Uyarı: Argo
***
"Moony! Bak."
Sirius heyecanla kulağını Remus'un yüzüne sokarken Remus homurdanarak onu itti.
"Eğer yüzüme sokarsan göremem. Dur bir saniye bakayım."
"Tamam! Nere oturayım..."Sirius, Remus'un tekli koltukta oturduğunu fark edince hiç utanmadan kucağına oturup ayaklarını sarkıtırken Remus şokla nefes verdi.
"Bak ikinciye deldirdim. Bu sefer James de deldirdi. Tek kulağını deldirdi ama olsun."
"Mary mi deldi yine?"
"Hm, hm. Marlene de James'in kulağını deldi."Remus, Sirius'un kulaklarına bakmak için ellerini saçlarından geçirip arkada toplar gibi tutarken üst üste iki delik olan kulaklarına baktı. Sonra tüm yüzüne baktı ve-
Lanet.
"Moony? Dinliyor musun? Diyorum ki üç kat yaptıracağım ama Mary bir süre beklememi ve kulaklarım kötü tepki göstermezse üçüncüyü deleceğini söyledi. Geriye sadece dövme ve motosiklet kaldı. Onları da mezun olduğumda kendi param ile alacağım. Ama kendi paramla ilk alacağım şey tabii ki de Effie ile Monty'e teşekkürler hediyesi olacak. Belki çok büyük bir şey alamam ama..."
Remus yerinde tamamen rahatlayıp kucağındaki Sirius'un konuşmasını kesmeden kendisini Remus'a göre ayarlamasını yüzünde gülümseme ile izledi.
Şu anki durumlarını aslında o kadar da garip değil de oldukça hoş bulduğunu fark etti.
***
"Yani... Sen ve Sirius."
"Ne olmuş ben ve Sirius'a?"
"Sonunda sevgili misiniz?"Remus üç kızın meraklı bakışları eşliğinde iç çekti ve kalemini masaya bıraktı. Anlaşılan ders çalışmayacaklardı.
"Keşke bilsem. Bir şeyler oluyor. Bunun ikimiz de farkındayız ama... Ne olduğumuz hakkında hiçbir fikrim yok."
Lily kaşlarını çatıp onaylamadığını belli ederken Mary içini çekti, Marlene ise Dorcas için notlar düzenliyordu.
"Konuşmadınız mı?"
"Hayır ve en sonki konuşmamızdan sonra... Ben durumların bu halini seviyorum. Yavaş yavaş tekrar birleşiyor hatta bu sefer arkadaştan fazlası oluyoruz. Zamanı geldiğinde bu konu hakkında konuşuruz. Şimdilik işleri remileştirmemek iyi."Zamana bırakmanın daha güzel ve rahat olduğunu fark etti Remus. Ne kendisinin ne de Sirius'un şu anda resmi bir ilişki için hazır olduğunu düşünmüyordu. İkisi de kendi boklarını temizlemekle oldukça meşgullerdi.
"Eğer durumunuzdan ikinizde memnunsanız..."
***
"Mmm-James? Merhaba?"
"Selam Remus."James'in ismini kullanması ile kaşlarını çatarken bir sorun olduğu sanki elli yıl yaşlanmış gibi gözüken yüzünden belliyken yanına sakince oturdu ve dikkatini çekmek için elini yüzünde salladı.
"James? Korkmaya başlıyorum."
James hala ona cevap vermezsek Remus bu sefer panikle ayağa kalktı ve Sirius'u bulmak için odada haritayı aradı. Yoktu.
"Haritayı arıyorsan Sirius aldı."
"Neden?"
"O... Gördü."Remus sabrının taştığını hissederken kendisini sakin ve anlayışlı kalmaya zorladı çünkü James gerçekten kötü gözüküyordu ve o Remus'un ay zamanı krizlerine katlanmıştı.
"Neyi gördü James?"
"Bizi. Regulus ve ben... şey-kavga ettiler ve ben ikisini durdurmaya çalıştım ama nasıllar bilirsin. Bağırdılar bağırdılar ve Sirius 'benim senin gibi bir kardeşim yok' dedi. İkimize de. Sonra çıktı gitti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K. Wolfstar
Fanfiction"We had made love earlier that day with no strings attached. O gün erken saatlerde aramızda bir bağ olmadan sevişmiştik. But I could tell that something had changed how you looked at me. Ama o an bana bakışının değiştiğini söyleyebilirim." Yeni bol...