Smut zamanı hiç beceremem ama denicem 👬💏
GirayDokunuşları çok yumuşaktı.
Elleri bedenimi keşif ediyordu.
Üstümde ne varsa bir çırpıda çıkarıp yere fırlattı ardından kendi de soyundu.
Yutkundum vücudu çok iyiydi bana bir ateş basmıştı bile çok seksiydi of kalkmıştı.
Erkekliğimi öpen Venüs ile zevkten titredim ardından aniden erkekliğimi ağzına alması ile odada inlemem yankılandı.
Erkekliğimi açlıkla emen Venüs'ün saçlarına tutundum kahretsin çok iyi hissediyordum boşalmama ramak kalmıştı.
Bir süre sonra ağzına boşalmıştım utançtan kıpkırmızı olmuştum.
Ağzını erkekliğimden çekti ve menimi yuttu.
Parmaklarını ağzıma sokup ıslattı ardından parmaklarını kalçama soktu.
Parmakları ile gel git yaparken dudaklarımı da öpmeye başladı.
Zevkten titriyordum içimde erkekliğini istiyordum.
Dillerimiz dans ediyordu.
Erkekliğini kalçama sürttü.
Dudaklarımızı ayırdım ve kulağına yaklaştım.
"İ-içime gir " diye fısıldadım.
Boynumu öptü ve aniden içime girdi.
Ağzımdan büyük bir inilti koptu ama çok iyi hissetiyordu.
Gel git yapmaya başladı daha sert istiyordum içimde onu hissetmek bana iyi geliyordu.
Beni yüz üstü yatırıp devam etti daha sert bir şekilde gel git yapmaya.
Bir kere daha boşalmıştım.
Bir süre sonra içimde hissettiğim sıcaklık titretmişti.
İçime boşalmıştı.
Kalçama şaplak atması ile inledim.
İyi hissetirmişti.
Sanırım onunla yaptığım her şey iyi hissetiyordu.
İçimden yavaşça çıktı ardından yanıma yattı beni kendine çekti ve dudağıma uzun bir öpücük kondurdu.
"Seni seviyorum bebeğim" dedi gülümseyerek.
"Bende seni seviyorumm" dedim ve kokusunu içime çektim ardından gözlerimi kapadım ve onun kokusu ile kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Not
Yani daha hiddetli smut istiyorsanız benden beklemeyin aşklarım benden anca bu kadar çıkıyor özür dilerim size güzel smutlar sunamıyorum ama elimden geldiği kadar yapmaya çalışıyorum.