Sabah uyandım.Saat 9:00. Lan 16 saattir uyuyorum🙀.Annem ölmüş olacağımı düşünmüş olmalı.Annwm biraz sakin birazda panik atak.Salona salına salına yürüdüm.Annem beni görür görmez: Günaydın Senem hanım tam 16 saattir uyuyorsunuz.Dedi ve bir anda ciddileserek:Uyku düzenin bozulcak kızım sen salak msiin?Dedi.Annemi takmayarak tekrar odama geçtim .babam kahvaltılık biseyler almaya gitmiş.Poyraza mesaj attım.
Senem: Günaydın poyrazz.Tam 16 saattir uyuyorumm.Asiri enerjik hissediyorum kendimi.
Poyraz:Günaydınn.16 saat uyumuayi nasıl becerdin bilmiyorum ama sen tam anlamıyla bir uykucusun.Hemde baya bı.
Senem: Herkes öyle olduğumu söylüyor.Neyse babam geldi kahvaltı yapicaz sonra konuşuruz.
Poyraz:Görüşürüz.Babam beni görünce:Bı an oldün zannettik Senem.Nasil böyle uyuyabiliyorsun anlayamıyorum.
Gülerek anneme yardım etmeye başladım.Kahvalti yapip odama geçtim ve adaya yazmaya başladım.
Senem:Slm adaa.Oldun mu be kav gündür yazmion da.
Ada: Yorgundum bı kaç gündur yazamadım.Eee Poyrazla konusuonuzmu?
Senem:Adaa poyraz sadece arkadasız diorm ya
Ada:Hihi tam oledir.
Senem:ADA bak engel tuşu ordan bana el sallıyor.
Ada:Tam Senem şaka yaptim şaka şey dicem ben sana hani şu Arkın varya arda instadan bı grup kursaba sen ben poyraz ve Arda çok güzel olur
Senem: güzel olurr dur yapım hemen.İnstaya girdiğimde poyrazin foto attığını gördüm.
p0yraz_
🤍 💭 ✈️
Let's walk together on the beaches you gave me darling(Poyrazi istediğiniz gibi hayal edebilirsiniz)
Ne yazmis sizde görüyorsunuz demii
Bana verdiğin kumsallarda beraber yürüyelim sevgilim yazmış.bide çok tatlı cikmiss.YA COK TATLİİİİBana mı gönderme yapıyor die dusunmeye başladım.Bende mi fotoğraf paylassam acaba?
Off neyse ilk bı grup kuralim."🥴💗"GRUBU KURULDU
*Adaaistee1 EKLENDİ*
*Arda._. EKLENDİ*
*p0yraz_ EKLENDİ*🥴💗
_S3n3m_:Merhaba arkadaşlarr.Grubu açarken izin almadım sizden ama sorun olmaz heralde.
Adaaistee1:benim için bı sorun yokk.slm bu aradaa
Arda._.:Slmm benim içinde sorun yokk.
p0yraz_:E benim içinde sorun yok zaten.
Arda._.:Selam Ada.
Adaaistee1:selam arda nasılsın.
Arda._.:iyiyim sen nasılsın bu arada Senem hep senden bahsedio.
Adaaistee1:iyiyimm.senden de bahsedio.
_S3n3m_: bişe dicem buraya gelsenize.Ada sen zaten bu cumartesi gelmicekmiydin?
Adaaistee1:evtt olrr annem gil birakicak sonraki hafta 15 tatil zatenn.sizdr kalirimm.
Arda._.:E Senem bende sizde kalırım olurmu?
_s3n3m_:Olr olr gelin.Hepinjze yer var.Poyraz sende kalsana.
p0yraz_:Senem sen hangi apartmanda oturuyordun?
_S3n3m_:Doğa apartmanı niyeki
p0yraz_:e bende orda oturuyorum.Annenin adı Eslem mi?
_S3n3m_: ln evt
p0yraz_:E biz size gelioz bugunn annen gil soylemedimii
_S3n3m_:Soylememislerdii ark olduğumuzu söyleyelim hatta grubumuzun olduğunu çünkü yeni tanisiyoruz sanmasınlar.
p0yraz_:Neyse annem gil hazirlanio sonra görüşürüz.arda ve ada ozele geçtiler sanırım PUAHAHAHAHAH.
_S3n3m_:Ada yazar ban birazdan KSJDKSNSHSKSN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mini skirt
Ficção Adolescentesenemin okuldan uzaklaştırma yemesinin nedeni eteğinin boyudur.poyraz ise bu saçmalığa karşı çıkacak tek kişidir