havuç turşusu

41 7 15
                                    

(Elizabeth'in bakış açısı)
Michael abim haftaya ayrılacağı sevgilisini annem ve babamla tanıştırıyordu. Yine!

William:Daha iyisini bulabilirdin .
Michael:BABA! Evelyn'i seviyorum.
William:Tamam ama ben bunu ona dedim.
Mrs.Afton:William!
William:Neğ?!

Acaba ben sevgilimi babamla tanıştırsam bu kadar sakin olur mu? Bence olur sonuçta ben onun minik prensesiyim.
(Ertesi gün)
Eve koşarak geldik. Kapıyı açıp içeri girdim.
Elizabeth:SEVGİLİ AİLEM! Ve bana ölene kadar sap kalacağımı söyleyen Mike. Sizi sevgilimle tanıştırıyım :John!
John:Merhaba.
William: ...  Elizabeth bu bi şaka falan mı?
Elizabeth:Yo biz John'la sevgiliyiz ve birbirimizi çoook seviyoruz!

John'un elini tutup babama baktım. Sevinçten kıpkırmızı olmuştu. Annem şaşkın duruyordu.

William:Hayatım Elizabeth'e sen anlat yoksa benim elimden bi kaza çıkacak!
Mrs. Afton:Liz tatlım sevgilin olması için biraz küçük değil misin?
Elizabeth:Ama abim haftalık sevgili değiştiriyor.
Michael:Yalan!
William:Mike sen bi sus. Elizabeth ayrılıyorsunuz! Son sözümü söyledim.
Elizabeth:A-ama ba-
John:Ailen izin vermiyor Liz bencede ayrılmalıyız.

John evden çıktı. Kendimi aşağılanmış hissettim babam beni kucağına alıp;

William:Gördün mü? Eğer seni gerçekten seviyor olsaydı böyle çekip gitmezdi. Şunu unutma prensesim seni ben,annen,abilerin ve kardeşinden daha fazla kimse sevemez.
Michael:Liz istersen Terecca'yla o John'u benzetiriz.
Mrs. Afton:Öyle bişi yapmayacaksınız Mike.

Abim söyleyince fark ettim terecca abi yine yoktu

Afton Family ile ilgili hikayeler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin