5🍫

127 19 10
                                    

" Hoş geldin Karan işte ailemi tanıtayım Doruk babam ailemizin en akıllı ve en dürüstüdür. Gelelim Uzay babama tam bir zamparadır , yaramazdır ona çekmişim şansızım bir- ah baba ne vuruyorsun be şurada ailemi tanıtıyorum." Dedim kafamı ovalarken.

Uzay babam öksürdü ardından bir kere daha kafama vurdu.

" Oğlumuz zihinsel problemler yaşamakta onu küçükken 31 kere attım hepsinde tutmayı unuttum."dedi ardından Karan kıkırdadı.

"Tanıştığımıza memnun oldum " dedi Karan gülümseyerek.

Doruk babam Karanı dikkatle süzüyordu.

Gelinini seçiyor sanki bu ne amk

"Sen kendini tanıt bakalım delikanlı " dedi Doruk babam.

"Adım Karan aslen İzmirliyim. Ailemi küçükken trafik kazasında kaybettim yaşlı hasta babanem var onunla yaşıyorum okula gidip geliyorum birde o kadar" dedi.

Lan ben vicdan azabı yaşıyorum.

Uzay babama neden çekmişim ben ne olurdu Doruk babama çeksem.

"Memnun olduk Karancığım her zaman gelebilirsin bize Uzay olsa da olmasa da " dedi Doruk babam ardından gülümsedi.

"Artık odama geçelim ders çalışalım" dedim gülümseyerek.

"Seks yapmayın Doruk baban bana kızar sen verdin aklı diye ama sevişin ön sevişme olur"diye kulağıma fısıldayan Uzay babama göz devirdim.

Ardından odama geçtik ve notlarımızı geçirmeye başladık.

Bir süre sonra biten notlara zaferle baktık ardından gülümsedik.

"Babalarım deli doludur ama iyidiler seni sevdiler " dedim.

"Bende onları sevdim çok şanslısın güzel bir  ailen var " dedi gülümseyerek.

İçimde ki öpme isteği bi siktir git kardeşim çocuk sapık belleyip hiç konuşmaz benle  bu sefer.

Sanırım bu çocuğa aşık oluyordum.

Nutella (BXB) texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin