Noce i dnie

17 1 0
                                    

...Nick przycisnął swoje delikatne, pełne, malinowe usta do moich. Szybko zdał sobie sprawę co robi, więc szybko ode mnie odskoczył.

Pov. Nick
Szybko odskoczyłem od Księcia, i zacząłem go przepraszać za moją głupotę.
- Panie proszę wybacz mi za moją nieumiejętność myślenia - ciągnąłem
Karl szybko podciągnął mnie na materac, przyszpilił mnie do ściany, usiadł na moich kolanach i powiedział.
- Nie przepraszaj. Zrób to jeszcze raz proszę. - poprosił
Jak mogłem tego nie wykorzystać. Całowałem go lekko, powoli smakując jego usta. Zdziwiłem się, kiedy przyszły król włożył swój język do moich ust. Karl zaczął mnie pociągać na dół na łóżko. On sam się położył, a ja nad nim wisiałem. Chłopak zaczął wodzić swoimi długimi, chudymi palcami po mojej klatce, błagając o więcej. Zacząłem robić mu malinki, przy czym lekko pojękiwał. Książe cały czas robił palcami obrys moich mięśni, drugą ręką gładząc mnie po włosach. Zacząłem schodzić moimi pocałunkami niżej, niż bym chciał.
- Nick błagam się zdejmij mi tą koszulę bo zaraz mnie coś rozniesie~ - rozkazał następca tronu.
Od razu wykonałem jego rozkaz. Zaniemówiłem widząc jego pięknie wyrzeźbioną klatkę.
- Gdzie zdobył książę takie mięśnie? - spytałem grzecznie.
- Z rzucania siekierą, walką na miecze, jazdy konnej i innych takich i proszę mów mi Karl - poprosił przyszły król.
Za cel obrałem sobie brzuch Księcia, który też był całkiem całkiem. Zaczął się niespokojnie kręcić i ocierać się o mnie.
- Nicky błagam cię weź mnie tu i teraz~ - powiedział mi na ucho przyszły król. Niepewnie odsłoniłem kawałek uda księcia, w które się wgryzłem.
- To na pamiątkę Książe~ - powiedziałem mu na szybko, zanim ściągnąłem z nas reszty ubrań.

Pov. Karl
Leżałem cały czerwony pod Nickiem, który aktualnie pozbawiał nas odzieży. Szybko poprosił mnie żebym położył swoje nogi na jego barkach, co uczyniłem. Po chwili poczułem coś długiego w sobie. Niekontrolowane jęknąłem, na początku z bólu, później z przyjemności. Po dokładnym rozciągnięciu mnie, Nick zaczął we mnie powoli wchodzić. Nie ukrywam, było trochę boleśnie, ale po chwili to była tylko czysta przyjemność. Chłopak zaczął się delikatnie poruszać.
- Nicky proszę szybciej... - powiedziałem chcąc już czuć jak we mnie dojdzie.
Złodziej przyspieszył, więc zacząłem trochę głośniej mruczeć i jęczeć. Nie wiem jakim cudem, ale Nick dopiero teraz się lekko zarumienił, kiedy ja byłem prawdopodobnie na granicy ketchupu z pomidorem. Kiedy chłopak skończył, czułem się super. Kazał mi się położyć na łóżku, co uczyniłem.

Pov. Nick
Zacząłem zbierać ubrania i moje i Księcia. Swoje bokserki i spodenki zarzuciłem w  ekspresowym tempie. Resztę ubrań podałem księciu. Kiedy pokazał mi że nie może się ruszać, ubrałem go. Przykryłem go kołdrą, pocałowałem w czoło, ukłoniłem się i wyszedłem.

~His majesty~ || karlnap Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz