1-BÖLÜM-Mezar -

133 11 1
                                    

Yine annemin odasindayim, yine annemin yatagindayim ve tekrar yine annemin kiyafetlerinin icindeyim.

Ben anne sevgisine muhtac bir cocugum. Annem onu tanimiyorum bile. Onun kokusunu,gulusunu,yuzinu, hic bir seyini bilmiyorum. Onu cok ozluyorum.

Sessizce annemin yatagindan kalktim. Aglamaktan gozlerim kizarmisti. Odasindan ciktim ve kapiyi kilitledim. Kiyafetlerimi onemsemeden deri ceketimi ve arabamin anahtarini aldim. Ayakkabilarimi giyip kendimi disari attim. Gece oldugu icin biraz sansliydim. Babam her zamanki gibi uyuya kalmisti.Annemi dusunmekten dogru duzgun uyuyamiyordu zaten. Arabama bindim. Anahtari kontaga soktum ve arabayi cxalistirdim. Hizi severdim. Arabami mezarligin biraz ust kismindaki otoparka benzer yere park ettim. Arabadan inip etrafima bakindim. Kapilari kilitleyip annemon mezarinin basina geldim.

"Annem... Melegim. Ben geldim. Kizin,biricik kizin Ece seni cok ozledim annem.3 yasindan beri sesnsizim ben anne.Arkadaslarimi anneleri ellerinden tutup okula gotururken ben sensizdim anne. Ben hep dadilarin elinde buyudum anne. Her gece senin hayalinle uyudum anne. Her agladigimda yanimda olsaydin keske anne. İlk 5 yasindayken dustugumde elimden tutan dadilar olmasaydi keske anne. Senin sesini, gulusinunu, yuzunu hatirlamasamda, seni hic bilmesemde seni seviyorum anne"

Mezar tasina opucuk kondurmaya basladim. Aglamicam diye cok dirensemde mezar tasina opucuk kondurarak, hickirarark aglamaya basladim. Arabama dogru kosmaya basalasim. Bagajdan yunlu bir tane battaniye cikardim. Kosarak annemin mezarinin basina geldim. Tunlu battaniyeyi annemin mezarinin ustune guzel bir sekilde orttum.

" Usumuyorsun demi anne? Karanliktan korkarmisin? Annem... Melegim... Simdi gitmem gerek anne tekrar gelocem merak etme seni yalniz birakmicam. İyi geceler annem. Rahat uyu melegim "

Mezar tasina son bir kez daha opucuk kondurdum. Kosarak arabamin oldugu yere gittim. Arabami acip icine bindim. Direksiyona yumruklar atmaya basladim. Arabami calsitirip eve dogru surdum. Eve geldigmde direk babamin yanina gittim ganagina opucuk kondurup odama gectim. Yorgundum. Yataguma girdim. Girmemle cikmam bir oldu. Benim annem tas yerde usuyerek uyurken ben buradsa sicacik yumusak yatagimda uyuyamazdim. Kosarak terasa gittim. Yere battaniye serdim ve uzerine uzandim.

İyi geceler annecim.

Yıldız KaymasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin