- 3 -

50 8 53
                                    

İyi okumalar.
_________________

"Ben Seokjin, sizinle bir konu hakkında konuşmak için geldim."

Kaşlarımı hafifçe yukarı kaldırıp uzattığı elini tuttum ve kafamı salladım. Ardından elini bıraktım ve kapıyı biraz daha aralayıp geçmesine izin verdim.

"Buyrun."

Kapıyı kapatıp önden salona doğru ilerledim. Hoseok ve Namjoon hyung bir bana bir de yanımdaki adama baktı, ardından bende takılı kaldılar, Namjoon hyung herkesten önce söze girdi,

"Kim bu arkadaş Jungkook?"

Tam cevap verecekken Seokjin lafa girdi, "Adım Seokjin, Jungkook ile, daha doğrusu sizinle konuşmaya geldim."

"Konu nedir?"

Seokjin'e koltuğa oturmasını işaret edip ben de Hoseok'un yanına oturdum.

Seokjin boğazını hafifçe temizleyip söze girdi,

"Öncelikle, burada bulunma sebebim yarı yarıya iki konu. Birincisi ve önemlisi Jungkook. Tan, yarınki doğum gününde senin de olmanı istiyor. Taehyung her ne kadar reddetse de, Tan oldukça ısrarcı bir çocuk."

Yüzümde egoist bir gülümseme oluşurken arkama yaslanıp omuz silktim,"Ayıptır söylemesi, çocuklar beni çok sever de.. Yani ne yapayım, ben mi istedim bu kadar sempatik olmayı?"

Seokjin sahte bir gülümsemeyle başını salladı, "Yani, gelecek misin? Bu arada, sizin de gelmenizi isterim." diye laf gönderdi Namjoon hyung ve Hoseok'a.

"İşim çıkmazsa, neden olmasın? Sevmiştim o ufaklığı."

"İkinci konu nedir?" diye söze atıldı Namjoon hyung. Cidden.. İki dakika ego kasmama izin vermiyor bu adam.

"Jimin ile ilgili, Yoongi her ne kadar istemese de Jimin'in neler yaptığını öğrenmek istediğini biliyorum. Son birkaç yıldır, Jimin neler yaptı?"

Oturduğum yerde dikleşip Namjoon hyunga baktım, çenesini sıktığını fark edebiliyordum. Elimi kolunun üzerine koyup hafifçe okşadım ve derin bir nefes aldım.

"Kaba olmak istemem ama o yavşak arkadaşın Jimin'i terk ettikten sonra nasıl hâlâ merak etme cesareti gösterebiliyor? Ortada hiçbir sebep yokken siktir olup gitti."

"Bak Jungkook, neler hissettiğinizi anlayabiliyorum ama onun da kendince sebepleri vardı-"

"Kendince sebepleri başkasından çocuk peydahlayıp onun yanında durmak mıydı?"

"Bilmediğiniz şeyler var, bu konuya girmeyeceğim. Sadece, o gece Jimin ve Yoongi karşılaştıktan sonra Jimin'in nasıl olduğunu merak ettim. Beklemiyordur onu görmeyi."

"Kısa süreliğine uzaklaştı buralardan, merak etme." diye cevap verdim sessizce.

"Anlıyorum elbet, yine de Yoongi öyle olmasını istemezdi. Bunu bilmenizi isterim."

"Söyleyeceklerin bitti mi?" diye söze girdi Hoseok.

1 gün önce;

Taehyung;

"Bi açıklarını kanıtlar derecede yakalamak lazım Jin. Hem, bu sayede Jimin'in de neler yaptığını öğrenmiş oluruz."

"Bizi ilgilendirmiyor Taehyung. Jimin diyip durma artık, sıkmaya başladı bu durum."

Yoongi her ne kadar böyle konuşsa da, Jimin'i merak ettiğini görebiliyordum. Yine de fazla üzerine gitmeye niyetim yoktu. Tek derdim Jungkook denen adamın açığını yakalamaktı. O ukala tavırları aklıma geldikçe, onunla daha çok uğraşasım geliyordu.

Anti-Hero | TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin