benimle

373 20 38
                                    

bolume baslamadan once yukaridaki sarkiyi acarsaniz cok sevinirim :)) bolumun bir kismiyla cok uyumlu oldugunu dusunuyorum zaten mukemmel bir sarki. neyse iyi okumalarr <333

Y/n'den~

H: Daha önce hiç aynaya bakmadın sanırım.

Beklemediğim bu cevapla utançtan yerin dibine girmiştim. Yüzümün kıpkırmızı olduğuna emindim. Ah, kafanı eğ y/n! Rezil olacaksın yine.

Hürkan tepkime gülüyordu.

H: Utanınca bu kadar tatlı olduğunu bilsem düşündüklerimi her zaman söylerdim.

Y/n: Şey... Te-teşekkür ederim.

NE! BU ÇOCUK GERÇEK Mİ ACABA? "Düşündüklerimi" dedi, yani her zaman benim güzel olduğumu mu düşünüyor!? Onu hak etmiyorum sanırım.

Emrelerin yanına vardığımızda Sena bana garip şekilde bakıyordu. 

K: Sena, bu da y/n, Hürkan'ın sevg-

H: ARKADAŞI. Hürkan'ın arkadaşı.

Haklıydı. Öpücüğü o günden sonra bir daha hiç konuşmaya fırsat olmamıştı. Ama bastırarak "arkadaş" demesi beni üzmüştü birazcık. Sadece birazcık.

Sena: Merhaba.. Y/n. Memnun oldum.

Benden hoşlanmamıştı sanırım.

Y/n: Selam. Ben de memnun oldum.

Bu soğuk diyalogdan sonra suya girmeye karar verdik. Elbisemi çıkardım, altında bikini vardı zaten. Hürkan beni ilk defa yarı çıplak gördüğü için sanırım, etkilenmiş gibiydi. Of, her hareketinle benim özgüvenimi arşa çıkarmayı bırakır mısın çocuk...

Y/n: Ben açılıp geliyorum

H: Açılıp geliyoruz yani, di mi

Y/n: Bana yetişemezsin boşuna gelme bence

H: Sen öyle san güzellik.

Güzellik. Biraz daha hızlı atarsa kalbim yerinden çıkacaktı. Kesin yüzün domates gibiydi şu an. Yüzumü ellerimle kapattım ve güldüm. İltifata nasıl cevap verilirdi ki?

Hürkan kulağıma eğildi ve;

"Sanırım sana her zaman güzellik demeliyim."

Bana yakınlaşması, en küçuk dokunuşu bile ölmem için yeterliydi.

Oracıkta düşüp bayılabilirdim. Rüyada mıyım diye kendimi çimdikledim ve Hürkan'a gülümsemekle yetindim. 

- - -

Hürkan'dan~

Artık en büyük hobim y/n'ye iltifat edip tepkisini izlemekti.


Y/n: Bak şurada büyük bir kaya var ilerde, görüyor musun?

H: Ee?

Y/n: Oraya kadar yüzeceğiz işte

H: Bana uyar, güzelim.

Aynı anda suya atladık ve yüzmeye başladık. Benden hızlı gidiyordu ama birazdan yorulacağına emindim. 

Bir süre daha yüzdükten sonra evet, o kazandı. Beni beklerken;

Y/n: Hadi ağaç oldum burada

H: Tamam yetiştim abartma sen de

Burası kıyıya bayağı uzaktı. Emreler hala kıyıdalardı ve neredeyse gözükmüyorlardı.

Y/n'nin yanına ulaştım ve;

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 01, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

okyanus ve toprak (hugola x reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin