Ymir sancıları arttığı için hastaneye kaldırılmıştı. Sekizinci ayının sonlarındaydı.
Bir kızı olacağını öğrenmişti ve Mikey'e ad vermesi için cinsiyeti yazdığında adını Ayame koymasını istemişti.
Ayame'nin mükemmel bir şekilde yetiştirilmesini sağlayacaktı ve ona üniversitesinden sonra harika bir hayat yaşatacaktı.
Ve Manjiro'nun dönmeyeceğini düşündüğü için, onu unutmaya karar vermişti.
Sonuçta bu çocuğu karnında taşırken 9 ay yanında olmamıştı,
sonrasında olmasa da olurdu.
◇
Ymir doğumdan sonra kızını ilk defa görüyordu. Ayame babasına çok benziyordu ama gözleri annesinin gözleriydi. Saçları, dudakları, burnu tıpkı babasıydı.
Aman bahtı benzemesin.
Mikey Ymir'in doğum yaptığından haberi vardı. Ne yapacağını bilemediği için, 10 kolilik kız bebek eşyası göndermişti.
Ymir içinse bu sefer buketten seviye atlamış, koca bir çelenk yollamıştı. Bu Ymir'i hastanede utanç verici bir duruma soksa bile, Mikey'in onu düşündüğünü hissederek mutlu oluyordu.
♡
Hastaneden çıkış yapmışlardı. Ymir, bebeğini sorunsuz bir şekilde eve getirebildiği için şükrediyordu.
Tabii bunda onları yol boyunca izleyip takip eden, güvenliklerinden emin olan Kantou Manji üyelerinin de payı vardı.
Hamilelik boyunca evden pek çıkamasa bile, zoraki durumlarda çıktığında onu izleyen üyeleri görebiliyordu. Sürekli evin etrafında olup evi güvende tutanlarda vardı.
Bunları düşünürken; bu aktiviteye sonra devam edeceğim diyerek, yanımda melek gibi uyuyan kızımın alnını öptüm.
Ve üniversite için tekrar bir giriş yazısı yazıp, sınava çalışmaya başladım...
♤
"Emma! Kapıya bakar mısın tatlım?!"
Ymir kızının üstünü değiştiriyordu, halalarından biri işteydi diğeri ise yemek hazırlıyordu. Şu durumda internet alışverişi yapan Emma, kendisine göre çok önemli bir iş yapıyor olsa bile boşta kalan tek kişiydi.