Kapittel 4

102 4 1
                                    

De begynte å gå, jeg fulgte etter dem. Jeg tenkte på det hun sa. Tror hun at jeg skal prøve meg på Isac eller var det bare en varsel kanskje? "Her er klasserommet vårt", sa Ella. Det var tydeligvis det hun som var så overlegen heter. "Ok, takk", sa jeg og smilte et fake smil. "Ingen problem", sa hun og smilte fake tilbake og gikk inn i klasserommet. Jeg liker virkelig ikke den jenta der. Jeg sto å ventet utenfor, for jeg hadde fått beskjed av læreren at jeg skulle vente på henne utenfor klasserommet til hun kom. Hun snakka med mamma. "Heisann", sa plutselig ei dame som sto ovenfor meg. "Hallo", svarte jeg og smilte. "Jeg en den nye kontaktlæreren din, mitt navn er Grete", sa hun og strakte en hånd mot meg."Iselin", sa jeg og håndhilste hun. "Vel her er klasserommet ditt", sa hun og åpnet døren. Hun gikk inn og jeg fulgte etter henne. "Hallo allesammen! Dette er vår nye elev, Iselin", ropte hun til de andre elevene som allerede var i klasserommet. Jeg møtte blikket til Isac. Skal jeg gå i klasse med han?

~~

Den første pinlige timen er endelig over og nå er det friminutt. I klasserommet sitter jeg ved siden av en gutt som heter Lasse, jeg tror han er en av danserene til Isac. (I denne historien er Lasse like gammel som Isac).

Jeg gikk bortover gangen for å komme meg ut. Når jeg kom til et hjørne og skulle runde svingen klarte jeg å gå rett i Isac. Han så på meg, men begynte fort å gå igjen. "Nei vent!" Så jeg og tok tak i armen han. Han snudde seg. "Ikke vær sur på meg, vær så snill. Vi kan prøve på nytt?", fortsatte jeg. Han tenkte, jeg så det på han. "Greit da", sa han og prøvde å smile. Jeg gliste stort og kasta meg på han og klemte han. Han smilte, jeg bare vet det.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 23, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Just Can't Let Him GoWhere stories live. Discover now