"𝑌𝑢̈𝑧𝑢̈𝑘"

1.1K 95 96
                                    

"Sen Sadece sen değilsin..Bensin, Benimsin,Bendesin.."
..
{OySınırı: 75}
{YorumSınırı:90}
⋆⁺₊⋆ ☾ ⋆⁺₊⋆ ☁︎
»BİR HAFTA SONRA»
"Bugün Hastaneden çıkıyordum, Aslında daha kalmam gerekiyordu ancak Ben daha fazla bu Hastane odasında kalmak istemiyordum, Kızımın ilk iki ayının telafisini yapmak istiyordum, Agnes ile vakit geçirmek istiyordum, Uyandığım andan belli Yanımdan ayrılmayan Tom ile daha düzgün konuşmamıştık çünkü Sürekli erteliyordum, Ancak kısa zamanda onunla konuşacaktım.

Draco: Ev Cinlerine haber verdim odanı hazırladılar, Rahatsın değilmi?

Tom eğilmiş ayakkabılarımın bağcıklatını bağlarken ona baktı.

Adel: Evime gideceğim derken Tom ile evimizden bahsetmiştim Draco.

Draco: Adel, Lütfen bir süre bizimle kal. Yalvarırım.

Tom: Israr etme Malfoy.

Draco Tom'a sinirle baktı ve Odadan çıktı.

Draco: Sana cidden inanamıyorum..

Tom bağcıklarımı bağladıktan sonra bana elini uzattı.
Elini tutmadım Kendim ayağa kalktım, Aslında eve gitmek için sabırsızlanıyordum.

Adel: Agnes Nerede?

Tom: Mattheo ile Evde, Seni bekliyor.

Sonunda hastane odasından çıkıp dışarı çıktım, Tom ise Arkamdaydı.Gözlerim Draco'yu aradı ama yoktu.
Uzun zaman sonrs ilk kez Dışarı çıkmak bana gatip hissettirmişti, Güneş beyaz Tenimi cayır cayır yakıyordu, Sabah Güneşi Kar topluyor gibiydi..

Tom: Adel, Elini verir misin?Cisimlenmek için yani.

Bana uzattığı eline baktım ve Damaryolu açmaktan Mahvolan elimi elinin üstüne koydum, Elimi tuttuğu an Bedenimin uçtuğumu hissettim, Siyah dumanlar ardından Uzun zaman sonra Malikaneyi gördüm, Adımımı attığım gibi başıma bir ağrı saplandı yüzümü buruşturdum, Kulağımda sesler yankılandı.

"Adel yalvarıyorum bir saniye dinle beni!!"

"Artık Benim için Tom Riddle!!"

Tom: Adel iyimisin??

Adel: Hıhı, İyiyiim.

Tom: Harika, İçeri girelim.

Kızımı görmek için Can atıyordum, Onu yine bir Haftadır görememiştim, Şuan sadece onunla ilgilenmek istiyordum..İçeri girince Tom bana döndü.

Tom; Önce bir Duş al istiyosan, Bende Agnes'a bakayım.

Adel:Peki.

Odamıza çıktım, Hemen Üstümdekileri çıkarıp Sıcak Suyun Altına girdim, Sarı saçlarımı yıkadım ve Çiçekli duş jelim ile bedenimi yıkadım, Duştan çıkıp Bornozumu giydim Aynanın karşısına geçtim Kendime baktım, Oldukça yorgun ve Bitkindim.
Banyodan çıkıp üzerime Rahat birşeyler giydim.

Banyodan çıkıp üzerime Rahat birşeyler giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𓆙𝐷𝑎𝑟𝑘𝑙𝑎𝑑𝑦𓆙♕︎𝑇𝑜𝑚 𝑀𝑎𝑟𝑣𝑜𝑙𝑜 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒♕︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin