(Michael'ın bakış açısı)
Çatıdaki kutuları karıştırıyorum çünkü neden olmasın. Elimdeki fotoğraf albümünü dikkatle incelerken arkandan biri "MİCHAEL" diye seslenince yerinimden sıçradım ve hemen arkama döndüm.
Terecca:Burda ne yapıyon
Michael:Kutulara falan bakıyorum
Terecca:Tamam.Gel hadi Elizabeth ve Evan'la oyun oynicaz
Terecca'ya bir süre boş boş baktım.Jeton sonradan düştü doğruya söz vermiştik. Albümü alıp Terecca'nın yanına indim. Beş dakika sonra Elizabeth'in odasında pembe bir elbiseyle şövalye Elizabeth tarafından ejderhalar ateş kusan Terecca ve yangın kralı Evan'ın elinden kurtarılmayı bekliyordum. Elizabeth'in Terecca ve Evan' lâ dönüşmesini izlerken yerden albümü alıp incelemeye devam ettim daha doğrusu bir resmi inceliyordum .(Medyadaki Resim).Resimde 19-20 yaşlarında iki kişi dans ediyordu. Tanıdık geliyorlardı ama çıkartamadım bir türlü.
Evan:Abi!
Michael:Hah?
Elizabeth:Bunlar kim? (Resimdekileri göstererek)
Michael:Bilmiyorum.
Terecca:Annemle babam.
Michael:Hayır onlara benzemiyorlar.
Terecca:Yanılıyorsun onlar annem ve babam.
Michael:Değiller.
Terence:Onlar.
Elizabeth:Neden gidip annemlere sormuyoruz?
Terecca'yla birbirimize baktık.Sonra kalkıp koşar adımlarla salona gittik. Babam beni görünce gülmeye başladı. William:Puhahaha hahaha
Mrs. Afton:William!
William:Pembe size çok yakışmış bayan Michael .
Michael:Ne pembesi?
O anda elbiseyi çıkartmadığımı fark ettim. Terecca ya baktığımda oda kıkır kıkır gülüyordu.
Mrs.Afton:William Terecca gülmeniz bitti mi?
Terecca:evet anne
William:Hayır. Hahahahaha
Babamın gülmeyi bırakmıyacağını anladım . En iyisi konuyu değiştirmek.
Michael:Anne baba bu resimdekiler kim?
Mrs. Afton:Baban ve benim düğün fotoğrafımız.
Terecca:Demiştim
Michael:Nasıl?!
William:Micheal hadi beni tanımaman normal annenide mi tanımadın?
Michael:siz 26-27 yaşlarında evlenmediniz mi?
Mrs. Afton:hayır birkaç yıl çocuğumuz olmadı sadece.
Annem kollarını açtı. Ben daha hareket etmeden arkadan gelen Elizabeth ve Evan anneme sarıldılar.
William:Hadi gelin.
Terecca ile babama sarıldık.
Mrs.afton:ama dört tane güzeller güzeli çocuğumuz oldu.Mutlu son:)
Kısa olduğu için üzgünüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Afton Family ile ilgili hikayeler
Fanfictionafton family'nin anıları falan olucak 1983'de geçicek (not:yazdığım ilk kitap bu o yüzden hatalarım olursa kusura bakmayın)