Günler geçmiş Jihon Leoyu fikrinden döndürmeye çalışsada Leo onu mahkemeye vermekte kararlıymış.
Mahkeme için Leo ve Jihon'un kendilerine şahit bulmaları lazımmış. Jihon kendi şahidi olarak Jun'u seçmiş. Leo ise Hwan'ı seçmiş. Leo olayı Hwan'a anlatmış ama Hwan onu haksız bulmuş. Leo ne yapacağını bilememiş. Birden aklına Byron gelmiş.
(Onu da 40 yılda bir arıyormuş ama durum ciddi.)
Olayı Byron'a anlatmış.Byron para karşılığında yapacağını söylemiş Leo da kabul etmek zorunda kalmış.
(Artık mahkeme günü gelmiş ve mahkeme başlamış.)
Jihon'un takımı çok iyi ilerliyormuş ve Leo kaybedecekler diye çok korkuyormuş. Tam Jihon ve takımı kazanacakken içeri JUNGHWAN girmiş!
Leoyu savunmaya başlamış çünkü Byron ve Leo telefonda konuşurken Leo'nun Byron'a para vereceğini duymuş.(Öyle tartışmışlar en sonunda hakim bey çekicini masaya vurmuş ve Jihon'un kazandığını söylemiş)
Mahkeme salonundan çıkmışlar ve Hwan ile Byron,Leo dan paralarını istemiş. Leo kazanamadıkları için para vermeyeceğini ve zaten Hwan ile öyle bir anlaşma yapmadıklarını söylemiş ama Byron sinirlenerek hakkını istemiş o anda Jihonlar gelmiş ve "Tamam kavga etmeyin ben size istediğiniz kadar para veririm" demiş Jihon Byron ve Hwan'a ve onlara paralarını vermiş.
Jihon: Şimdi size paranızı veriyorum ama bir daha kavga etmek yok. Tamam mı?
(Hwan ve Byron geçiştirerek tamam demişler.)
Sonra hep beraber kardeş kardeş eve gitmişler. Maşi evde onlara güzel elleriyle nefis bir yemek pişirmiş. Hepberaber yemişler ama sonra Leo birden ağlamaya başlamış.
Jun: Niye ağlıyorsun yapram?
Leo: Masadaki pasta Hiyyih ile yaptığım pastaya benziyor.
Demiş ağlayarak ve aynı zamanda Jeongwooya eşini öldürdüğü için küfür ediyormuş.
Byron ayı gibi yemek yerken "Aa ölünün arkasından konuşulmaz Leo" demiş. Leo ona "Sen konuşma cüce" demiş ağlayarak.
Byron sinirlerine hakim olamamış ve Leoyu yakasından tutarak oturduğu sandalyeden kaldırmış ve onun boğazını sıkmaya başlamış.
Jihon bile onları ayıramamış ve onların kavgalarını izleyen Hwan,Maşi ve Jun'a "gelsenize amk ne bakıyorsunuz!" demiş.4'ü bir olup Leo ve Byron'u ayırmaya çalışmışlar ama başaramamışlar. En sonunda Leo mosmor olunca Byron onu bırakmış. Maşi hemen 112'yi aramış.
Hastaneye gelince Leoyu ameliyata almışlar çünkü durumu çok kötüymüş. Diğerleri ise onun ameliyatının bitmesini bekliyorlarmış. Yaklaşık bir buçuk saat sonra ameliyathaneden bir doktor gelmiş. Hepsi doktorun önüne doluşmuş ve Leo'nun durumunu sormuşlar. Doktor ise kötü olduğunu ama çalıştıklarını söylemiş. Byron aslında çok pişman olmuş ama diğerlerine bişey dememiş.
Yine bir yarım saat sonra doktor tekrar gelmiş ve bu sefer onlara Leo'nun hamile olduğunu söylemiş. O kadar uzun ameliyat etmelerinin sebebini de bebeği hayata döndürmeye çalıştıkları olduğunu söylemiş.
Çocuklar çok şaşırmış. Kimden falan diye sormuşlar. Doktorda "Ne biliyim amk ben mi siktim" demiş.
Maşi akıllı bir çocuk olduğundan DNA testi yapmayı önermiş, doktorda kabul edince yapmaya karar vermişler fakat bunun pahalı bir iş olduğunu da söylemiş.
Jihon, Byron ve Hwan'a verdiği paraları biraz ısrarla geri almış ve test için işlemlere başlanmış.
Leo artık uyanmış ve arkadaşları onun yanına girmiş.
Jun: Kim sikti lan seni.
Maşi: Malmısın olm bişey hatırlamıyorki!!
Öyle böyle derken günler geçmiş Leo çoktan hastaneden çıkmış.
Bir kaç gün sonra aniden Jihon'un telefonu çalmış arayan doktormuş ve DNA testinin sonuçlarının çıktığını söylemiş.Hepsi apar topar hastaneye gitmişler.
Leo çok heyecanlıymış çünkü belkide çok sevdiği eşinden geriye kalan tek hatıra karnındaki bebeğidir diye düşünmüş.
Hastaneye gelip doktorun odasına girmişler,doktor üç saat gereksiz konuşmuş ve en son "Gelelim güzel bebeğinizin babasınaaa" demiş.
Leo artık sinirden küplere binmiş doktorda gereksiz heyecan yapıyormuş.(Arkada survivordaki şampiyonu açıklarken çalan şarkı çalmaya başlamış)
Doktor: Çocuğun babası JEONGWOO UZUNYARAKOĞLU.
Herkes:NEY!?
Hepsi çok şaşırmış çünkü hepsi gerçekten Hiyyihten bekliyormuş.
Leo: Jeongwoo amina koyim!
Bebeğini öldürmek istemiş ama Jihon onu durdurmuş.
Jihon: Bu bebeğe beraber bakıcaz.
Leo ona orta parmağını göstermiş ve hızlıca hastanenin terasına doğru koşmaya başlamış. Diğerleride Leonun peşinden koşmuşlar.
(Şimdi hastanenin terasındalar)
Leo: Ya bu çocuğu aldırırız ya da ikimizde ölürüz!
(Çok kısa bir sessizlik olmuş)
Jihon: Tamam aldırırım yeterki sen atlama.
Hep birlikte doktora teşekkür edip eve gitmişler.
Evde Jihon hiç konuşmamış ve sürekli düşünmüş. En sonunda Byron ona ne olduğunu sormuş.
Jihon: Ben bu bebeğin ölmesini göze alamam. Leo'nun karnından bebeği alıp bana koyduralım.
Byron: Jihon iyi de bu çok pahalı.
Jihon: Bir şekilde öderiz bebeğin ölmesini istemiyorum.
Byron tamam anlamında başını salar ve susmaya devam ederler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WOWO'NUN İNTİKAMI
FantasyJeongwoo Uzunyarakoğlu James Leo Kim'in eşi Huening Bahiyyih'i öldürmesi üzerine başlayan macera dolu bir hikaye😻 (Büyük kısmı hayal ürünüdür,eğlence amaçlı)