- 5 -

46 3 20
                                    

Merhabalar tekrardan, sınava hazırlandığım için sıkça bölüm atamıyorum, çok beklettiysem affola. İyi okumalar.

***

Rahatça arkasına yaslanıp bana baktı, "Sürpriz."

Masanın üzerindeki elimi sıktım istemsizce, ardından ona doğru fısıldadım, "Her şeyi berbat ettin."

Taeyang'ın dokunmadığı yemeğe bakıp dudaklarını ıslattı. Daha düzgün bir oturma pozisyonu aldıktan sonra çatalını ve bıçağını eline alıp yemeği parçalamaya başladı. Sandalyemi geriye çekip ayağa kalktım,
"Otur yerine Jimin."

Sinirlerimi bozmaya başlamıştı artık. Sinirden gülüp hafif bir küfür mırıldandım ve kafamı ona doğru çevirdim, "Bana emir verme, her şeyin içine sıçtın işte. Siktir olup gitmiyor, oturmuş karşımda yemek yiyorsun. Şaka mısın sen?"

Elindekileri tabağının yanına koyup yavaşça ayağa kalktı. Ardından üzerini düzeltip karşıma geçti. Elini saçlarımda hissedince kafamı geriye doğru çektim. Kollarını göğsünde birleştirip üzerime doğru bir adım attı ve her zamanki alaycı ifadesiyle baktı bana,
"Oturacaksın ve benimle yemek yiyeceksin Jimin. O adamı gebertmediysem sırf senin hatırın için. Şimdi o sandalyeye otur ve ona takındığın tavrı bana da göster."

Gülüp kafamı iki yana salladım. Ne sanıyordu kendini? Tehditlere bak.

Ben de aynı şekilde kollarımı göğsümde birleştirip gülümsedim ve yüzümü yüzüne yaklaştırdım,"Sen, benimle aynı masaya oturabilecek konumda değilsin artık. Boş tehditlerini kendine sakla ve bana bulaşma."

Söyleyeceklerim bittikten sonra derin bir nefes alıp oradan uzaklaştım. Restoranttan çıktıktan sonra arabama binip telefonumu çıkardım ve gruba girdim,

Jimin;
Plan suya düştü

Namjoon;
Ne demek bu
Saçmalama
Nasıl

Jimin;
Yoongi geldi
Adamı alıp götürdü puşt

Jungkook;
Yaptı yine yapacağını
Hayır ben anlamıyorum
Bi boka burnunu sokmasa olmuyor
Ne yapacağız şimdi

Jimin;
Bilmiyorum
Benim eve gelin
Bulacağız bir şeyler

Namjoon;
Jungkook'u alıp gelirim
Hoseok yine girmiş bir deliğe

JUNGKOOK;

Bizimkilerle konuştuktan sonra kafamı iki yana sallayıp telefonumu masaya koydum. İlk kez işlerimiz tersi yönüne ilerliyordu, ilk kez istediğimizi alamıyorduk. Taehyung ve Tan biraz önce gitmişlerdi buradan, iyi ki onunla karşı karşıya kalmamıştım bu konuda. Yoksa geçirirdim yumruğu, sonra ben de dayak yerdim otururdum yerime.

Odama çıkıp üzerimi değiştirmek adına gardırobumun önüne geçtim. Klasik siyah eşofman siyah tişört çıkarıp yatağımın üzerine bıraktım. Üzerimdekileri çıkarıp banyoya attım ve diğerlerini giydim. Saçlarımı karıştırıp tekrar salona döndüm. Telefonumu alıp mesaj var mı diye kontrol ederken Namjoon hyungun mesajıyla ceketimi alıp evden çıktım.

Arabaya bindikten sonra bi Namjoon hyunga bir yola bakıyordum, bu ikilemden hyungumun sesiyle ayrıldım, "Bir şey soracaksan sor, yoksa çarpasım geliyor suratına."

Anti-Hero | TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin