1 - ennotana

301 14 20
                                    

Zapraszam i mam nadzieję, że się spodoba ^^

/////

Pov. Ennoshita

Wczorajszy dzień był bardzo wyjątkowy, ponieważ właśnie wtedy uczniowie klas 1-3 liceum otrzymali swoje kolory. W moim przypadku było to, kiedy miałem maraton filmowy z rodzicami. Pewnie bym tego nie zauważył, gdyby nie to, że moje włosy odbiły się w ekranie telewizora, kiedy sięgałem po pilota. Było całkiem zabawnie, ponieważ z wrażenia spadłem z kanapy. Przecież nie na codzień spadasz z kanapy, kiedy Twoje włosy zyskują ciemnofioletowe pasemko.

Kolor ten nawet pasuje do mojego spokojnego charakteru, ponieważ jest stonowany i ciemny. Można powiedzieć, że został dopasowany idealnie.

Właśnie szykowałem się na śniadanie, a właściwie to do robienia śniadania, ponieważ moi rodzice wyjechali na romantyczny weekend w dwójkę. Mi to jest bardzo na rękę, mógłbym kogoś zaprosić na noc.

Nagle wyczułem wibracje w kieszeni spodni. Okazało się, że to Nishinoya napisał na grupie drużyny.

rolling_thunder: Nie uwierzycie co się stało!!!

enno_chika: Mów, mów, bo zemdlejesz

rolling_thunder: -____-

rolling_thunder: Jako że dostaliśmy wczoraj swoje kolory, to powinniśmy mieć takie kolorowe pasemka, co nie?

Suga-mama: No tak, a do czego dążysz?

rolling_thunder: Bo Ryuu, hmm, nie bardzo ma pasemka

rolling_thunder: I MU CAŁE WŁOSY PRZEFARBOWAŁO SKSKJSKSK

mały_gigant#2: hshsbbh

mały_gigant#2: wyślij zdjęcie, Noya-san!

rolling_thunder: Nie mogę :(
Cały dzień wczoraj nosił jakaś czapkę, i nie widać koloruuu :(((

ryuu__: zdejmę ją, jeżeli moją bratnią duszą będzie Kiyoko

rolling_thunder: @ryuu__
Dowiemy się w poniedziałek ;)

rolling_thunder: Chociaż mam cichą nadzieję, że to ja będę ją miał ..

tsukki_kei: Zamknijcie się, idioci

tsukki_kei: Dostaję przez was za dużo powiadomień

yamsss: Masz rację, Tsukki

rolling_thunder: -___-

rolling_thunder: Podejrzewam że Tsukishima i Yamaguchi są sobie przeznaczeni, zawsze się zgadzają

ryuu__: hehe

tsukki_kei: ...

tsukki_kei jest offline

rolling_thunder: pfff

yamsss jest offline
Suga-mama jest offline

Także opuściłem czat grupowy, pozostawiając resztę samym sobie. Nie chcę uczestniczyć w dziwnych rzeczach, bo potem mnie z nimi kojarzą. Co do kojarzenia mnie z nimi nie ma problemu, gorzej z ich dziwnym zachowaniem.

Zszedłem na dół, w celu zrobienia sobie śniadania. Masło maślane, już to mówiłem.

Time skip ( do poniedziałku )

Tak jak pewnie wszyscy, podejrzewałem, że przynajmniej połowa drużyny nie przyjdzie do szkoły ze względu na swój kolor. Ja nie miałem się czego wstydzić, bardzo chcę poznać osobę mi przeznaczoną. Chyba, że już ją znam.

ꜰᴀᴛᴜᴍ ɪɴ ᴄᴏʟᴏʀ🖤ʜᴀɪᴋʏᴜᴜ ʙxʙ ᴏɴᴇꜱʜᴏᴛꜱOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz