BÖLÜM 3: YENİ AİLETam şu anda zorla tutulduğum yerde oturuyordum.
Evet çünkü Max'e söz vermiştim.
Sonuçta bu hayattaki ilk arkadaşımdı.Peggy bana asla arkadaş ya da anne rolü olmamıştı.
O hep benim düşmanım gibi davranırdı.Yani benim bir ailem yoktu.Max ise orada bana pişman gözlerle bakıyordu.Onun için burada duruyordum,İstesem tek bir hamlede hepsini öldürebilirdim.
Ama tabiki yapmadım.
"Hadi ama Gem neden öyle yapıyorsun?"Howard'a öldürücü bir bakış attım.
Ve bir anda içeri sevinçle Steve girdi.
"KABUL EDİLDİM.
ARTIK BENDE DENEYLERE KATILICAM."Ne? Ne deneyi?
"Baba?"
Howard'a merak içinde baktım.
"Akşam görürsün gem-gem."
"Howard?"
Herkes merak içinde Max'e baktı.
"Gemma bizde kalabilir mi?"
İnanamıyorum! İlk defa bir arkadaşımda kalacağım! Yani howard izin verirse.Yalvaran gözler ile ona baktım.
"Ah peki!""YİHUUUU" sevinçle max ile birbirimize sarıldık.
❤️🩹❤️🩹❤️🩹
Max'in evindeydim.
Odası çok güzeldi..Evet Howard oldukça zengin bir adamdı ama ben askerîyede kalıyordum.
Peggy orada benim bir denek olduğunu ve dışarıda tehlikeli olabileceğmi söylemişti.
Ayrıca çok fazla yabancı gibi hissediyorum!
Bununda bir nedendi var!Ben çok fazla sayılı kez dışarı çıkabildim.Güvenlik açısından dışarı çıkmam yasaktı ve bende o gün kaçmıştım.
"Hoop Gemmaa!"
Bir anda bana seslenen Max'e döndüm.
"Dalmışım,Kusura bakma Maxine."
"Max" diyerek düzeltti beni.
Bende ona gülümsedim ve bana karşılık verdi.
Saat geç olmuştu ve benim acayip uykum vardı.
"Hadi Gem yatağa!"
Maxine'nin yatağına girdim ve gazete gibi renkli kağıtlara baktım.
"Maxine bu nedir?"
"Ah! O bir çizgi roman, ah bak hemde Scarlet Witch çizgi romanı."
"Bu da kim?"
"O Scarlet Witch,kendisi kaostan besleniyor! Efsaneye göre 21. Yüzyılda onu görebilicez.Ama efsane!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lemniscate (Natasha Romanoff)
FanfictionHoward Stark'ın üvey bir kızı vardı.Bu kız, özel bir kızdı.Önemli bir şey taşıyordu. Sonsuzluk taşlarının ruhları. [natasha romanoff x fem!oc]