Merhaba zevkli ve zeki okurlarım.
Tarih: 30.01.2023/23.28/Bana hayatım da bir çok konuda destek olan; -Seher'imi,Aynur'umu,Başak'ımı,Sedef ablamı,Aya'mı,Cemre'mi,Nezrin'imi, Defne'mi,Fidan'ımı ve Zeynep'i çok ama çok seviyorum.
Teşekkürler👏.Bir başlama tarihî:
-Lütfen!Kurallar ve olayı tam anlamayanlara anlatayım.
Çeşitsel psikolojik,bilimsel,felsefik ve edebî hikayeler yazıp tasarlayacağız. Ve sizden okuduğunuz bölümün stigmasını yani STİGMA ne demekle başlayalım. Yahut stigmadan kastım ne bundan bahsedeyim.Stigma:
Suç işleyen bireylerin bedenlerinde var olan iz, damga, işaret ve kara leke anlamlarını taşımaktadır.(Yunanca da).Lakin psikolojik olarak anlamı:
Diğer taraftan stigma, bir kişi veya grup için utanılması gereken bir durumun varlığı veya normal dışılığı ya da herhangi bir özelliği ile diğer bireylerden farklılığı olan ve bu nedenle suçlayıcı, kurban edici yaklaşım ve tutuma maruz kalma durumunu yansıtır.+Biz Stigmamız insanların farklılıklarınında arayacağız. Bu sayede onların toplumdan dışlanma yahut istenmeme sebeplerini saptayacaksınız!
Size güveniyorum. Lakin baştan uyarmak istiyorum.
Kurallar/Yasaklar:1)Kitaba hakaret harici iyi/kötü her türlü eleştiriye saygım var. Hatta dikkate alacağımdır. Hakaret dahili bir durumda direkt olarak kullanıcı engellenecektir.
2) Yorumlarda tartışma içerisindeyken yoğun küfür ve ağır hakaretler yasaktır.
Malum kimse fikrinize ortaklık etmek istemeyebilir.3)Din/Dil/Irk ayrımı yapan kişi engellenecektir.
4)Spoiler vermemeye özen gösterelim.
DİPNOT:
Bana kitabımda/kitaplarımda 'mesaj kutuma' öneriler ve kötü ağırlıklı eleştirilerinizi bekliyor olacağım.-Nur
-Esenlikle kalın
En yakın zamanda alıntı
paylaşmaya çalışacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STİGMA
Short Story"YAŞANMIŞLIKLARDAN HER NE KADAR KURTULDUĞUMUZU SANSAKTA, GEÇMİŞ HER ZAMAN BİR STİGMA BIRAKIR..." ... Fazla karmaşık hikayelerin,daha çözülmemiş komuta merkezleriyken varolduk,varolurken zihinlerine reset çekilmiş küçük savunmasız varlıklar olarak do...