(3. Kişi bakış açısı)
Mrs. Afton ve William dışarı çıkmak için hazırlanıyorlardı.
Elizabeth:Anne biz niye gelemiyoruz?
William:Çünkü annenizle başbaşa bırakma gece geçirmek istiyorum.
Elizabeth:Gelirken dondurma alır mısınız?
Mrs. Afton:Hava çok soğuk olmazsa bakarız olurmu tatlım.
Elizabeth:Tamam.<3
Hazırlanan William ve Mrs. Afton çocuklara son uyarılarını yapmaktadır.
Mrs. Afton:Pekala biz yokken kesici delici yanıcı ve benzeri şeylerle oynamak yok tamam mı?
Evan:Tamam anne.
Elizabeth:Delici alet ne oluyor ki? Bu delici alet sayılır mı anne?
Elizabeth,elindeki tornavidayı gösterince herkes şaşkınca Elizabeth'e bakar. William sakince Elizabeth'in elinden tornavidayı alıp Michael'a verir.
William:Michael bunu garajda ki alet çantasına koy.
Michael:Tamam
Mrs. Afton:Michael , Terecca kardeşlerinize göz kulak olun olur mu?
Terecca:Peki anne
Michael:Tamam anne
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Zaman atlamsı:Mrs.Afton William gideli bir saat olmuştur.(18.30)
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Elizabeth ve Evan salona Michael'ın yanına giderler.
Elizabeth:Abi biz açıktık.
Michael:Terecca'ya söyleyin ben yemek yapmayı bilmiyorum.
Evan:Terecca abim odasında yok.
Elizabeth:Evde bile yok nerde bilmiyoruz.
Michael:Offf tamam.
Michael önde Elizabeth ve Evan arkada mutfağa giderler. Michael buzdolabından biraz yumurta çıkarır. Tavaya yağı koyup kızmasını beklerken kapı çalar. Kapıda Michael'ın arkadaşı Jackson(Freddy mask) vardır. Michael ve Jackson koyu bi sohpede dalmışken mutfakta Yağın olduğu tavadan ateş çıkıyordur.
Elizabeth:ABİİ!! TAVA YANIYOR
Michael:Tabii-NE?!
Michael mutfağa koşar ve hemen tavanın üstüne bir sürahi şu döker ama ateş daha çok büyür .Hem Michael'ın elini yakar hemde halıya sıçrar. Michael Elizabeth ve Evan'ı bahçeye Jackson'ın yanına bırakıp önce itfaiyeyi arar sonrada evde Terecca'yı. Terecca'nın evde olmadığından emin olunca hızlıca evden çıkar.
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Zaman atlamsı:İtfaiyeciler Mutfağı söndürdükten Mrs. Afton ve William geldikten sonra. (20.25)
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Salondaki herkes sessizdir. Mrs Afton Elizabeth ve Evan'ı sakinleştirmeye çalışıyor William ise Michael'ın eline merhem sürüyordur. Bir süre sonra anahtar sesinin duyulmasıyla Terecca'nın geldiği anlaşılır. Salona gelen Terecca önce korkmuş Elizabeth ve Evan'a sonrada Michael'ın yanmış eline bakar.
Terecca:Ne oldu?
William:Saat sekiz buçuğa geliyor Terecca:Bi arkadaşıma sınav notlarını vermeye gittim odamda not vardı.
William:Tamam bi daha olmasın... Mutfak yandı.
Terecca:Ne- Nasıl?
Michael:acaba nasıl.
Mrs. Afton:Olan oldu tartışmak manasız.
Herkes başıyla onaylar. William çoçuklara yangına nasıl müdahale edilmesi gerektiğini öğretmeye karar verir.
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Sonu biraz saçma oldu. Umarım hoşunuza gider.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Afton Family ile ilgili hikayeler
Fanficafton family'nin anıları falan olucak 1983'de geçicek (not:yazdığım ilk kitap bu o yüzden hatalarım olursa kusura bakmayın)