Bu bölüm 1956/1957'de geçmektedir ve Mrs. Afton'un adı @#?! .
... İyi okumalar...
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
(William'ın bakış açısı)
Fizikten nefret ediyorum. Cidden ediyorum! Dolabımdan fizik kitabını ve defterimi almak yerine arkadaşım Henry'le çene çalıyorduk. Sonra zil çaldı ikimizde kitap defteri aldığımız gibi koşmaya başladık.William:Hepsi senin suçun Henry o kadar konuşmasaydın şuan böyle koşuyor olmazdık! >=\
Henry:Benim suçum mu?! O konuyu açan da benim dimi?! >=[
Cevap vermedim. Daha doğrusu veremedim. Çünkü Henry lafını bitirmeden birinin üstüne düştüm.
@#?! :Üstümden kalkar mısınız?
William:Afedersiniz (kalkaraken)
Çarptığım kişinin altan bağlanmış kıvırcık kızıl sacları ve yorgun görünen yemyeşil gözleri vardı.
Bir süre birbirimize baktık. Sanki bütün dünya susmuştu ve biz ağzımızla değil ruhlarımızla konuşuyorduk...Henry:Az daha bakışırsanız derse geç kalıcaz!
William:Ha? Ne der-LAN! DERS! KOŞ LAN KOŞ!!
Sınıfa nefes nefese ve son anda yetiştik. Ders boyu o kız aklımdan çıkmadı. Ah Henry ortanın içine ettin.
Kızın adını da öğrenemedim. Öğle arasında bahçeye çıkıp bir banka oturduk ve Henry'e o kızı tanıyıp tanımadığını sordum.Henry:Tanıyorum bizim sokakta oturuyor da sen ne yapıcan onu?
William:Evlencem! Yaw kıza çarptım özür de dilemeden gittik o yüzden soruyorum.
Sonra duraksadım ve evlensek çocuklarımız nasıl görünürdü onu düşündüm. 4 çocuk istemişimdir hep dört adet melek. Bir kız üç oğlan kızımız aynı onun gibi oğullarımızdan biride öyle diğer ikisi bana benziyor...
Galiba bunları düşünürken dalmışım Henry'nin kafama vurmasıyla kendime geldim .
Henry:İyi misin? Yarım saattir @#?! İle evlenmeniz çocuklarınız nasıl görünürdü onu anlatıyorsun.
William: nE?! bEn OnLaRı dIşImDaN mI dEdİm?!!?
Henry:Vayy demek aşk böyle insanı salaklaştırıyormuş(Ú-Ù)
Henry'ye öfkeyle bakarken duyduğum ses ile önüme döndüm. O önündeydi saçlarını açmıştı. Omzuna dökülen saçlarıyla çok hoş görünüyordu.
@#?! :Merhaba
William:merhaba
Henry:Nikah şahidiniz ben olmazsam olay çıkarırım. ;>
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
(1983)
William:ilerleyen zamanlarda çımaya başladık sonra evlendik sonrada başımıza dört adet bela yaptık.Michael:dört melek ha baba? Pıfthahahahah!
Üzgünüm baba ama bizim melek olduğumuzu düşünmüyorum. =D
Terecca:Kendi adına konuş Mike!Elizabeth:Çok romantik bi hikâye!
Evan:Annem o zamanda çok güzelmiş anlaşılan.
Dördünde sarıldım o zamanlar hayal ettiğim gibi değiller daha da güzeller
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Happy and <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Afton Family ile ilgili hikayeler
Fiksi Penggemarafton family'nin anıları falan olucak 1983'de geçicek (not:yazdığım ilk kitap bu o yüzden hatalarım olursa kusura bakmayın)