Sevgili okurlarim tabletten yazdığım icin yazim hatalari olabilir.
İYİ OKUMALAR
~~~~~~
"Biri banamı seslendi?" dedi arkadan bir ses. Hızla arkama dönmemle karşımda Asya'yı gördüm.Kızlarla ona bakarken söylenmeye başladı.
"Ben beni özlemişlerdir diye okul değiştirip taşınayım benim arkadaşlarım bana bir sarılmasın."dedi kırılmış gibi yaparak.
"Olur mu öyle şey. Biz seni gerçekten karşımızda görünce şaşırdık."dedi Melis.
"Ne okul mu değiştirdin!?"dedi Damla.
"Evet kuzen okul değiştirdim.Bende artık bu okuldayım."dedi.Acayip güzelleşmiş.
"Ne taşındın mı!?Allahım ne olursun bize yakın olsun" dedim
"evet buraya sizede çok yakın ama ben öpücüğümle sarılmamı alamadım"dedi.
durduğumuz kabahat.
gidip boynuna atladım. Diğerleri de geldi. Öykü Asya'nın sırtına çıktı.Geri kalanlarda sarıldı.
"tamam yeter lan öldüm burada" dedi Asya. Öykü sırtından indi bizde sarılmayı bıraktık.Hasret gidermek için oturup zil çalana kadarsohbet ettik.
EGE'NİN AĞZINDAN:
Sırf Erayla yaptığım iddia yüzünden okul değiştirdim.Neymiş Ece' yi etkilemeye çalışacak mışım yaparsam bir aylık kölem olacakmış. Aslında yapmazdım ama Eray kölem olacak bundan iyisi var mı? Müdürün odasında oturmuş beni gezdirecek kişiyi bekliyorum. Müdür konuşuyor ben onu dinlemiyorum.Kapı tıklatıldı. İçeriye Ece girdi. Siyah bir pantolon giymiş,üzerinde ise buz mavisi bir gömlek vardı.Gömleği pantalonun içine koymuştu. Gömleğinin ilk üç düğmesi açıktı.Çok güzeldi. Çok güzel bir fiziğe sahip.Bana şaşkınlıkla bakıyordu.
Müdür" Ece bu okula yeni gelen öğrenci, adı....."sözünün devamını getiremedi"Ege"dedi Ece.Sesinden şaşkın olduğu anlaşılıyordu.
"Tanışıyorsunuz demek "dedi Müdür.Hoca Eceye döndü"Ece Ege arkadaşın sizin sınıfta.Şimdi ona okulumuzu gezdir"dedi hoca.Eceyle birlikte odadan çıktık.
Sırıtıyordum.Nedenini bilmiyorum.
"Beni özleyeceğini biliyordumda bu kadarı fazla değil mi bebeğim?"dedim.Ben nasıl söyledim lan!!
"seni ne özleyeceğim be rüyanda bile göremezsin sadece senin yüzünden okuldan biraz daha soğudum. Hem o 'bebeğim' lafını alda götüne sok "dedi Ece.
yuh Ecenin ilk defa bana küfür ettiğini duydum.Çok şaşırdım. onun gibi masum,tatlı,saf,güzel bir kız küfür etti.
"kızma güzelim sadece şaka yaptım." dedim
"Yapma şaka falan"dedi Ece ve yanımdan hızla ayrıldı. Hızlanarak ona yetiştim .Kolunu tutup bana çevirdim. Kalbim neden vu kadar hizli??
"Beni beklemeyecek misin?? Mazallah kaybolurum sonra yolda kizlar beni sıkıştırıp tecavüz ederler falan "dedim korkmus bir tavir takinarak.
"Beter ol insallah ve hayir seni beklemeyecegim kendin gez yada bakicilik yapicak başka birini bul "dedi. Tekrar ilerledi. Onu durdurmadim. Napıcaktım ben simdi? Yanimdan gecen bir kiz farkettim. Ona sorabilirdim.
"Şey... Bakarmisiniz?"dedim. Bu kibarlik nereden geliyor??
"Evet nasil yardimci olabilirim?"dedi.
"11-D sınınıfı nerede ?"diye sordum.
"İstersen bırakabilirim?"dedi
"Olur"dedim. Beni sinifa kadar goturdu. Tesekkur edip yanindan ayrilacakken bana ismimi sordu. İsimlerimizi soyledik. İsmi Nilmiş. Sinifa girdim. Ece ve arkadaslari vardi. Bir kiz beni isaret Eceye gosterdi. Ece arkasini döndü ve benle karşılaştı."Off senden bir türlü kurtulamayacak miyim?dedi. Boir gerçegi unutuyordu:biz ayni siniftaydik.