Yıl 2022
Jeongwoo Uzunyarakoğlu,James Leo adında bir çocukla tanıştı ve bir şekilde ondan bir çocuğu oldu. Ancak Leo çocuğu kabullenmedi ve istemedi. Babasının çocuğunu istememesi dayanamayan Jeongwoo çocuğunu öldürdü.Jeongwoo ve Leo bebeklerini düşünmeden yinede arkadaş kalmaya devam ettiler zaten Leo'nun Jeongwoo'dan olan çocuktan başka çocuklarıda vardı onları Woo'nun bebeğinden daha çok seviyordu ve Woo ile beraber olduğu iddialarını reddediyordu.
O zamanlar Leo bir kız ile sevgili olmuştu ve onu çok sevmişti daha sonrada Leo baldızını Woo'ya ayarladı ve baldız ile Jeongwoo sevgili oldular.
Yıl 2023
(Leo ve ilk sevgilisi ayrıldı)
Jeongwoo sevgilisini çok seviyordu ama sevgilisi ona artık eskisi gibi davranmadığı için Woo ile ayrıldılar.
Jeongwoo ayrılmalarına çok üzülmüştü ama arkadaşları sayesinde toparlandı.O zamanlarda Leo Bahiyyih isminde güzel bir kız ile evlenmişti hatta çocukları bile vardı. Leo ailesini çok seviyordu ve onlardan asla ayrılmak istemiyordu.
Ama Woo Leo'yu kıskanmaya başlamıştı Hiyyih'e ve çocuklarına olan sevgisi Wooyu delirtiyordu.
Bir gün arkadaşları ile birlikte toplanma kararı almışlardı. Jeongwoo'nun aklında bir şeyler dönüyordu. Leoya eşininde gelip gelmeyeceğini sordu. Hanımcı Leo ise
"Tabiki. Onsuz bir yere gitmem." Dedi.
Jeongwoo ise "Ya ne kadar tatlısınız öyle." dedi ve telefonu kapattı. İçinden güzel planlar yapmıştı ve yengesininde gelmesi onu sevindirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WOWO'NUN İNTİKAMI
FantasyJeongwoo Uzunyarakoğlu James Leo Kim'in eşi Huening Bahiyyih'i öldürmesi üzerine başlayan macera dolu bir hikaye😻 (Büyük kısmı hayal ürünüdür,eğlence amaçlı)