פרק 9// עיניי זהב

129 12 39
                                    

ניקו פקח את עיניו ומצא את וויל ישן בחיבוק שלו, שיער בוהק באור השמש נשפך מבעד לחלונות. ניקו חייך ונישק את מצחו של וויל. "תתעורר, אהוב."

העיניים האלה נפתחו. ניקו מצמץ בהלם וראה זהב מלא במקום כחול חיוור. "מה--?"

ואז וויל היה מעליו, ידיים סביב גרונו, חותך את האוויר שלו. ניקו התנשף, אחר כך נאבק, נרתע מאחיזתו, רגליו מחליקות על השמיכות כשניסה להשיג מינוף, אימה שואגת דרכו.

עיניו של וויל נצצו במשהו כמו זעם ואפילו שנאה כשהידק את אחיזתו. הכאב פעף דרך ניקו בזמן שהוא נאבק על אוויר, כשהראייה שלו התחילה לדעוך ולהחשיך..

ואז האימונים שלו התחילו בפרץ של בהירות. גשר, מלכודת, גלגול. ניקו משך את רגליו לאחור, רגליו על המזרון, ואז בעט את ירכיו בגשר. וויל התנדנד, אחיזתו נשברה. מהר כמו ברק, ניקו לכד את ידיו ורגליו עם שלו והתגלגל, שניהם פגעו בקרקע בחבטה. עכשיו למעלה, ניקו פגע בפניו של וויל, ואז מעד ממנו, כמעט מעד על רגליו שלו

"מה לעזאזל?" הוא התנשף החוצה, הקול בקושי עובד. הוא נלחם בסחרחורת שלו, חטף את חרבו מקרוב ושחרר אותה, אדרנלין התרסק מעליו. "מה לעזאזל לא בסדר איתך?"

וויל קם בחיוך, ועיניי זהב נוצצות. "זוכר אותי, די אנג'לו?"

הקול עדיין היה של וויל, אבל הדרך שבה הוא דיבר, והאופן שבו הוא החזיק את עצמו, כאילו הוא מצפה שניקו יצדיע לו..

"לא," קרקר ניקו ונסוג. "לא לא לא." הוא ידע את ההתנהגות הזו- הוא שירת את האדם הזה במשך שנים.

"היד השחורה אמרה שהם יחזירו אותי לחיים", אמר אבאדון. "וכך הם עשו." חיוך צמיג. "אני לא בהלם שאתה חולק מיטה עם האסיר הישן שלנו." (ה.מ: וויל הוא לא זקן! לך לטרטרוס יחתיכת בן הרה, מצטערת מצטערת שחררתי פה כעס)

"צא ממנו," סינן ניקו, הקול כמעט נמוג. אלוהים, הוא בקושי יכול לדבר.

אבדון ציחקק. "זה יותר מסובך מזה, אבל אתה לא תבין." לפני שניקו הספיק להגיב, אבאדון שיחרר פיצוץ של אור, והפיל אותו בקיר. הוא התפורר ארצה, העולם מסתובב כמו צמרת, לא הצליח להסדיר את נשימתו

"ארמון כל כך יפה", הרהר מלך הצל הזקן. "אהנה להרוס את זה." הנפת ידו. "אם תסלח לי, די אנג'לו, יש לי עניינים אחרים לטפל בהם. החל מהמלך והמלכה של אוראול"

הצמדת אצבעותיו, וניקו שקע בחושך.

☀️☀️☀️

לא נדרש מאמץ רב לדחוף את המתנקש הזקן שלו לארון הנסיך, כשהוא תפס במהירות בגדים וגלימה עם ברדס כדי להסתיר את עיני הזהב שלו לפני שסגר את הדלת. הוא התחלף, קשר סכין לירך ומיהר לצאת מהדלת

לתוך החושך (2)- מתורגם (סולאנג׳לו)✔️Where stories live. Discover now