Odata ce ploaia s-a oprit imi i-au cele mai comode haine pe care le am si ma pregatesc sa ies pe usa pentru a ma duce la Cory, dar inainte de toate ii pun mancare si apa pisicii mele.
Are de dat niste explicatii foarte bune verisorul ei pentru ceea ce a facut. Eram atat de rapida incat nici nu mi-am dat seama ca am ajuns la prietena mea. Intru val vartej si dau de Cory care sta pe canapea cu un baiat .
Baiatul ma observa,dar nu spune nimic. Se uita la mine ca la un impostor ce si-ar fi dorit sa il elimine. Probabil se gandea la cu totul altceva, poate nici nu il interesa de mine. Nu ma credea importanta,deşi, undeva inauntrul sufletului meu doream sa nu fie aşa.
Intru in casa si ma aşez langa el,pentru ai atrage atentia ca am intrat in camera. Vroiam sa imi acorde atentie ,ma simţeam puţin atrasa de el. Arata foarte bine, cred ca de asta. Era brunet,cu ochii de un verde intunecat, cu o faţa palida, arata ca o papusa de Porţelan, o vroiai dar nu o puteai atinge de frica ca se va sparge.
Imediat ce vede ca ma asez langa el, se ridica si se aseaza pe scaun. Nu vroia sa stea pe canapea cu mine.
- Hey,de ce te-ai mutat de langa mine? Spun eu aproape revoltata
- Mirosi a mort. Probabil nu te-ai spalat de saptamani intregi.
Avea o voce groasa,dar care suna oarecum placut, dar era foarte rautacios.
-Poti vorbi mai frumos ? Incerc sa ma dau la el,pentru ca asa cum am spus si mai sus ma simt atrasa de el .
- Nu, nu am niciun motiv. Nu esti o vedeta sau mama ca sa iti vorbesc frumos, nu te crede speciala.
Deja iritata de situatie incep sa strig tare, crezand ca il voi face sa simta ceva pentru mine:
- Ma simt atrasa de tine,asa ca te rog sa iesi la o intalnire cu mine !
Ma asteptam sa se rusineze si apoi sa accepte invitatia mea, dar reactia lui m-a surprins .
- Eu? Tu vezi ce penibil arati? Pari a fi o femeie de pe marginea drumului care opreste fiecare masina pentru a face bani. Plus ca am iubita.
Mi-a cazut faţa la Ultima propozitie, chiar am crezut ca ma va accepta.
Cory se uita la mine serioasa,poate furioasa.
- Chatrin, te-am chemat aici pentru a vorbi despre verisorul meu nu a te da la iubitul meu.
Inca o prostie pe care am facut-o azi, nu stiam ce sa zic.
- Nu este verisorul tau? Spun eu cu o voce mai silentioasa decat la inceput.
- Nu!!! Alex vine acasa in maxim 30 de minute,dar tu pe nesimţite te dai la iubitul meu de faţa cu mine. Ce este neiregula cu tine?
- Nu am stiut.
- Si tu asa faci cand vezi un tip? Iti deschizi picioarele la fiecare barbat pe care il consideri atragator?
Vorbele pe care mi le spuneau erau atat de dure incat ramaneam fara cuvinte. Nu a trecut mult pana cand Cory mi-a luat geanta si mi-a pus-o in brate,aratandu-mi semn spre usa.
Cu capul lasat in jos, trec de ea si ies pe usa ce inainte astepta venirea mea.
Nu ma mai uit la nimeni, pur si simplu plec ,sperand ca voi ajunge acasa cat mai repede .
Spuneti in comentarii ce crezi ca se va intampla in continuare :)
Citesc mesajul si dau inima( probabil voi raspunde inapoi daca mi-a placut mesajul)