Arkadaslar multimedyada esmer cocuk
Bugün kendisini yeni ogrendim biricik sevgili teyzeme (!) gidicektik.
Yatafimdan dogrulup oturur pozisyonu aldim. Mal mal siyah dubvaroma bakmaya basladim. Bir kac dakika sonra yataktan kalktim.
Surune surune banyoya gittim. Soguk suyla yuzumu yikadim.Dolaptran elime ilk gecenleri giydim. Siyah bir tisort, siyahb bir jeans. Sacimi oldugu gibi biraktim. Telefonumu pantalonumun arka cebine koyup asagiya indim. Babam kahvalti yapiyordu. Gunaydin diyerek babamin yanagfini optum. Kahvaltimizi yaptik ve Makbule ablanin yaptigi pasta, borek corek metve sulafi falan aldik.
Bereaber evden ciktik.
Babam kebndi arabasina dogru yururken bende kendi arabama dogru yuruyordum.Arabalarimiza bindik. Son ses muzik actim bende eslik etmeye basladim. Babam onde ben arkadaydim.
Bir muddet sonra babam yavaslayinca bende yavasladim. Arabami parkettim ve arabadan indim. Kapilari kilitledim ve yurumeye basladim.
Babam elinde paata corek borekleri tasirken ben elim ceplerimde yuruyordum.
Bir yandan yüruyup bir yandan da mahalleyi izliyordum. Butun gozler uzerimdeymis gibi hissediyorum.
Benim yaaitlarimdakiler bana bakarak siritiyorlardi. İcleeinden esmer olan " guzelim bir bekle " dedi bana dedi. Duymazliktan geldim. Babam benden cok uzaklasmisti.Sarisin olan islik caldi ve" fistik gibi hatun biraz eglenelim" dedi.
Eee yeter vbe bu kadar konustuklari.. Birden kendimi yanlarinda buldum. Herzaman cesaritliyimdir. Bu benim huyum.
" Yeter be kinustugunuz " diye cemkirdim.
Esmer olan bana oylece bakiyordu. Kendini topladi.
Esmer olanin suratina en sert yumruklarimdan attim.
Beklemiyor olmaliydiki yere dustu.Sarisin olan uzerime dogru gelirken digeri yerdeki cocuga dogru gitti. Sarisin cocugun karnina sert bir tekme attim. Cocuk biraz sendeledi. Uzerine dogru yurudsum ve yuzune en sert yumruklarimi attim.
"Sakin bir daha benimle ugrasmayin" dedim ve yirumeye devam ettim. Babam zaten ortaliklarda yoktu. Bende babami aradim.
Babam: Ece kizim nerdesin sen? Arkamdaydin geliyordun bir baktim ortaliklarda yoksun bende teyzenlere geldim.
Ben: Babacigim lutfen nefes al. Ben Melislere gidiyorum. Bu arada o kadin benim teyzem degil bunca yil ortalarda yoktu neyse kapatiyorum seni cok seviyorum
Konusmasina izin vermeden kapattim. Telefonumu cevime koydum. Topuklarimin uzerinde donup arabamin yanina ilerledim. Kapilarini acip surucu koltuguna gectim. Tam arabayi calistircaktim ki yolun ortasindan topunu almak icin giden vir cocuga araba carpti. Arabadan kosareak indim. Cocugu kucagima aldigim gibi arabama goturdum. Arkaya yatirdim ve surucu koltugunua gecip arabayi calistirdim.