Ertesi gün olmuştu. Maşi erken kalkıp çocuklara süper bir kahvaltı hazırlamıştı. Sonra da herkesi güzelce uyandırıp sofraya çağırdı.
Herkes sofradaydı ama Byron yoktu.
Jun: Maşi Byron nerde?
Maşi: Bilmiyorum ben sabah uyandığımda evde değildi.
Jihon: Neden aramadın Maşi!!
Maşi: Aradım. Hatta bir kaç kez ama hiç birine cevap vermedi
Herkes susup yemek yemeye başladı. Mashi onlara nefis yemekler yapmıştı.
O anda Jihon sessizliği bozdu ve diğerlerine Leoya çocuğu aldırmamasının daha iyi olacağını söyledi.
Leo: Hiç bir şey umurumda değil ben Jeongwoo'nun çocuğunu asla doğurmam. Ya o ölecek ya da hem o hem de ben ölücem!
Jihon çaresiz kalmış ama Byrona bahsettiği konudan hiç birine bahsetmemiş.
Jihon "Tamam Leo bugün gidip aldıralım bebeği." Demiş üzgünce.
Diğerleride gömüyormuş.
Hwan: Maşi başka pancake var mı?
Maşi: Yok hepsini yedin zaten azcıkta başka şeylerden ye.
Hwan pancake yemek istiyormuş sonra Jun' a "Jun istiyorsan pancakelerini ben yiyebilirim." Demiş sahte bir tebessüm ile.
Jun o sırada kalan iki pancakeinide ağzına sıkıştırmış ve Hwana gülümsemiş.O anda kapı hızla vurulmuş. Maşi koşup kapıyı açmış. Byron gelmiş.
Elinde bir çanta varmış ve hemen içeri girmiş. Sevinerek Jihona "İşte para" demiş.
Jihon: Byron bu kadar çok parayı nerden buldun?
Byron sessizce eğilerek "Banka soydum ama aramızda kalsın." Demiş.
Hwan: Peki ne için bu?
Jihon: Tabikide Leo'nun bebeğini aldırmak için.
Leo: O benim bebeğim değil!!
Byron Jihona bakmış. Jihonda ona onlara daha söylemediğini ifade edecek bir mimik yapmış.
Leo: Hadi gidip aldırırım o zaman ne duruyoruz.
Leo çok ısrar edince onlarda gitmek için yola koyulmuş.
Hastaneye varmışlar.
Doktorlar Leoyu ameliyata için hazırlarlarken Jihonda "Ben doktora parayı verip geliyorum canlarım" diyerek arkadaşlarının yanından ayrılmış. Doktora asıl yaptırmak istediğinin Leo'nun karnındaki bebeği alıp ona aktarmak olduğunu anlatmış. Doktorda kabul etmiş ve Jihonuda ameliyata hazır hale getirmiş. Jihon ameliyat haneye girdiğinde Leo zaten baygınmış Jihonuda bayıldıp ameliyata başlamışlar.
Bir kaç saat sonra artık ameliyat bitmiş ve hastalar kendilerine gelmişler. Leo gözünü açtığında ona bakan Jihonu görünce korkmuş.
Leo: Jihon sen ne arıyorsun burda!
Jihon: Leo,bebek artık benim karnımda.
Leo: NEY! Onun ölmesi lazımdı neden böyle bir şey yaptın Jihon!
Jihon: O suçsuz bir bebek Leo. Onun ölmesini istemedim.
Leo: Hiç umrumda değil! Bir daha seni görmek istemiyorum Jihon!!
Jihon: Tamam,madem istemiyorsun hastaneden çıkınca taşınırım Leo.
Leo: İyi olur.
(Çocuklar ameliyat olurken Byron her şeyi diğerlerine anlatmış)
Doktor artık hastaları görmeye girebilirsiniz demiş dışarıdakilere.
Hepsi bir anda Jihonun yanına doluşmuş. Onunla ve karnındaki bebekle ilgilenmişler.
Bir kaç dakika sonra
Maşi: Sen nasılsın Leo?
Leo trip atmış çünkü hepsi Jihon ile ilgilenmişler. Sonra Maşide içinden aman banane diyerek Jihon ile ilgilenmeye devam etmiş.
Sonra Jihon "Artık yeto. Oturun şuraya bir şey anlatıcam" diyip Leonun ona dediklerini anlatmaya başlamış.
Byron ve Jun göz yaşlarını tutamamışlar.
Leoyada çok sinirlenmişler ama bir şey demeyip sadece yılan gibi bakmışlar.
Leoda göz devirmiş.
Hastaneden artık çıkmışlar ve Jihon eşyalarını toplamaya başlamış. İlkönce otobüs garına ordan havalimanına sonrada yurt dışına gidecekmiş.
Jihon eşyalarını toplarken bavuluna dansöz kıyafetleri koymuş.
Hwan: Jihon bunlar ne?
Jihon hızla bavulunu kapatıp "Hiç bir şey" diyip gülümseyerek Hwan'a cevap vermiş.
Artık Jihon'un evden çıkma vakti gelmiş. Arkada yavaş versiyonlu Thank You çalıyormuş. Herkesin anıları gözlerinin önüne gelmiş. Bazıları ağlıyormuş ama kimse tek kelime konuşmamış. Jihon'u otobüse bindirmişler ve el sallayarak onun ayrılmasını hüzünle izlemişler.
Ama Leo Jihon'u uğurlamaya gelmemiş bile. Evde öyle oturmuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WOWO'NUN İNTİKAMI
FantasyJeongwoo Uzunyarakoğlu James Leo Kim'in eşi Huening Bahiyyih'i öldürmesi üzerine başlayan macera dolu bir hikaye😻 (Büyük kısmı hayal ürünüdür,eğlence amaçlı)