2. BÖLÜM

23 3 8
                                    

Buluşacakları ev Jihon ve Maşi'nin ortak eviymiş.

Davetliler sırayla geliyormuş.

Hepsi geldiğinde ailecek eğlenceli vakit geçirmişler ama Woo bu güzel günü mahvedecekmiş.

Jeongwoo: Ayol içerisi çok sıcak oldu yenge şu camı açta serinleyelim.

Hiyyih iyi bir kız olduğu için Wooya gülümsemiş ve camı açmak için camın oraya gitmiş.

*evde mutfak ve salon birleşik*

Woo'da "bende bir su alıyım kendime"
Diye kalkmış ve tam camı açmış olan Hiyyih'i camdan aşağı itmiş.

Hiyyih'in çığlıklarıyla herkes arkasına dönmüş. Leo'nun başından aşağı kaynar sular dökülmüş ve sinirle Woo'nun yakasına yapışmış

Leo: Sen ne yaptığını sanıyorsun orospu çocuğu

Leo hem ağlıyormuş hemde sinirliymiş

Jeongwoo: Engelimizi ortadan kaldırdım işte niye sıkıyorsunki

*kavga ediyorlar*

Jihon telaşlanmış ve onları ayırmaya çalışmış ama yapamamış çünkü Leo çok sinirliymiş hiç bir şey onu sakinleştiremezmiş.

O anda kapı çalmış ve Jihon yüksek sesle aval aval onları izleyen Maşiye "açsana kapıyı" diye bağırmış.
Gelen Ash mış. Gergin ortamı görünce kendiside intihara meyilli olduğundan kendisini camdan aşağı atmış. Leo ve Woo Ash'ın atladığı an kavgayı bırakmış ve camın önüne koşmuşlar. Leo o kadar güçlü bağırmış üzüntüden, her yer titremiş. Leo ağlayarak ve Woo ya küfür ederek koltuğa oturmuş. Başını iki elinin arasına koyup deli gibi ağlamış çünkü hem kankasını hemde karısını kaybetmiş. Jihon onu birazcık olsun sakinleştirmiş. O an aptal Jeongwoo "sonunda bana kaldın James" demiş. Leo o dediğine o kadar sinirlenmişki aniden yerinden fırlayıp Woo'nun yakasına yapışmış. Ona ondan nefret ettiğini ve ne kadar mal birisi olduğunu söylemiş. Jihon ve Maşi onları ayırmaya çalıştıkça Leo hem onları kötülüyor hemde Woo yu cama doğru sürüklüyormuş.

Jeongwoo son sefer Leo'nun gözlerinin içine bakmış ve sonrasında Leo onu Hiyyih ve Ash'ın öldüğü camdan iterek Woo'nun ölmesine sebep olmuş. Ve onu ittikten sonra yine çığlıklarla ağlamaya başlamış.

Jihon: Leo sen ne yaptın!?

Leo: Sanane yapram.

Maşi: Ayip ayip

*O sırada Leo "sensin ayıp" diyip Maşiye tokat atar"

Maşi bu tokatı beklemiyormuş. Leoya sinirlenmiş ve ona bir tokat atmış.
Jihon olay kavgaya dönüşmeden onları durdurmuş ve sakinleştirmiş.

Leo hem sevdiği iki kişiyi kaybettiği için hemde Woo yu öldürdüğü için üzgünmüş içini Maşi ve Jihon'a dökmüş.

Maşi Ash'a açtığı kapıyı kapatmayı unutmuş o yüzden Kevin içeri "neden kapı açık ayol" diye girmiş. Ama diğerleri duymamış. Kevin Leo'nun
"Ash'da öldü ben şimdi ne yapıcam" diye ağladığını duymuş.

Kevin: Ney Ash ölmüş!
Diyip camdan aşağı bakmış. Diğerleride Kevin'e bakıyormuş

Kevin: Demek ki o gerçekten Ash'tı
Demiş ağlayarak ve o da aşağı atlamış.

Leo: Mal mı bu amk!
Diyerek çok sinirlenmiş ve "Siz neden böylesiniz" diye Jihon'un yakasına yapışmış.
Maşi onları ayırmaya çalışsada yapamamış ve Jihon en son "Yeter be" diyerek kaslı kollarıyla Leo yu sehpanın üstüne itmiş ve Leo kafasını çarpıp bayılmış ayrıca sehpanın üstündeki vazoda Leo'nun yüzüne kırılmış.

Jihon: Ne yaptım ben!!?

Maşi: Çoktan 112'yi aradım endişelenme Jihon Leo kurtulacak.

Ambulans gelmiş ve Leo'yu götürmüş Maşi de ambulansa Leo ile beraber binmiş ve onlar hastaneye giderken polislerde Jihon'a bu insan cesetlerinin neyin nesi olduğunu sormuşlar. Jihon her şeyi dürüstçe açıklamış ve polislerin ona bir ceza verip vermeyeceklerini sormuş. Polisler ise onun suçu olmadığını söylemiş.

Jihon birazda olsa rahatlamıştı ama aklı Leodaydı. Onu götürdükleri hastaneye gider ve Leoyu yaşıyor halde gördüğü için çok sevinir. Leo ise ona sinirlidir ve onu mahkemeye vereceğini söyler. Jihon içten içe çok korkmuş ve Maşiye bakmış Maşide ona bilemediğini ifade edecek şekilde mimik yapmış. Jihon Leoya tüm düşüncelerini anlatmış ama Leo fikrini degiştirmemiş.

WOWO'NUN İNTİKAMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin