu eteği giyiyormusum gibi bı tek bana uzaklaştırma verdiniz.Egitim hayatima yansıyacak bu.Dusundunuzmu bunu hiç?"Müdür şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu."Ben onu bunu bilemem Senem.Digerleri de giyiyor ama sen gözüme batiyorsun.Şimdi ikinizde sınıfıniza.Bidaha bu konu için odama gelmeyin."dedi.poyraz sesini yükselterek"Hocam bu yaptığınız haksızlık ben böyle biseyin olmasına izin vermiyorum."Dedi.müdür"Bu işler senin istemenle olmuyor.Bana sesini yukseltemezsin.İstersen sanada tutanak yazayım sende annene ver hesabini"Dedi.poyraz tam söze girecekken ayağa kalktım."hadi poyraz"dedim.tam çıkacaktikki müdür "1 hafta sonra seni bu etekle gormiyecegim dedi.Sinir küpü olmuştum.Tam arkamı dönüyordum ki poyraz elimden tutup beni çekti ve bende kapıyı çarptim.
(Böyle gozuktüklerini düşünebilirsiniz)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mini skirt
Teen Fictionsenemin okuldan uzaklaştırma yemesinin nedeni eteğinin boyudur.poyraz ise bu saçmalığa karşı çıkacak tek kişidir