4-BÖLÜM-Okul

68 8 0
                                    

Multimedyada Damla,Arya, Melis ve Öykü var.

Ecenin agzindan:

Ege beni öpmüstü. Afalladim. Kendime geldim ve onu ittirdim. Yerinden bile oynamadi. Camışşş.
Kendimi hemen geri cektim ve tokat attim.
"Sakın birdaha bunu deneme"dedim ve devam ettim"sen benim neyimsinki?? Sevgilim degilsin veya arkadasim. Arkadas olsak bile arkadaslar birbirini opmez.hem ben senin sürtüklerinden degilim ve asla onlara benzemem."dedim ve onu terasta yalniz biraktim. Hizli bir sekilde merdivenleri iniyordum. Nedense icimden ona soylediklerim icin aglamak istiyordum ve onu affetmek...

**********

Çok mutluydum. Cunku benimde artik bir kardesim oldu. Ben Berkeye 'kardesim olur musun??'diye asordugumda şaşirip utansada kabul etti. Tayt ve mavi bluzumu giyip evden ciktim. Şimdi ailesiyle konusmak icin tekrar teyzemin mahallesine gittim. Yine ayni kösede Ege, Emre ve Erayla, Kayra. Ne Erayla Kayrami??
"Eray, Kayra??"diye Erayla Kayraya seslendim. Bana döndüler. Ege bana ifadesiz bir sekilde bakiyordu.
İkis burden "Ece "diye bana şaşkın bir sekuilde bakiyordular.
Birden kosarak boyunlarina sarildim. Onlarda bana sarildilar.
Siz şimdi diyorsunuzki Eray ve Kayra kim??
Onlar benim ilk okul arkadaslarim, daha dogrusu abilerim. Onlarda kardesler. Ortaokuldayken yurt disina tasindilar. Simdi buradalar.
İlk ayrilan ben oldum. Egeyi gormezlikten geliyordum.
"Siz geri mi geldiniz?"diye soru yoneltim.
Eray " Evet geri buraya tasindik ama seni gormeye gelemedik."dedi
"Ona suan girmiyorum ama sonra tekrar sorucam ee ne zaman geldiniz?"diye tekrar soru yönelttim. Ege bana kizgin bisekilde bakiyordu. Neden kizginki??
Kayra" Geleli bir hafta oldu ama sana, Damlaya, Melise,Öykü va Aryaya haber veremedik."dedi.
"Hmm... Sey eski evinize mi tasindiniz"dedim
"Hayir ama oralara yakin yani sizin evinizin birkac metre ilerisine "dedi Eray.
"Hm. Sey ozaman aksam bize bekliyorum itiraz da istemiyorum Selin sultana selamimi iletirsiniz benim isim var aksam görüşürüz"dedim
Kayra ve Eray ayni anda "Ne isi??"diye sordular. Bu gulmeme sebep oldu.
"Şey burada Berke adinda 13 yaslarinda bir cocuknyasiyor. Cocuk demek olmadi simdi yani kardesim. Berke benim kardesim ve onu almaya geldim neyse aksam detayli konusuruz."dedim ve Berkenin evine doğru yürümeye basladim. Berkenin ailesi ile konustuktan sonra Berkeyide alip buraya bir daha gelmemek üzere ayrildik.

***********

Aksam olmustu. Arya ve Melisi bize cagirmistim. Aslinda Öykü ve Damlayida  cağırdım. Ama Öykü bir kac haftaligina tatilke gitti.Damlada  ailesiyle misafirlige gitmisler. Melis ben 3 yasindan beri arkadstik. Damla, Öykü ve Arya da benim ilk okul arkadsimdi.Kayrada Damlaya aşıktı.

Damla uzun siyah hafif dalgali saçlariyla, mavi gözleriyle cok güzeldi.
Melis uzin sari saclari ve mavi gözleri ile ortaligi yakip kavuruyordu. Butun erkeklrr onunla cikmak istiyordu. Ama suan kimseyle cikmiyrdu.
Öykü ise sari saclari ve mavi gözleriyle harika bir kizdi.
Arya fistik gibi bir kizdi. Kahverengi saclarinin arasinda sari savclari ela gozleri cok gyzeldi. Ama o bunun farkinda degildi.

Melis ve Arya ya  hastanede olanlari, mhallede olanlari anlattim.
Beni pür dikkat dinliyorlardi bense onlara ifadesizce bakiyordum

"Ne Kayra ve Eratmi gelmis? Bizede haber vermiyor ha?? Alacagi olsun"dedi Arya."Damla konumuz bu degil"dedim
"Ece, bu çocuk senden hoslaniyor olmasin gem sen demedin mi Eray ve Kayrayla konusurjen sana kizginmis iste ve bu seni kiskandigi anlamina gelir."dedi Melis." Yok daha neler? O benden hoşlanicak ruyamda bile goremem"dedim.
"Ece,Melis hakli olabilir. Durup dururken seni neden öpsün ki bunun bence bir açiklamasi olmali gercek bir aciklama" dedi Arya. Tamam haklilar ne bilim yalanmis gibi gelior.

Eray ve Kayra odama daldilar."Sikildim genclik napiyoruz??"diye sordu Kayra. Arya onu hayran hayran izlemekle mesguldu. Kolunu durttum. Biraz daha boyle kalsa rezil okacakti
"Sahil kenarindaki kafelerden birine gidelim. Hem oturup sohbet eder hemde sahilde yururuz "diye bir öneri sundum. Hepsi beni onayladi. Babam zaten izin verdi. Deri ceketimi,telefonumu ve bir miktar para alip evden ciktik.Arabamiz oldugu halde yuruyerek gitmeyi tercih ettik. Sahil kenarindsaki hrrhangi bir kafeye girdik. Ben, Aryayla sicak cikolata soylerken geri kalanlar kahve istedi.
"Egeyi nereden taniyorsunuz??"diye bir soru yoneltim Eray ve Kayraya.
"Aslinda Ege bizim arksdasimiz "dedi Kayra." Srn meredemn taniyorsun Egeyi??"dedi Eray merakla.
"Biz mahallede tanistik aslinda Ege ve Emre bana sürtük demis olabilir bende dayanamamis olabilirim ve Egenin suratina pastayi yapistirmis da olabilirim Emrenin basindan da meyve suyu dökmüs olabilirim"dedim.

Yıldız KaymasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin