Ymir üniversiteyi bitirmişti. Yazılım alanında bir yıl geç başlamasına rağmen okulda birinci olarak mezun olmuştu. İki yılda master yapmıştı. Ve yaklaşık bir yıl gibi bir süredir, halalarının şehrindeki lüks bir şirkette işe girmişti ve Ayame'ye ayıracak vaktide çok kolay bulabiliyordu. Henüz 7 yaşında olmasına rağmen iki dil konuşabiliyordu; japonca ve ingilizce.
Çok güzel bir kızdı. Annesinden aldığı mor gözleri; babasından aldığı sarı saçları,dolgun dudakları ve kemiksiz burnuyla sanat eseri gibiydi.
Gitar çalabiliyordu ve güzel bir sesi vardı.
Dersleri şuan iyiydi.
Resime karşıda yeteneği vardı.
Ve bu çocuk, resmen annesinin karnında diksiyon dersleri alarak doğmuştu.Hayat ondan babasını ayırmıştı ve annesine zorlu bir yaşam bahşetmişti belki ama;
onu yeteneklerle kutsamıştı.♡
Emma... Ölmemişti.
Yıllar önce, hamile kaldığını öğrendiği sıralar halalarının yanına geldiğinde Emma da ordaydı. Ölmemişti; üstelik onu buraya gönderenin Izana olduğunuda söylemişti, bu Izana'nın da yaşadığını epey açık gösteriyordu.
Hina Emma ile Ymir'in halalarının yanında kaldığını bilen sayılı kişilerdendi.
Ve en mutlu gününde; düğününde, gelmelerini çok istemişti.
Emma gitmeyi çok istiyordu ama Ymir, Ayame için endişeliydi. Aynı zamanda geçmişle yüzleşmekten açıkça korkuyordu. Manjiro'ya karşı hafif bir soğumuştu ama hala delicesine aşık gibi hissediyordu.
Görüpte kollarına atlayamayacaktı,
Öpüp koklayamayacaktı,
sarıp sarmalayamayacaktı.Ayame de doğup büyüdüğü bu şehrin dışına uçakla çıkma tutkusuna kapılmıştı ve annesine eziyet ediyordu.
Evde şuan resmen isyan çıkmıştı. Bir yandan Ayame'nin ısrarları, bir yandan patronuyla kavga eden Ymir...
En son dayanamadı ve "İstifa ediyorum! Dilekçemi size e-posta olarak atarım." dedi ve yüzüne kapattı. Patronuyla ilk kavgası değildi ve bu ay 8. kavgalarıydı. En sağlıklısı bu gibiydi.
"Ymir? Şimdi ne yapmayı düşünüyorsun?!"
Dedi halalarından biri. Uzun süredir Shibuya'ya geri dönmeyi düşünüyordu ve bu düğün, üstüne bu kavgalar bunun arkasını doldurmuştu.
"Shibuya'ya taşınacağız. Emma sen kalmak istiyorsan kal; gelecekseniz, halalarım size de söylüyorum, başımın üstünde yeriniz var. İlla ki bir iş bulacağım ama artık geri dönmek istiyorum. Geçmişimle yüzleşmekten daha fazla kaçamam."
♧
*düğün günü*
Ymir'in üzerinde saten, mini boy siyah bir elbise vardı. Saçları gri olduğundan, bugün her zamankinden çok parlıyorlardı. Emma ve Ayame de güzelce hazırlanmışlardı.
Ymir'in aylık maaşı 30.000 dolardı. Bu parayı genelde Ayame'nin eğitimi için harcardı.
Ayrıca... Tesla Roadster kullanıyordu.
Arabasına aşıktı.