son berbat anılar

246 27 15
                                    

777

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

777

"Manjiro'yu gördünüz mü?"

Ymir neşeli bir şekilde içeri girdi. Mikey ile ilişkileri başlayalı 1 buçuk yıl olmuştu ve gayet güzel bir ilişkileri vardı.

Tabii ikiside kafadan kırık olduğu için normaldi...

"Çatıda olması lazım, seni bekliyordu Ymir.
Ciddi birşey mi var?"

Ymir hariç herkes somurtkandı. Bir şeyleri kaçırıp kaçırmadığını anlaması lazımdı.

"Hayır, n'oldu lan? Yüzünüzden düşen bin bok parçası?"

"Mikey epey ciddi gözüküyordu Ymir. Herşeye hazırlıklı ol derim."

Çatıya çıktığımda Manjiro'yu bacaklarını aşağı sallandırmış, sırtı bana dönük şekilde oturduğunu görmek içimi kıpır kıpır etti.

"Yanıma gel Ymir."

Onunla olan ilişkimiz boyunca bana hiç soğuk davranmadı. Geçen sene iyi ki ona güvenmişim. Yemin ettiği gibi olmuştu, ona ilgi duymaya başlamıştım ve sonrasında güzel bir ilişkimiz olmuştu.

Tabii aynı çete içindeki ast ve üst ilişkisi ne kadar iyi olabilirse.

Kavgalarda beni diğerlerinde kayırmış gibi gözükmek istemiyordu, insanların onun zaafını öğrenmelerini istemiyordu. Bu yüzden çoğu zaman Ymir'e kavgalara gelmemesini söylerdi ama o hiçbir zaman dinlemezdi. Bu durumda aralarında ki ilişki anlaşmazlığa gidiyordu.

Ymir gitti ve bacaklarını içe sallandırır şekilde oturdu. Yüzü sarışına dönüktü.

"Ee, neler oluyor bir haftadır?"

"Ayrılalım."

Beklediği birşeydi. Yinede sertçe yutkunmasına sebep oldu. Ymir sadık birisiydi ve bu bir buçuk yıl içerisinde Mikey'e ciddi anlamda fazla bağlanmıştı. Belkide bu onun suçuydu. Sonuçta Mikey'in yemin ettiği şey sonsuza kadar kalacağı değil, kızın ona ilgi duyacağıydı.

"Neden peki?!"

"Olmuyor Ymir görmüyor musun? Yapamıyoruz biz."

Mikey'in sade konuşması demek konuşma istesede istemesede çabuk bitecek demekti. Zorlamak istemedi, bir şekilde tekrar birlikte oluruz diye düşündü. Mikey'in Izana'nın ölümünden sonra yıprandığını biliyordu; ama sorun şu ki Ymir'den Tenjiku-Toman kavgasını uzak tutmuşlardı,

Ve Ymir Izana'nın öldüğünü bile bilmiyordu.

Belki de sebep buydu. Ymir Mikey'in onu öldürdüğünü düşünecekti ya da öldürttüğünü. Sonuçta Kisaki Toman'dan Tenjiku'ya geçeli çok olmamıştı. Belki de ona bunu nasıl söyleyeceğini bilmiyordu ya da vereceği tepkiden korkuyordu.

Ymir bu ihtimalleri düşünemezdi.

"Başka biri mi var?"

Mikey sessiz kaldı. Ymir bir tepki bekliyordu. Saniyeler sonra alamayacağını anladı ve oturduğu yerden kalktı.

"Size iyi şanslar o zaman. Benim Tomanla işim bu kadar; kalmam sağlıksız olurdu, herkes için."

Kimseye birşey demedi ve hızlı bir şekilde; hatta ve hatta Draken'e çarparak binadan çıktı. Mikey'in yukarıdan onu görebildiğini biliyordu. Motoruna binip son gaz evine sürdü. O günden sonra Toman'dan kimse Ymir'e ulaşmadı ve Mikey'de Toman'ı dağıttı.

bebekler  -  Manjiro SanoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin