"𝐴𝑦𝑟𝚤"

1.1K 83 113
                                    

"Kimseyi size Soğuk davranınca, Gözleriniz dolacak kadar Önemsemeyin.. ~Albert Camus
☘︎
{Oy Sınırı➪50}
{Yorum➪30}
..İyi Okumalar( ˘ ³˘)♥︎..
.
^^🇧 🇮 🇷   🇭 🇦 🇫 🇹 🇦  🇸 🇴 🇳 🇷 🇦  ^^
"Kızgındım.. Kendime kızgındım,Tom'a kızgındım, Bana bunu zorla yaptıran Chris'e kızgındım, Bana bunları yaşatan Hayata kızgındım, Bazen Karnımdaki bebeğe bile kızıyordum, Annem ve Babam geldiğimde Ziyaret için olduğunu sandılar ancak Aklama doğru anneme tüm olanları anlatmıştım, Hamile olduğumu, Tom'a İhanetimi, Ayrıldığımızı ve beni Çöp gibi atışını, O gün Annemin omzunda ağlayarak uykuya daldım, Annem bana hiç kızmadı.
Bebeğin Erkek olmasının önemli olduğunu söyledi.
Onu doğurmak istediğimden emin değildim ve en kısa zamanda kendimi toparlayıp Tom'un yanına gidecektim, Konuşmalıydık. Umarım Göğsümdeki yaradan bir tane daha açmazdı, Açsada umurumda değildi zaten.

Narcissa: Biraz daha Et istermisin Tatlım?

Adel: Hm Olur.

Bu Aralar Bebek için daha fazla yemeğe çalışıyordum, Biraz kilo alabilmiştim.

Narcissa: Birazda Salata al.

Adel: Yeterli Anne.

Narcissa: Adel, Saçların böyle bir garip oldu sanki farklı biri var karşımda.

Adel: Farklı olduğunu biliyorum.

Narcissa: Baban çok kızdı.

Adel: Biliyorum, Eve girdiğim gibi "Saçlarına ne yaptın sen, Hemen eski haline çevir!" Dediğinde anladım.

Narcissa; Bugün gideceksin değilmi? Erteleme artık.

Adel:Beni içeri almazlar.

Narcissa: Mattheo ile konuşursun, Eğer istersen bende seninle gelebilirim.

Adel: Ben Hallederim Anne.

Narcissa: Sen Bilirsin Tatlım, Abinden bir haberin varmı?

Adel:Astoria ile Bahçedeler.

Ayağa kalktım ve odama çıktım, Üzerimi değiştirdim. Siyah saçlarımı taradım ve biraz makyaj yaptım ve En sevdiğim parfümü sıktım.

Siyah çizmelerimi giydim ve çantamıda alıp odamdan çıktım, Onu çok özlemiştim görmeyeli bir Ay'dan fazla olmuştu, Acaba beni görünce ne tepki verecekti?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siyah çizmelerimi giydim ve çantamıda alıp odamdan çıktım, Onu çok özlemiştim görmeyeli bir Ay'dan fazla olmuştu, Acaba beni görünce ne tepki verecekti?
..
=Tom Riddle'ın Anlatımı=
Tom: ÇIK DIŞARI! KAÇ DEFA DEDİM SANA KİMSE KURALLARIN DIŞINA ÇIKMAYACAK!!!

X: Lordum bağış-

Tom: Götürün şunu.

Acemi ÖlümYiyenler'den nefret ediyordum, Başım çatlıyordu. Deri Koltuğa oturup elimi Başımın yanlarına koyup ovuşturdum, Uykusuzluk artık başıma vurmuştu, O gittiğinden belli yanlızca günde bir saat uyuyabiliyordum bazen onu bile uyuyamıyordum ve O gittiğinden belli garip hissediyordum, Sanki biri Hayatımdan Renkleri alıp gitmişti Onu Affetmeyecektim asla bu hatayı yapmazdım, İhanetini öğrendiğim ilk geceyi Hatırlıyordum..On Üç yaşıma kadar Ağlamayan ben O gün ilk kez gözyaşı dökmüştüm, hemde bir kız için. Birde Bebek mevzusu vardı, Adel henüz çocuktu ve okuyordu Aldırmak isterse eğer ona karışmazdım, Aşağı mutfağa indim bir bardak kahve aldım ve dudaklarımın aradına bir dal sigara koyup yaktım.

𓆙𝐷𝑎𝑟𝑘𝑙𝑎𝑑𝑦𓆙♕︎𝑇𝑜𝑚 𝑀𝑎𝑟𝑣𝑜𝑙𝑜 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒♕︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin