♧︎︎︎𝐾𝑖𝑡𝑎𝑏𝚤𝑚𝑎 𝑆̧𝑎𝑛𝑠 𝑣𝑒𝑟𝑑𝑖𝑔̆𝑖𝑛 𝑖𝑐̧𝑖𝑛 𝑇𝑒𝑠̧𝑒𝑘𝑘𝑢̈𝑟𝑙𝑒𝑟, 𝐵𝑖𝑟𝑘𝑎𝑐̧ 𝐵𝑜̈𝑙𝑢̈𝑚𝑢̈ 𝑇𝑜𝑚'𝑢𝑛 𝑎𝑔̆𝑧𝚤𝑛𝑑𝑎𝑛 𝑑𝑖𝑛𝑙𝑒𝑦𝑒𝑐𝑒𝑔̆𝑖𝑧..♧︎︎︎
𓆙
Malfoy Malikanesi.
Yine bir Toplantıdaydım, 300'den fazla Ölüm Yiyen bana hizmet ediyordu, Hepside Safkandı.
Onların Karanlık Lord'larıydım.Lucius: Lordum, Dumbledore'un işini Ne zaman halledeceğiz?
Tom: Zamanı gelince size Haber vereceğim zaten Lucius, Herşey sırasıyla.
Arkamda duran Yeni ÖlümYiyenlere baktım, Hepsi korkuyla bana bakıyorlardı. Başlarını önlerine eğmişler ÖlümYiyen İşaretlerini almayı bekliyorlardı, Onlara doğru birkaç adım attım, Birden Arkamdaki kapı açıldı.
X: Ups- Kusura Bakmayın Toplantıda olduğunuzu bilmiyordum.
Ses çok tanıdıktı, Arkamı dönüp sesin geldiği yöne baktığımda. Genç, Sarışın bir Kız Gördüm.
Lucius: Adel! Görmüyormusun Toplantıdayız!
Kız Kapıyı geri kapatırken, Malfoylar bana döndü.
Lucius: Bağışlayın Lordum.
Narcissa: Toplantı olduğunu bilmiyordu.
Tom: Kimdi bu Kız?
Lucius: Kızım efendim, Adelina.
Gözlerim hâlâ kapıdaydı, Kızın sesi neden bu kadar tanıdık geliyordu?
Kılkuyruk: Lordum, Yeni gelenlerle ilgilenmeyecekmisiniz??
Tom: Diğerleri gidebilir, Yeniler kalsın Sadece.
Herkes çıkarken bende asam ile yenilere ÖlümYiyen işaretlerini veriyordum, Hepsi acı ile kıvranırken ben acımadan işimi bitirdim.
Bitirince bahçeye çıktım.Tom: Lucius!
Lucius: Buyrun Lordum.
Lucius yanıma geldi, Ellerini önünde birleştirdi.
Tom: Kızın kaç yaşında? Ordumuzda Neden Değil??
Lucius: Henüz 16 Yaşında efendim, Hogwarst'ta 4.Sınıfa gidiyor.
Daha Çok küçüktü, Reşit bile değildi.
Tom: Peki, Ama Reşit olduğunda Abisi gibi onuda Ordumda istiyorum.
Lucius: Tabiki Lordum.
Arka bahçeye gittim, Toplantılardan sonra Biraz Sessizlik bana iyi geliyordu. Biraz ilerde bir göl vardı oraya doğru ilerledim, Birden onu gördüm Minik Malfoy'u. Boyu ortalamaydı ama benden kısaydı, Malfoylara Özgü o Sarı saç ondada vardı, Lacivert gözleri asasındaydı, Üzerinde Slytherin Cübbesi vardı, Büyü çalışıyordu, Ağacın arkasına geçip onu dinlemeye başladım.
Adel: 𝐴𝑣𝑎𝑑𝑎 𝐾𝑒𝑑𝑎𝑣𝑟𝑎!!
Karşısında Duran Çiçek solup, Kül olup uçup gidince sevinmiş gibi sırıttı, Bir 4.sınıf Öğrencisi Ne diye Yasaklı büyülerden birini yapardıki? Ağacın arkasından çıkıp ona baktım beni gördüğünde hiçbir tepki vermeden büyü çalışmaya devam etti.
Tom: Merhaba.
Adel: Seni görmüştüm.
Tom: Anlamadım?
Adel: İçerdeki Toplantıda, Sendemi Ölüm Yiyensin?
Tom: ÖlümYiyenmi? Ow Hayır, Daha çok Onların Efendisiyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𓆙𝐷𝑎𝑟𝑘𝑙𝑎𝑑𝑦𓆙♕︎𝑇𝑜𝑚 𝑀𝑎𝑟𝑣𝑜𝑙𝑜 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒♕︎
FanfictionAdel: Ne Tuhaf Değil mi? İçimi Acıtanda sensin, Acımı Dindirecek olanda.. 𓆙𓆙𓆙𓆙