Doruk : Venüs
Eve gelir misin?
Çok kötüyüm oğlum.
Venüs : Noldu baba anlat ben yoldayım geliyorum.
Doruk : dün gece Uzay babanın telefonları susmadı arayan bir adamdı sonra duşa gitti ben telefonunu biraz kurcaladım adamla flörtler sanırım mesajlarda kocam yatağını bana çok açmıyor yazıyordu.
Venüs : NE!
BABA DUR SAKİN OL YANLIŞ ANLAŞILMA VARDIR BELKİ.
Doruk : o zaman neden benimle yatmadan evi terk etti hemen ?
Canım acıyor bence beni eskisi gibi sevmiyor salak olduğum için.
Venüs : geldim sayılır yanlış bişi yapma tamam mı babacığım seni çok seviyorum ben.
Doruk : Giray yanımda zaten destek olmaya çalışıyor.
Uzay baban halen gelmedi benden bıktı bence.
Venüs : Aldatsa affedecek misin !?
Doruk : evet ona çok aşığım.
Venüs : Mal mısın baba adam sikinin derdinde.
Doruk : bilmiyorum sevgiyi aşkı onunla ilk tattım ben..
Venüs
Eve girdiğim gibi Doruk babama sıkıca sarıldım ve saçlarını öptüm.
Sevgilim ikimize de buruk bir gülümseme ile bakıyordu tabi o da üzülmüştür Doruk babam için çünkü onu babası olarak görüyor."Dün yatmadınız mı yani " dedim.
Hayır anlamında başını salladı.
"Bi kaç gündür eve geç geliyordu sarhoş geliyordu ama sizin huzurunuz bozulmasın diye sustum ama şimdi eve gelmiyor demem gerek diye düşündüm" dedi ağlıyordu.
Sikeyim Doruk babamı üzdükçe Uzay babamı dövesim geliyordu.
Sinirden boynumda ki damarlar çıkmıştı.
"Baba dur mesaj atıcam ona " dedim.
Elimden telefonu çıkardım.
Venüs : Peder hangi pavyondasın ?
5 dakika sonra cevap geldi.
Uzay : Ne pavyonu oğlum şirketteyim.
Sinirle güldüm ardından cevap verdim.
Venüs : Bırak işlerini eve gel çabuk.
Uzay : bana emir verme ne oldu söyle!
Venüs : gelirsen öğrenirsin hadi sana iyi oynaşmalar dur pardon iyi işler.
Gönderip telefonu kapadım.
Omuzum da uyuyan melek yüzlü tatlı babamı kucağıma alıp odama götürüp yatırdım üstünü örtüp başını öptüm ardından odadan çıktım sevgilimin yanına oturup başımı omzuna gömdüm göz yaşlarımı serbest bıraktım.
Saçlarımı okşayan sevgilim sayesinde sakinlemiştim.
"Belki de yanlış anlaşılma " dedi ardından saçlarımı öptü.
"Korkuyorum gerçek olmasından Doruk babam kaldıramaz böyle bir ihaneti."dedim.
" Şşş geçicek gerçekse bile babamızın yanında olup destek olucaz" dedi ve yanağımı okşadı.
Umarım Uzay babam siki için yanlış yapmıyordur düzgün açıklaması vardır.
Not
kaos severim severim hehehe acaba masum olsa mı hatalı olup Doruğun pesinden mi koşsa 🤭🤭🤭😳😳